Nannan ja Jeren rahat: vuokra 2900€/kk ja Italiaankin piti mennä
Hieman tätä mietin. Ex-vaimon mukaan Jere työtön ja tilillä 0€. Silti asuvat isossa kattohuoneistossa, jonka vuokra lähes 2900€/kk. Kimikin meni kutsumaan häihin Italiaan ja matka piti maksaa itse.
Elääkö pari yli varojensa vai mikä on se kohta, jota en ymmärrä?
Kommentit (144)
Aina unohdetaan, että nää meidän julkkikset avaavat itse oman elämänsä apposen auki kaikelle kansalle ja sitten kansan odotetaan vaan olevan heistä hiljaa ja hymistelevän tyytyväisinä?
Vanhan ajan kylien juoruilut on siirtyneet nykyään nettiin ja sen sijaan, että juoruiltais naapurin rouvasta niin juorutaan bloggaajasta tms. Ihminen on varmaan aikojen alusta asti juorunnut toisista, verrannut itseään muihin, kritisoinut ja kauhistellut, nostanut itseään toisia paremmaksi jne. Toki voi miettiä miten asiansa sanoo, mutta ei siitä mihinkään julkkikseksi haluava pääse, että aina joku kritisoi jostakin. Ken julkkisleikkiin ryhtyy, niin saa kovettaa nahkansa, tai kadota julkisuudesta, sekin onnistuu kun sulkee vaikka ensi alkuun sen bloginsa ;). Mutta netti on nykyajan laajennettu anonyymeistä asukkaista koostuva kyläyhteisö ;)
Hahaha en tiennyt keitä on Nanna ja Jere, no googlasin ja sitten tajusin, että näin heidät juuri noin kuukausi takaperin Helsingissä yhessä kahvilassa. Siellä se Nanna imetti, silloin ihmettelin vain että jotenkin tutun näkönen muija. :D Olin kattonut joskus sitä fitness -päiväkirjoja sivusilmällä joten ei ihme että oli tutun näkönen. No hei tääkin selvis av-palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jerellä varmasti tule enää rahan kanssa ongelmia. Pelannut kuitenkin niin pitkään raitistumisen jälkeen korkealla tasolla ja isolla palkalla. Eikä siitä kalliista vuokrastakaan kannata olla huolissaaan, Jere tekee kohta taas jonkun hyvän sopimuksen. Jere tulee halutessaan tienaamaan elämänkerta kirjastakin varmasti aika paljon, jos päättää suostua kustantajan tarjoukseen. Veikkaan että jääkiekkon lopetettua Jerestä tulee pelaaja agentti/ pelaaja tarkkailija jollekin NHL joukkueelle.
Miksi ihmeessä rikas ihminen olisi aika ajoin ulosotossa? Ja oletan, ettei heillä ollut Susannan kanssa avioehtoa, joten olemassa olevaa omaisuutta on jouduttu puolittamaan. Jeren tähti jääkiekkomarkkinoilla on sammunut ja ottajia tuskin on hänen taustansa tuntien.
Rikas ihminen voi olla ulosotossa, jos ei kiinnosta maksaa. Kannattaa muistaa myös että Jere saa lopetettuaan pelaamisen kuitenkin Monien tuhansien NHL eläkkeen loppuelämäkseen ,ja lisäksi kaikista muistakin pelaamistaan maista on tulossa eläkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat Nannan ja Mintun oikeiat nimet?
Nyyrikki ja Mirjami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jerellä varmasti tule enää rahan kanssa ongelmia. Pelannut kuitenkin niin pitkään raitistumisen jälkeen korkealla tasolla ja isolla palkalla. Eikä siitä kalliista vuokrastakaan kannata olla huolissaaan, Jere tekee kohta taas jonkun hyvän sopimuksen. Jere tulee halutessaan tienaamaan elämänkerta kirjastakin varmasti aika paljon, jos päättää suostua kustantajan tarjoukseen. Veikkaan että jääkiekkon lopetettua Jerestä tulee pelaaja agentti/ pelaaja tarkkailija jollekin NHL joukkueelle.
Miksi ihmeessä rikas ihminen olisi aika ajoin ulosotossa? Ja oletan, ettei heillä ollut Susannan kanssa avioehtoa, joten olemassa olevaa omaisuutta on jouduttu puolittamaan. Jeren tähti jääkiekkomarkkinoilla on sammunut ja ottajia tuskin on hänen taustansa tuntien.
Rikas ihminen voi olla ulosotossa, jos ei kiinnosta maksaa. Kannattaa muistaa myös että Jere saa lopetettuaan pelaamisen kuitenkin Monien tuhansien NHL eläkkeen loppuelämäkseen ,ja lisäksi kaikista muistakin pelaamistaan maista on tulossa eläkkeitä.
https://nhlblogi.com/2015/01/07/nhln-elakejarjestelma-elaa-tyoehtosopim…
Kertaapa vielä, jos sulla on parempaa tietoa. NHL-eläke ei ala peliuran jälkeen vaan vasta oikeassa eläkeiässä. Se vaatii tämän mukaan 160 pelattua ottelua (ja kokonaisen 82 ottelun kauden). Mites oli?
NHL-eläkkeeseen ei kannata Jeren kohdalla laskea, koska pelattuja kausia on tilastojen mukaan yksi kokonainen.
Olen aina ajatellut että Nanna vaikuttaa ihanan positiiviselta yms. Ja että ovat onnellisia.
Tämä keskustelu sai minut kuitenkin epäilemään, miten kauan onni kestää yms. :( en ole kuitenkaan itse ajatellut että heidän onnensa olisi jotenkin feikkiä.
Itse kun olen tällainen sormus-bongari niin olin huomaavinani(saattaa toki olla että näin väärin?) ettei Jerellä ollut sormusta nimettömässä Kimin ja Mintun häissä. Minusta aina sormuttomuus on outoa, jos naimisisa on... Toki esim urheilijat saattavat ottaa sormuksen pois treeneihin, mutta jotenkin vain itseäni ihmetyttää sormittomuus jos on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Nanna on kaunis, rikas ja hoikka. Siis kaikkea sitä, mitä Palsta Valaat eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan. Siinä on ihan tarpeeksi syitä, miksi Palsta Valaat kuluttavat aikaansa Nannaa haukkumalla.
Rikas?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ajatellut että Nanna vaikuttaa ihanan positiiviselta yms. Ja että ovat onnellisia.
Tämä keskustelu sai minut kuitenkin epäilemään, miten kauan onni kestää yms. :( en ole kuitenkaan itse ajatellut että heidän onnensa olisi jotenkin feikkiä.
Itse kun olen tällainen sormus-bongari niin olin huomaavinani(saattaa toki olla että näin väärin?) ettei Jerellä ollut sormusta nimettömässä Kimin ja Mintun häissä. Minusta aina sormuttomuus on outoa, jos naimisisa on... Toki esim urheilijat saattavat ottaa sormuksen pois treeneihin, mutta jotenkin vain itseäni ihmetyttää sormittomuus jos on naimisissa.
SORMUKSETTOMUUS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkät Nannan ilkeät kommentit Jeren valkovenäläisexälle tämän kysellessä elatusmaksujen perään riitti tappamaan sympatiat omahyväistä pariskuntaa kohtaan.
Eikös se valkovenäläisen ex:sän "elatuspyyntö" ollut kohtalaisen suuri. Jeren kuuluisi hänen mielestään elättää melkein puoli sukua.
Minkähän verran kyseisen naisen muut exät maksavat ? Jere ja Nanna olisivat ottaaneet tytön luokseen asumaan, mutta se ei sopinut.
Olis kyllä mielenkiintoista tietää, että antaisko Nanna poikansa parin vuoden päästä Jeren ja tämän nyksän (oletetaan tässä siis että pari eroaa ja Jere löytää uuden naisen ja kiekkoilee jossain kaukana ulkomailla) huoltoon jos ja kun Jere ei halua maksaa Nannalle elareita. Tottakai Nanna pojan isälleen antais heti, uusi nainen hoitaa tämän varmasti oikein hyvin. Eikä varmaan haittais vaikka uusi nainen ei osais sanaakaan suomea. Eikä sekään haittais ettei lapsi tuntis isäänsä tai tätä uutta äitipuolta. Pääasia on ettei isukin tarvis maksaa elareita. Eikö vaan. Lapsesta viis. Niitähän saa aina tehtyä uusia. Vai mitähän mieltä Nanna nykyisin olis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos huolehtisit omasta elämästäsi ja omasta taloudestasi? Vituttaa, kun suomalaiset on aina tällaisia, että heti jos kuulee jostakin joka on esim ostanut jotain niin alkaa se kuuluisa "miten niilläkin on muka varaa joo taatusti sossun rahoilla elävät paljonkohan sekin on maksanut mutta en ole kateellinen"- puhe. Oikeasti, eiköhän tässäkin maassa ole isompiakin ongelmia kuin se, miten jollain randomtyypeillä on varaa maksaa 2900e/kk vuokraa ja vielä mennä ITALIAAN mokomat paskiaiset.
Eihän tässä mistään kateudesta ole kyse, vaan siitä että isä elelee hulppeasti ja väittää exille samalla että tilillä on 0e. Lapsille kuuluu elatusmaksut, se ei ole kateutta vaan oikeutta!
Ja taas: entä jos huolehtisit omasta elämästäsi? Ja eikös se Jere maksanut ne elatusmaksut ja ulosottomaksut joskus viiime vuonna?
