Nannan ja Jeren rahat: vuokra 2900€/kk ja Italiaankin piti mennä
Hieman tätä mietin. Ex-vaimon mukaan Jere työtön ja tilillä 0€. Silti asuvat isossa kattohuoneistossa, jonka vuokra lähes 2900€/kk. Kimikin meni kutsumaan häihin Italiaan ja matka piti maksaa itse.
Elääkö pari yli varojensa vai mikä on se kohta, jota en ymmärrä?
Kommentit (144)
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ex-vaimo-Jere-Karalahden-tilanteesta…
Kas kas, nyt vasta luin uutisen aiheesta tili nollilla.
Mä säälin Nannaa, säälin Jereä. Jere on tienannut ihan mukavasti ja tottunut elämään leveästi, niin mitenköhän meinaa nyt eläkkeen alettua pärjätä...? Meille taviksille on ihan ok, jos saa haalittua vaikka 3000 Euroa/kk kasaan, mutta Jere on tottunut toisenlaiseen elämään. Monet vanhat lätkäkaverit on rikkaita jne. Samoin Nanna. Nanna kaveeraa Mintun kanssa, mutta edessä on tavallinen keskiluokkainen elämä. Varmaan he tulevat jatkossakin tulemaan toimeen tavisten mittakaavalla ihan ok, mutta kun standardit on jotain muuta kuin sen keskituloisen perheen. Nanna valitsi huonosti. Ehkei saanut parempaa lompsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nanna on kaunis, rikas ja hoikka. Siis kaikkea sitä, mitä Palsta Valaat eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan. Siinä on ihan tarpeeksi syitä, miksi Palsta Valaat kuluttavat aikaansa Nannaa haukkumalla.
Rikas?
Kerros lisää.
Ja kauneudestakin mielelläni kuulisin. Ei ole näillä säälittävillä komppaajilla (tai henkilöllä itsellään) mitään perustetta väitteelleen.
En ala luetella Nannan ulkonäöllisiä puutteita, mutta on ihan tavallisen näköinen muija. Viittaan esimerkiksi pään muotoon, nenään ja lyhyisiin jalkoihin. Hoikka kyllä, mutta mikä saavutus se on - ihan vaan hoikkia naisia on paljon. Jos nyt suomalaisia lätkävaimoja ajatellaan, niin kyllä niistä kauniimpia on kasvoiltaan ja vartaloltaan 100%.
Rikkaudesta en sano mitään, mutta koulutustaso tällä palstalla ylittää Nannan mennen tullen. Hän ihan just pyrkii avoimeen korkeakouluun.
Miksi näin ilkeitä ja katkeria ihmisiä kuin tämä kommentoija on maailmassa? Mitä jonkun tuntemattoman ihmisen soimaaminen hänelle antaa? Voisiko joku kertoa, onko tällaisten ihmisten mielenterveys järkkynyt pahasti ja miten heitä voitaisiin auttaa?
Voiko tämän vastauksen nyt liimata johonkin, kun itkevät julkut ja heidän kaverinsa vain toistavat ja toistavat tätä ruikutusta? Hemmetin rasittavaa aina jankata samaa vastausta.
Vastaus on, koska viihde. Ihmiset juoruavat, koska se on osa ihmisyyttä. Ennen kylän kaivolla, nyt tällä modernilla kaivolla. Julkkisten - ja myös meidän muiden tietysti - asioita ruoditaan. Mittakaava vain vaihtelee. Mitä ärhäkämpi vastus ja mitä typeränpää käytöstä, sitä rajumpaa on kyyti. Osa julkkiksista osaa, osa ei.
Etkö oikeasti tajua tätä? Ei kukaan ole minulle tai suurimmalle osalle muistakaan mitään tehnyt vaan on julkisesti hölmöillyt ja on viihdyttävää naureskella sille - tai osoittaa paheksuntansa (esim. rikollisuus, ympäriinsä siiteytyt lapset). Yhteisöt kontrolloivat mm. paheksunnalla - ja se on usein myös hyvä.
On ihan kuvitelmaa, että täällä kirjoittavilla ihmisillä ei ole elämää. Ei tämö nyt niin aikaavievää ole. Tottakai täälläkin on ihan kaikenlaisia ihmisiä - ja joksinen vastaa vain omista puheistaan. Kaikki eivät siis kommentoi samalla tyylillä.
Minulla on hyvä parisuhde, perhe, hyvä työ, korkeakoulututkinto, paljon ystäviä ja rahaakin todella mukavasti eikä yhtään (lue yhtään) velkaa tai rikostuomiota. Koskaan en ole syyllistynyt väkivaltaan, käyttänyt huumeita, dokannut itseäni sairaalaan ja hoidattanut sitten itseäni siitä tilasta yhteiskunnan kustannuksella. Olen kaunis (paskaako sitä kieltämään) ja hyvässä kunnossa. Jos et usko tämän olevan totta, se on sinun asiasi ja sinun tapasi hahmottaa maailmaa. Jotkut eivät vain kestä sitä, että heidän oletuksensa onnellisen ja tyytyväisen ihmisen käytöksestä ei pidäkään paikkaansa.
En pura mitään pahaa oloa, ei mene tunteisiin. Paheksun, kun on syytä ja huvittelen sarkasmilla, kun siihen on aihetta.
Osan ihmisistä mielestä julkkikset saavat viettää ihan millaista elämää tahansa ja kaikki kritiikki tai sarkasmi on kiusaamista. Ei ole.
Kerrataan vielä: Minulle on ihan sama, mitä sinä tai joku muu uskot tai kuvittelet tietäväsi. Sinun ja kaltaistesi olisi kuutenkin hyvä käsittää, että tämä on niin kiinteästi ihmisyyteen liittyvä ilmiö, ettei se tule loppumaan. Jos haluat olla julkkis, sillä on hinta. Aina.
Minulle on siis kristallinkirkasta, että ykdinkertaisesti viihdytän itseäni täällä. Mitä sinä teet - ja uskotko todella, että päämääräsi toteutuu?