Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi omii anoppini

Vierailija
08.08.2016 |

Mentiin ihan minne vaan kaappaa lapseni anopin. Anoppi täyttää pian 52. Anopin 50-vuotissynttäreillä lähdin veljeni vaimon kanssa katsomaan pihan kukkaistutusta ja takaisin tulessa oli lapsi leikkaamassa anopin kanssa kakusta ensimmäistä siivua ja tästä tilanteesta otettiin tietysti kuvia. Itse hämmennyin tilanteesta, etten mitään osannut sanoa. Jälkeen päin sanoin miehelle asiasta, niin sanoi, että tilanne tuli niin nopeasti, ettei vastaankaan osannut sanoa.
Aina, jos samassa kyläpaikassa/juhlissa ollaan tulee omimaan anopin kädet ojossa ja huudahtaa "minulleko". En siinä kaikkien toljottaessa kehtaa anoppia olla antamattakaan tai sanoa "et v***u saa".
Anopin vaihdevuosien alkamisen aikaan hänen luona kyläillessä, anopin ollessa unilla ja pienenkin inahduksen kuuluessa (anoppi ei siis aina edes herännyt) nousi perse penkistä lapsella heti ja ryntäsi anopin luokse. Tunsin itseni täysin jyrätyksi.
Jatkuvasti lapsi kyselee milloin anoppi tulee taas kylään ja lähtee toisinaan kysymättä anoppia hakemaan meille.
Mikä tätä helvetin ipanaa vaivaa?!?! Mielestäni en ylireakoi. Tässä ei edes ole vielä kaikkea...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 hymyilin ääneen

Vierailija
2/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D nauran henkisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat hieman ylireagoida, vaikka ymmärränkin, että sinua vaivaa, kun muut yrittävät omia anoppiasi.

Vierailija
4/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoi. Itse repisin pelihousuni tuollaisesta. Lapsi ei osaa ottaa sua anopin miniänä huomioon ollenkaan.

Vierailija
5/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yrittää saada keskustelun vanhoilla pohjilla, okei 😉

Vierailija
6/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kakkujuttu oli kyllä tosi paha. Lapsesi on joko oikeasti tosi taukki tai vaihtoehtoisesti tosi ilkeä.

Vierailija
7/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehesikin voisi sanoa asiaan jotain.

Vierailija
8/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin :D kiitos ap!

Vierailija
9/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän sinua AP. Hän on kuitenkin sinun anoppisi. Pidä puolesi!

Vierailija
10/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi varmaan pahaa tarkoita. Hänkin vain pitää anopistasi

Vierailija
11/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lapselle selväksi, että vaikka kysymyksessä on hänen mummonsa, on tuo henkilö kuitenkin ensisijaisesti sinun anoppisi!

Vierailija
12/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä AP ymmärtää, että moni muukin tykkää anopistasi. Ei se ole sinulta pois.

Vierailija
13/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaa anoppi kainaloon ja hae yksinhuoltajuutta!!!11

Vierailija
14/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo varmaan rasittavaakin välillä, että lapsi on yhtä innoissaan anopistasi kuin sinä.

Vierailija
15/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa itsekkäältä minäminäihmiseltä. Minun anoppi. Minun minun minun.

Vierailija
16/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvät rajat. Kyllähän sinä miniänä päätät kenen kanssa anoppi aikaansa viettää. Ei siihen ole lapsella mitään sanomista.

Vierailija
17/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ihmettelen näitä lasta ymmärtäviä kommentteja. Lapsella on todennäköisesti toinenkin mummo, mutta sinulla ,hitto soikoon, on vain yksi anoppi!

Vierailija
18/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa AP. Sitten kun eroat ja solmit uuden suhteen niin saat uuden anopin. Kyllä se tilanne viimeistään silloin rauhoittuu. :)

Vierailija
19/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne omat anopit ihania ja ne haluaa omia vain itselleen. :) Taitaa olla tuore anoppi kyseeessä?

Vierailija
20/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, että lapsi on löytänyt parasta mahdollista seuraa. Jatka samalla mallilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän