Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tän palstan toimimattomuus ärsyttää!

Vierailija
08.08.2016 |

1. Miksei voi olla hakutoimintoa? Kestää sata vuotta etsiä jotain tiettyä ketjua eikä aina edes löydä sitä.

2. Miksei noita sivuja oo numeroitu kaikkia, että vois hypätä suoraan esim. sivulta 2 sivulle 10 ilman, että täytyy selata joka pirun sivua? Johan tässä jää lapsetkin kohta hunningolle, kun mammoilla menee koko pv av:tä selatessa...

3. Noi tykkäysnuolet arpoo tykkäyksiä ihan miten sattuu. Painat tykkää ja tuleekin joskus viisi tykkäystä ja joskus myös yksi ei-tykkää.

4. Yöllä suljettu? Oikeesti... Ollaanko me niin teinejä kaikki, että av:n on pakotettava nukkumaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröi tunnus, niin voit yölläkin kirjoitella.

Vierailija
2/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua. Sit joku voi tunnistaa ku on sama nimimerkki viesteissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Täällähän on hakutoiminto?Ei vain aina toimi :D

2. Samaa olen miettinyt...

3. Se johtuu siitä, että kun painat sitä tykkää nappia, niin jotkut muutkin ovat jo ehtineet antamaan äänensä viestille, mutta selaimesi ei vain ole päivittynyt, joten ne näkyvät sinulla vasta silloin, koska periaatteessa sivu päivittyy silloin.

4. No se on aika mielenkiintoista, mutta silloin kun oli auki, niin mellastihan täällä aika paljon röllejä öisin ja aamuisin kesti jonkin aikaakin, että ne tipahtivat.

Vierailija
4/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hakutoiminto on ärsyttävä. Ja ekaksi lävähtää eteen vuodesta 2006 tehty aloitus ja pahimmillaan saa selailla useita sivuja, ennenkuin haluttu ketju tulee vastaan. Siihen pitäisi saada mahdollisuus järjestellä hakutulosten perusteet niinkuin itse parhaaksi näkee.

Vierailija
5/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, niinpäs onkin haku, miksen aiemmin oo nähnyt sitä... :-D

Vierailija
6/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko vika mun puhelimessa vai palstassa, mutta tosi hankala vaihtaa sivuja mobiililla: mainokset latautuvat ihmeellisesti ja klikkailen monesti vahingossa niitä. Sitten kiroten palailen takaisin :D .