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Jere-Karalahti-heltyi-haiden-alla-ma… Tässä on alapeukuttajille linkki. Ja joo, seiska ei ole luotettavin lähde, mutta halutessaan nuo voi itsekin tarkastaa.
Ei tuo mikään uutinen ole. Onhan se niitä rästejään maksanut ulosottoon jo useamman kerran. Maksaa siis vanhoja rästejä ja jättää taas uudet maksamatta. Ja taas maksaa niitä ulosottoon. En kyllä ymmärrä miksi, halvempaahan se olis maksaa ne suoraan exälle, mutta ilmeisesti Jere haluaa hyvää hyvyttään maksella valtiolle ulosottomaksuja. Tai sitten ajatus on se että kiusa se on pienikin kiusa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos huolehtisit omasta elämästäsi ja omasta taloudestasi? Vituttaa, kun suomalaiset on aina tällaisia, että heti jos kuulee jostakin joka on esim ostanut jotain niin alkaa se kuuluisa "miten niilläkin on muka varaa joo taatusti sossun rahoilla elävät paljonkohan sekin on maksanut mutta en ole kateellinen"- puhe. Oikeasti, eiköhän tässäkin maassa ole isompiakin ongelmia kuin se, miten jollain randomtyypeillä on varaa maksaa 2900e/kk vuokraa ja vielä mennä ITALIAAN mokomat paskiaiset.
Eihän tässä mistään kateudesta ole kyse, vaan siitä että isä elelee hulppeasti ja väittää exille samalla että tilillä on 0e. Lapsille kuuluu elatusmaksut, se ei ole kateutta vaan oikeutta!
Ja taas: entä jos huolehtisit omasta elämästäsi? Ja eikös se Jere maksanut ne elatusmaksut ja ulosottomaksut joskus viiime vuonna?
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Jere-Karalahti-heltyi-haiden-alla-ma… Tässä on alapeukuttajille linkki. Ja joo, seiska ei ole luotettavin lähde, mutta halutessaan nuo voi itsekin tarkastaa.
Asiallisesti kysyn, miksi kehutaan miestä, joka heltyy häiden takia maksamaan elatusmaksut edellisestä liitosta syntyneestä lapsesta? Mitä kehimista siinä on? Häpeähän se on ja iso!
Eikö se ole itsestään selvää, että elatusmaksut pitää maksaa?
Miten se Jere on olettanut tyttärensä elävän, kun hän ei ole kiinnostunut maksamaan?Kehuu vielä, että on nyt ihan toinen mies, eihän hän ole mies laisinkaan, jos ei velvotteistaan huolehdi. Paskahousu se tuommoinen on, toki hän on käytökselläänkin sen niin monesti itse todistanut, nämä mammojen solvaukset, vaikka rumia ovatkin, eivät ole mitään Jeren omaan käytökseen verrattuna. Vrt. venäläisen rakastajattarensa kohtelu, abortin vaatiminen julkisesti, ensimmäisen vaimonsa kohtelu, juopottelun jne.
Olen joutunut sivusta seuraamaan, kuinka katkeralta lapsesta tuntuu, kun toinen vanhemmista ei huolehdi velvoitteistaan. Ihan vielä en ole valmis laakeriseppelettä Jerelle rustaamaan.Nyt sanon rumasti totuuden, paska on paska vaikka sen kuivaa ja kiillottaa!
Ja sitten, mene sinäkin huolehtimaan omasta elämästäsi, sinulle riittää siinä aivan varmast tekemistä!
No tässä tuli taas tämä suomalaisten perusajatus, että ihminen ei ansaitse toista mahdollisuutta. Mitäs läksit ja niin edelleen.
Itse ainakin ajattelen niin, että jos joku huijataan isäksi, ei silloin tarvitse olla missään tekemisissä ellei halua. En tosin ymmärrä, miksei joku haluaisi, onhan lapsessa periaatteessa puolet itseä. Ja onkohan tuo Oksanankaan käytös nyt niin nättiä ollut...
Jere sai toisen mahdollisuuden. Kovasti hän ja Nanna vakuuttaa miten muuttunut mies Jere on, mutta kun vähän pintaa raaputtaa niin siellähän se sama vanha Jere luuraa. Jos Jere olis oikeasti muuttunut niin hän maksais elarit ajallaan. Jo se osoittaa ettei Jere ole muuttunut miksikään. Samoin ne jutut keskimmäisen lapsen äidistä, muuttunut mies ei haukkuisi lapsensa äitiä, ei vaikka tämä olisi millainen paskakasa. Ja vielä viimeiseksi, Jereä ei isäksi huijannut kukaan. Jere itse oli tekemässä sen valkovenäläisen kanssa POIKAA. Nimeksikin piti tulla Jack. Lapsi ei Jereä kiinnostanut kun sattuikin olemaan tyttö. Ja muuten, kas kummaa kun tän Nannan kanssa saadun pojan nimeksi tuli Jax. Ei tainnut Nanna suostua Jack nimeen, kun valkovenäläinen kertoi Jeren nimihaaveen lehdessä. Olis ollut liian noloa ja vahvistanut naisen kertoman. Muuttuneelle miehelle ei tytöt kelpaa, vain poika on jotain. Että juu, muuttunut mies tosiaan ja uutta mahdollisuutta pitää antaa. Olis ottanut tilaisuudesta vaarin ja muuttanut tapansa. Ei tuo esitys mene läpi kuin joillekin hyväuskoisille.
Ihan yleisellä tasolla: Jos mun mies laiminlöisi elatusmaksut, ulosotossa olevana vuokraisi luksuskämpän, ja asettaisi elatusmaksut lähivanhemmuuden/huoltajuuden vaihtoehdoksi, kävisimme todella pitkän keskustelun.
Arvoista, rehellisyydestä, moraalista, vastuun kantamisesta; ylipäätään fiksusta aikuisuudesta.
Sen jälkeen tekisin ainoan oikean päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisellä tasolla: Jos mun mies laiminlöisi elatusmaksut, ulosotossa olevana vuokraisi luksuskämpän, ja asettaisi elatusmaksut lähivanhemmuuden/huoltajuuden vaihtoehdoksi, kävisimme todella pitkän keskustelun.
Arvoista, rehellisyydestä, moraalista, vastuun kantamisesta; ylipäätään fiksusta aikuisuudesta.
Sen jälkeen tekisin ainoan oikean päätöksen.
Sen keskustelun kävisitte kuitenkin kaikkien faktojen pohjalta, ettekä esim. lehtiuutisoinnin.
Miksi niin moni täällä tauotta kommentoi ja tekee juttua Kimistä ja Mintusta sekä Nannasta ja Jerestä? Mitä p a h a a mainitut ihmiset ovat tehneet teille, tai teidän egoillenne?
Jonkun täytyy olla riippuvainen siitä, että kirjoittaa jatkuvasti samoista ihmisistä - ja toiset tukee sairasta tilaa kommentoimalla.
Ja älkää sanoko, heillä oli häät juuri. Kyllä oli, mutta tämä ala-arvoinen natkutus on jatkunut jo kauan. Myös Teemusta ja Sirpasta kirjoitetaan. En tiennyt, että "hanki elämä" pitää paikkansa.
Jos joku tekee aloituksen, älä kommentoi.
Se on vain niin helppoa puhua negatiiviseen sävyyn julkisista henkilöistä.
Hyvin jengi kartalla. Kaveri pelannut kiekkoa 20v satojen tuhansien eurojen vuosipalkalla ja jos nyt työtön, niin on muka rahaton :D
Vierailija kirjoitti:
Nanna on kaunis, rikas ja hoikka. Siis kaikkea sitä, mitä Palsta Valaat eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan. Siinä on ihan tarpeeksi syitä, miksi Palsta Valaat kuluttavat aikaansa Nannaa haukkumalla.
Ihan samanlainen valas (90kg +) se Nannakin on ennen ollut... Ja tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin jengi kartalla. Kaveri pelannut kiekkoa 20v satojen tuhansien eurojen vuosipalkalla ja jos nyt työtön, niin on muka rahaton :D
Jeren rahat taisi mennä kokkeli !
Toisekseen, jos ei ole rahaton, niin miksi maksut ulosoton kautta?
Anna yksi järkevä selitys!
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni täällä tauotta kommentoi ja tekee juttua Kimistä ja Mintusta sekä Nannasta ja Jerestä? Mitä p a h a a mainitut ihmiset ovat tehneet teille, tai teidän egoillenne?
Jonkun täytyy olla riippuvainen siitä, että kirjoittaa jatkuvasti samoista ihmisistä - ja toiset tukee sairasta tilaa kommentoimalla.
Ja älkää sanoko, heillä oli häät juuri. Kyllä oli, mutta tämä ala-arvoinen natkutus on jatkunut jo kauan. Myös Teemusta ja Sirpasta kirjoitetaan. En tiennyt, että "hanki elämä" pitää paikkansa.
Jos joku tekee aloituksen, älä kommentoi.
Se on vain niin helppoa puhua negatiiviseen sävyyn julkisista henkilöistä.
Siispä, noudata neuvoasi, älä lue, älä kommentoi.
Sinua kiinnostaa, koska tunget ketjuun kirjoittamaan, ei ole pakko lukea, eikä osallistua.
Urpå!
Nannako hoitaa paperiasiat...? Tuskinpa, Nanna treenaa kanssa koko ajan ja ajan istuu nurkassa.