Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tasa-arvoista rakastelussa

Vierailija
08.08.2016 |

että mies ensin panee ja sitten lopuksi tai ennen saa homman "tyydyttää nainen"? Ja jos miehellä ei seiso niin se on ongelma ja miehen pitää hankkia apua, mutta jos nainen ei kostu tai saa orgasmiaan niin hänen pitää vain hankkia parempi mies.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertaista; elämän jatkumisenkin kannalta naisen tulee tyydyttää mies ja voi hoitaa itse itsensä sen jälkeen mikäli ei pysy miehen tahdissa mukana.

Erittäinkin yksinkertaista.

Ei siinä sen kummempaa.

Jos en saa orgasmeja miehen kanssa, mies saa etsiä toisen naisen jonka kanssa mennä omassa tahdissaan elämän jatkamiseksi.

Erittäinkin yksinkertaista.

Se on selvä, naisethan niitä eroja ottaa. Yrittävät pariutua aina pari pykälää omaa tasoa ylemmäksi ja sitten kiljuvat tuomioistumessa, että rahaa tänne kun se ei edes osannut antaa mulle orkkua vaikka kuinka makasin selälläni.

No, saapahan sen naisen kiljumaan edes jossain, jos ei sängyssä osaa. 

Eli miehen vika jos nainen ei nauti seksissä?

Voi olla miehen vika, jos hän käyttää naista vain omaan tyydytykseensä ja esim. esileikit jäävät kokonaan väliin. Nainen tarvitsee keskimäärin 13 minuuttia lauetakseen, nopea yhdyntä ilman esileikkiä ei anna naiselle mitään mahdollisuuksia.

Miehissä on ihan valtavia eroja. Nykyinen rakastajani teki muhun meidän ekalla kerralla aivan valtavan vaikutuksen hoitamalla minut, ensin sitä ei ollut kukaan mies tehnyt koskaan ennen. Ja siitä alkoikin sitten ilotulitus puolin ja toisin. Nykyään seksi on hänen kanssaan valtavan hyvää, nautimme toisistamme ja teemme toisilemme asioita. Yhdessä seksikerrassa saan helposti kymmenen kertaa, illan aikana kymmeniä kertoja ja hänkin laukeaa jopa kolmesti.

Exäni kanssa minä orgasmiherkkä nainen en edes lauennut loppuaikoina, oli lyhyt esileikki tyyliin 2 minuuttia, sinä aikana miehen erektio ehti jo pudota, äkkiä kalu sisään, ja sitten mies tuli alle noin kolmessa minuutissa. Ei paljon naurattanut, eikä tämä mies tajunnut edes opastuksesta hoidella mua jälkikäteen. Hän ei kyennyt myöskään antamaan suuseksiä vaikka sitä saikin.

Toi on niin totta. Sääli, että kaikki eivät saa koskaan kohdata tuollaista suhdetta. Ja osalle sellainen olisi tarjottimella, kuten eksillesi, mutta miehet kulkivat onnensa ohi, "koska jokainen vastaa omista orgasmeistaan".

Vierailija
22/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että sukupuolista riippumatta, jos toisen antama seksi ei miellytä niin kumppanin vaihto on paikallaan ja jos ei saa orgasmia niin sen kyllä tietää johtuuko kumppanista vai täytyykö alkaa miettimään lääkärissä käyntiä.

Pitääkö aktin aina johtaa orgasmiin vai voisikohan siitä nauttia muutenkin :)

Voisin kuvitella että kumppanin miellyttäminen on useimmille tärkeä asia ja luultavasti siksi tulemista näytellään niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että mies ensin panee ja sitten lopuksi tai ennen saa homman "tyydyttää nainen"? Ja jos miehellä ei seiso niin se on ongelma ja miehen pitää hankkia apua, mutta jos nainen ei kostu tai saa orgasmiaan niin hänen pitää vain hankkia parempi mies.

Ei ole, jos naisen tyydyttäminen on HOMMA. Joillekin miehille se on myös itsestäänselvyys ja nautinto tai kunnia-asia. Kun menen miehen kanssa sänkyyn, minullekin on itsestään selvänä motivaationa tarjota miehelle nautinnollinen hetki. En koe sitä hommana tai kotityönä.

Hommasi on kuitenkin maata selälläsi? Ja sen verukkeella vaadit, että mies ei koe kaikkea työtä ja toimea "hommaksi"?

Nainen on miehelle aina palkinto eikä mikään "homma"?

Oletkos vielä ihan poikanen vai ihan muuten vaan sellainen mies, joka on saanut vain selällään makaavia ja passiivisia naisia petiinsä? 

Itse asiassa jätin ensimmäisen poikaystäväni siksi, että hän lahnaili sängyssä. Joitain vuosia jaksoin yrittää, mutta sitten päätin paeta ennen kuin näivetyn kokonaan. 

Luot siis illuusioissasi mieleisesi kuvan minusta pikkupojaksi oman illuusiomaailmasi pönkittämiseksi, mutta valitettavasti totuus on muutumaton, naisen tehtävänä on ja pysyy se, että naisen kuuluu viihdyttää miestä. Miehen ei naista.

Ja lisksi olet vielä ylpeä tullessasi poikaystäväsi jätetyksi kun olet lahnaillut sängyssä? tämänkin tietysti käänsin nurinperin esiintyen itse jättäjänä.

Kaiva nyt jo ne lääkkeet jostain kaapin perukoilta!

Siis osui ja upposi! Kiitos kun myönsit.

Vierailija
24/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas, heterot on todella omituisia.

Vierailija
25/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi kärsiä seksin aikana vain selällään sängyssä löllöttävästä kumppanista (jos kyseessä ei ole neliraajahalvauspotilas tai sairaalloisen obeesi henkilö).

Vierailija
26/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos naisen tyydyttäminen on HOMMA. Joillekin miehille se on myös itsestäänselvyys ja nautinto tai kunnia-asia. Kun menen miehen kanssa sänkyyn, minullekin on itsestään selvänä motivaationa tarjota miehelle nautinnollinen hetki. En koe sitä hommana tai kotityönä.

Minusta kyllä naisen tulee tyydyttyä itse. Vaivaantuisin erittäin paljon jos miehen täytyisi tehdä sen eteen mitään muuta kuin sen, mitä itse haluaa tehdä.

t.nainen

Vierailija
27/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä naisen tulee tyydyttyä itse. Vaivaantuisin erittäin paljon jos miehen täytyisi tehdä sen eteen mitään muuta kuin sen, mitä itse haluaa tehdä.

t.nainen

No ei kai kenenkään - miehen tai naisen - tarvitse tehdä mitään, mitä ei halua. Mutta on kahdenlaisia ihmisiä. Osan kanssa homma menee niin, että se menee vaan omalla painollaan ja lopputulos on mikä on, hyvällä tuurilla ihan hyvä. Ja sitten on niitä, jotka lähtevät tietoisesti tyydyttämään kumppaniaan yhteisessä hetkessä. Silloin tähdätään siihen, että tuottaa toiselle nautinnon. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään ja seksi on ollut ihan eri sfäärissä silloin, kun kumppani on samasta leiristä.