Kummipoika pääsee ripille - mitä lahjaksi?
Toiset kummit nappasivat rippiristin (vaikka mä olen kyllä sylikummi, et mun mielestä olis kuulunut mun ostaa).. Poika on jääkiekko ihan henkeen ja vereen ja vuosien varrella olen ostanut lahjaksi kaikkea mahdollista ja mahdotona lätkään liittyvää. Nyt olis kiva jotain muuta laittaa lahjaksi, mutta mitä pojalle vois antaa? Satasen saisi max. maksaa. Toki voi antaa rahaakin ja varmasti tykkäis siitä, mut minusta olisi kiva muistaa muuten..
Kommentit (7)
Anna se satanen. Harva poika käyttää nykyisin kelloa, eikä rannekorukaan ole kovin yleisessä käytössä
Anna rahana. Kummipoika tykkää, ja varmaan itsekseen ihmettelee miksi ne toiset kummit antoi typerän ristin.
Vierailija kirjoitti:
Toiset kummit nappasivat rippiristin (vaikka mä olen kyllä sylikummi, et mun mielestä olis kuulunut mun ostaa).. Poika on jääkiekko ihan henkeen ja vereen ja vuosien varrella olen ostanut lahjaksi kaikkea mahdollista ja mahdotona lätkään liittyvää. Nyt olis kiva jotain muuta laittaa lahjaksi, mutta mitä pojalle vois antaa? Satasen saisi max. maksaa. Toki voi antaa rahaakin ja varmasti tykkäis siitä, mut minusta olisi kiva muistaa muuten..
Nuuskaa, röökiä ja keppanaa.
Vuokraa sille maksullinen nainen niin saat cooleimman kummin arvonimen.
Miksi edes haluaisit antaa ristin? Ei kai niitä pidä kuin muutama tyttö. Miten olisi rannekello tai rannekoru, jos rahana et halua antaa?