Olin juuri treffeillä hirveän miehen kanssa :D Paljasta sinäkin kamalin treffikokemus!
Mies oli ihan mukiin menevän näköinen, ei mikään hunks muttei rumakaan mutta ai luoja mitkä käytöstavat. Ravintolaan päästyämme hän pyysi tarjoilijaa paikalle napsuttelemalla sormiaan ja tytöttelemällä nuorta tarjoilijaa. Keskustelu ruoan aikana pyöri pitkälti hänessä, hänen suurissa (not) saavutuksissaan ja hänen mahtavuudessaan urheilussa, kun hän kysyi mitä teen työkseni ja kerroin opiskelevani yhteiskuntatieteitä tämä ihana herrasmies sanoi oikeasti että naiset kuuluvat kotiin lasten kanssa tai hoitamaan vanhuksia.
Ei tule toisia treffejä tämän hirviön kanssa. Nyt kanssasiskot, kertokaa kamalimmat treffikokemuksenne.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin 10v nuorempaa tummaihoista naista treffeille (25-35) ja hän suostui mutta halusi mennä kahville kävelyn sijasta. Itse vihaan kahvittelutreffejä ja olin aina aiemmin jättänyt ne väliin, mutta nyt suostuin menemään.
Kun näin naisen niin ajattelin, että hänhän näyttää vielä paremmalta mitä kuvissa. Mallimaisen hoikka ja tummaihoiseksi tosi nätti, mutta sitten kun istuttiin juttelemaan niin nainen oli todella hiljainen ja itse sain ylläpitää yksin keskustelua. Jaksoin tuota varmaan joku 45-60min kunnes keksin tekosyyn että olin luvannut käydä mummon luona. Hyvästellessä nainen ei kiittänyt seurasta eikä maksamastani kahvista.
Jos oltaisiin käyty kävelyllä niin olisi edes saanut kaloreita poltettua, nyt meni ajanhukan lisäksi euroja ja tuli lisää kaloreita pullasta ja cappucinosta.
Tuo viimeinen kappale tekstistäsi on outo. Taidat olla aika kontrollifriikki kehostasi. Ehkä nainen vaistosi tuon.
Joo, siis hei todellakin siis hei tommosen voi ihan vaistota ihan oikeesti hei.
Samalla tavalla kuin tällä palstalla mammat vaistoavat pelkän tekstikappaleen perusteella koko ihmisen elämänhistorian.
Vierailija kirjoitti:
just taas uusi miesvihaketju kuinka kaikki ovat paskoja ja törkeät käytöstavat omaavia.. Mies varmasti vain vitsaili tai heitti läppää kun sanoi ton et muijat kuuluu kotiin hoitamaan lapsia tai vanhuksia
OK. Nainen sitten vitsailee kun se kertoo sun seksitaidoista tai sun pilin koosta.
Kamalimmat treffit olivat naisen kanssa, joka oli valehdellut ikänsä 10 - 5 v alakanttiin. Selvästi näkyi kuitenkin kilometrit mittarissa ja naamalla. Pahimpana sanoi olevansa sinkku, mutta kotoa löytyi "värisuora", t.s. mm-porukoissa oli pyörinyt.