Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin juuri treffeillä hirveän miehen kanssa :D Paljasta sinäkin kamalin treffikokemus!

Vierailija
07.08.2016 |

Mies oli ihan mukiin menevän näköinen, ei mikään hunks muttei rumakaan mutta ai luoja mitkä käytöstavat. Ravintolaan päästyämme hän pyysi tarjoilijaa paikalle napsuttelemalla sormiaan ja tytöttelemällä nuorta tarjoilijaa. Keskustelu ruoan aikana pyöri pitkälti hänessä, hänen suurissa (not) saavutuksissaan ja hänen mahtavuudessaan urheilussa, kun hän kysyi mitä teen työkseni ja kerroin opiskelevani yhteiskuntatieteitä tämä ihana herrasmies sanoi oikeasti että naiset kuuluvat kotiin lasten kanssa tai hoitamaan vanhuksia.

Ei tule toisia treffejä tämän hirviön kanssa. Nyt kanssasiskot, kertokaa kamalimmat treffikokemuksenne.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

just taas uusi miesvihaketju kuinka kaikki ovat paskoja ja törkeät käytöstavat omaavia.. Mies varmasti vain vitsaili tai heitti läppää kun sanoi ton et muijat kuuluu kotiin hoitamaan lapsia tai vanhuksia

Palstamammojen pitää saada päivittäinen miesvihakiintiönsä joka päivä täyteen, se on yhtä varmaa kuin se että aurinko nousee idästä.

Mut eiks se oo hyvä että täällä saa haukkua miehet tai jonkun miehen. Se säästää todennäköisesti jonkun miehen kotona siltä haukkumiselta.

Ja huom!

Älkää yleistäkö, jos naiset haukkuu täällä ne pieleen menneet trffit ja treffikumppanit niin on varmasti monia hyviäkin treffikumppaneita kenet ois huolittu siltä istumalta, mutta ei niistä tässä ketjussa kerrota.

JOS me naiset niin teitä miehia vihattas, niin miks me teidän perässä jatkuvasti juostas ja sydämiämme särkisi teidän takia.

Nyt pojat vähän ajatusta ja ymmärrystä peliin. 👍

Vierailija
42/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun treffit on yleensä aika mitäänsanomattomia. Kenessäkään ei ole mitään särmää. Voi luoja, kuinka tylsiä ihmiset loppupeleissä ovatkaan. 

Ei sillä, että itsekään olisin kovin mielenkiintoinen. 

Huomasin aikanaan ihan saman.

Mutta sitten mietin just tuota että kun huomaan alle 10 sek etten ole kiinnostunut, niin se oma positiivinen energia häviää ja toinen todennäköisesti aistii minun lässähtäneen fiiliksen myös aika pian. Treffeistä tulee hyvin muodolliset tai näennäiset, ehkä jopa väkinäiset ja lähinnä kohteliaisuudesta jutskaillaan kolmevarttia.

Kerran sitten tapasin tyypin johon ihastuin jo kuvan ja puhelun perusteella. Kemia toimi heti ja kun hän kosketti minua niin se oli kuin sähköiskun olisin saanut. Hän varmasti myös aisti sen minusta ja ehdotti heti uutta tapaamista. Olimme yhdessä vajaan vuoden.

(Se miksi sitten erottiin on toinen tarina)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkelinaiset kokoontuneet taas levittämään miesvihaa... -.- Ilmiannoin ketjun ylläpidolle. N22

Vierailija
44/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkkelinaiset kokoontuneet taas levittämään miesvihaa... -.- Ilmiannoin ketjun ylläpidolle. N22

Miksi sinä esiinnyt naisena, ei sitä kukaan usko? Sepustuksesi tunnistaa kilometrin päähän.

Vierailija
45/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää,olikohan se hirvenmetsästäjä?

Vierailija
46/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen törmännyt kans lukemattomiin miehiin jotka puhuu vaan itsestään. Ok - viestitellessä ja ehkä ennen treffejä puhelimessakin on käyty jo perusasiat läpi tyyliin onko lapsia, mikä elämäntilanne, missä töissä, koulutus, harrastukset ym ym.

Mieti jo, että miehet ei ehkä oikein osaa puhua siinä kohtaa muusta kuin itsestään.

Ja silloinhan jos jännittää kovasti, niin saattaa käyttäytyäkin vähän hassusti eikä edes tajua puhuvansa kokoajan samaa asiaa. Minä ja minun työni, harrastukseni ja ulkomaanmatkani on helppo puheenaihe kun ei oikein muuta keksi.

Ja voihan olla että mies (miehet ?) luulee tekevänsä sillä vainutuksen naiseen kun kehuskellaan omilla saavutuksilla TAI sitten he kerjäävät niillä ihailua ja hyväksyntää itselleen.

Tosin uskon että meistä jokainen aikuinen nainen kyllä osaa erottaa sen jos mies on kerskailija ja ihailun kerjääjä, kuin se että vähän jännittää eikä oikein tiedä mistä muusta nyt puhuttas.

Vierailija
47/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset puhuvat vain itsestään.

Opetelkaa kuuntelemaan. Kiitos.

Vierailija
48/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä yhteiskuntatieteitä opiskelevan naisen kanssa tänään, oli aivan järkyttävä tapaus.

Höpisi feminismistä ja muusta huuhaasta, joten ärsytin häntä tahallani päästäkseni hänestä nopeasti eroon.

Sina jaksan ihmetellä näitä muehiä- hui kamalaa, kun olikin rillipää, hui kamalaa, kun olikin läski, huo kamalaa, kun olikin feministi

SELVITTÄKÄÄ NUO ASIAT ETUKÄTEEN. SIKSI NAISET EIVÄT HETI HALUA TAVATA, ETTÄ EIVÖT JOUDU TREFFEILLE JONKUN NORSU PERSUN KANSSA!!!!

Vierailija
49/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset puhuvat vain itsestään.

Opetelkaa kuuntelemaan. Kiitos.

Opetelkaa itse. Suurin osa miehistä on semmoisia, että puhuvat, mutta eivät kuuntele ja yleensä puhuvat vielä itsestään.

Vierailija
50/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä yhteiskuntatieteitä opiskelevan naisen kanssa tänään, oli aivan järkyttävä tapaus.

Höpisi feminismistä ja muusta huuhaasta, joten ärsytin häntä tahallani päästäkseni hänestä nopeasti eroon.

Sina jaksan ihmetellä näitä muehiä- hui kamalaa, kun olikin rillipää, hui kamalaa, kun olikin läski, huo kamalaa, kun olikin feministi

SELVITTÄKÄÄ NUO ASIAT ETUKÄTEEN. SIKSI NAISET EIVÄT HETI HALUA TAVATA, ETTÄ EIVÖT JOUDU TREFFEILLE JONKUN NORSU PERSUN KANSSA!!!!

Tämä!

Vierailija
51/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto te ootte lapsellisia osa.

Apkin aloittaa viestinsä kommentoimalla miehen ulkonäköä. Onko jääty teini-iän asteelle?

Ei oikeasti mikään ihme, jos ei kumppania löydy.

Niin pinnallista koko tuo deittailukulttuurinne. Outoa.

Vierailija
52/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli varmasti 5 vuotta vanhempi kuin kuvissaan. Ei ollenkaan meikkiä. Profiilissaan oli ilmoitettu savuttomuudesta, kuitenkin kääri sätkiä ja haisi tunkkaiselta tuhkakupilta, samalta kuin tuttuni joka polttaa sisällä. Toisteli jatkuvasti kaiken mitä sanoin, kuin myötäillen sanomisiani, kuitenkin vain toistaen sanomani kuin papukaija, eikä oikeastaan kertonut kuin negatiivisia asioita itsestään. 30v nainen, mt-ongelmia yllättäen taustalla.

Vierailija
53/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krähäh, tais kalikka kalahtaa palstan femakkomursuun.

Vierailija
54/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä naisen kanssa, joka oletti ettei hänen tarvitse maksaa mitään. Tilasi listalta kalleinta mahdollista ja kun pyysin erilliset laskut, niin pimahti täysin.

Onneksi väistin luodin.

Vierailija
55/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toisen mielipiteitä aina voi täysin selvittää. Joskus ne paljastuvat vasta treffeillä.

Vierailija
56/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen törmännyt kans lukemattomiin miehiin jotka puhuu vaan itsestään. Ok - viestitellessä ja ehkä ennen treffejä puhelimessakin on käyty jo perusasiat läpi tyyliin onko lapsia, mikä elämäntilanne, missä töissä, koulutus, harrastukset ym ym.

Mieti jo, että miehet ei ehkä oikein osaa puhua siinä kohtaa muusta kuin itsestään.

Ja silloinhan jos jännittää kovasti, niin saattaa käyttäytyäkin vähän hassusti eikä edes tajua puhuvansa kokoajan samaa asiaa. Minä ja minun työni, harrastukseni ja ulkomaanmatkani on helppo puheenaihe kun ei oikein muuta keksi.

Ja voihan olla että mies (miehet ?) luulee tekevänsä sillä vainutuksen naiseen kun kehuskellaan omilla saavutuksilla TAI sitten he kerjäävät niillä ihailua ja hyväksyntää itselleen.

Tosin uskon että meistä jokainen aikuinen nainen kyllä osaa erottaa sen jos mies on kerskailija ja ihailun kerjääjä, kuin se että vähän jännittää eikä oikein tiedä mistä muusta nyt puhuttas.

Tähän kirjoitukseeni lisäisin vielä huomioni siitä, että näin keski-ikäisenä huomaan täysin saman reaktion (miesten itsestään / omista asioista puhumisen) kun tapaan vuosien tai jopa vuosikymmenten jälkeen nuoriudenaikaisia miespuoleisia tuttuja, kaveriitteni puolisoita tai jopa oman nuoruudenrakkauteni ---

he puhuvat lähes poikkeuksetta vain itsestään ---

Saattavat kysyä missäpäin nykyisin vaikutan ja oletko lomalla (joka nyt liene itsestään selvää kun olen n 500 km päässä sieltä misä asun 🤭)

Sitten kerrotaan omat, omien lasten ja omien vanhempien tilanne ehkä myös omat vaivat ja sairaudet.

Huom. omien lasten menestyneisyys on hirmusen tarkeää tuoda esille, hiveleehän se omaatuntoa. Kerrotaan ketä muita yhteisiä tuttuja on nähty jne.

MUTTA minulta ei kysytä välttämättä mitään henkilökohtaista, ei yvtään mitään.... sitten pitääkin jatkaa jo matkaa.

Olisi kiva tietää mistä tämä johtuu. Ovatko miehet vaan kertakaikkiaan niin itsekeskeisiä että se oma tilanne pitää tuoda aina ensin esille vai eikö vaan toisten tilanteet/asiat kiinnosta sen vertaa että kysyisi. Vai eikö oikein uskalleta kysyä tai ei tiedetä mitä on soveliasta kysyä?

Vai mikä tämä ilmiö on?

Vierailija
57/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki mut autolla treffeille. Käytiin kait kahvilla. Paremmin muistan sen, kun mies kysyi, että kunpaa haluan harrastaa, golfin pelaamista vai purjehtimista? Kuulema pitää olla yhteinen harrastus, ettei ehtii näkemään.

Vierailija
58/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli pitkän AA-raittiuden jälkeen alkanut juomaan ja päissään purki saamiaan inhottavia palautteita minuun. Piti itseään kumminkin tavoiteltavana ja kertoi älyttömistä miesvaatimuksistaan.

Vierailija
59/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut treffejä jossa mies piti (ehkä tahattomasti) minua ihan terapeuttinaan hiljattain tapahtuneen repivän eron takia.

Kuuntelin, terapoin ja zemppasin häntä 2 tuntia. Hän kiitteli kovasti että jaksoin kuunnella ja jutella ja naurahti itsekin että taisi mennä terapiasession puolelle.

Hän ei kyennyt juttelemaan juurikaan mistään muusta.

Sanoin hänelle suoraan, että sä oot nyt äidin sylin tarpeessa, et treffikunnossa. (Oltiin siis jo n 40v).

Olin ihan loppu tuon reissun jälkeen, se vei kaikki energiat. Ei tavattu toiste.

Sääliksi kävi.

Vierailija
60/83 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin deiteille naisen kanssa joka kyllä varoitteli että "on tullut muutama kilo lisää".

Kuvissa oli ehkä vähän alipainoisen näköinen.

Eipä olisi samaksi henkilöksi tunnistanut. Ainakin 50kg lisää kuviin verrattuna.

Eipä ollut älykkyydellä tätä myöskään siunattu, mutta sen olin jo huomannut viestitellessä.

Omaa tyhmyyttä, olis pitänyt pyytää tuoreempi kuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi