Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin juuri treffeillä hirveän miehen kanssa :D Paljasta sinäkin kamalin treffikokemus!

Vierailija
07.08.2016 |

Mies oli ihan mukiin menevän näköinen, ei mikään hunks muttei rumakaan mutta ai luoja mitkä käytöstavat. Ravintolaan päästyämme hän pyysi tarjoilijaa paikalle napsuttelemalla sormiaan ja tytöttelemällä nuorta tarjoilijaa. Keskustelu ruoan aikana pyöri pitkälti hänessä, hänen suurissa (not) saavutuksissaan ja hänen mahtavuudessaan urheilussa, kun hän kysyi mitä teen työkseni ja kerroin opiskelevani yhteiskuntatieteitä tämä ihana herrasmies sanoi oikeasti että naiset kuuluvat kotiin lasten kanssa tai hoitamaan vanhuksia.

Ei tule toisia treffejä tämän hirviön kanssa. Nyt kanssasiskot, kertokaa kamalimmat treffikokemuksenne.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri on käynyt monilla nettitreffeillä ja yksi aika yleinen tyyppi on tosiaan nämä eksässään vielä roikkuvat. Alussa saattoi kuunnella monta tuntia eksän tekemisten ja tekemättä jättämisten puimista. Nykyään osaa lopettaa treffit tyylillä jo, jos alkaa tuntua levy pyörivän se eksän ympärillä. Sanoo yleensä vielä suoraan, ettei näe mahdollisuutta enää tavata, koska ilmiselvästi mies ei ole käsitellyt eroaan vielä.

Itse kävin muutamilla treffeillä ja yksi tyyppi oli kyllä rasittava. Hurmuri viimeisen päälle, jäin koukkuun heti. Yhtäkkiä lopetti yhteydenpidon. Niin lopetin minäkin, kun en nyt montaa kertaa viitsi yrittää viesteillä tai soitella perään, jos toinen ei vastaa. Sitten meni kuukausi ja otti yhteyttä, että "sori, oli silloin vaikea tilanne" jne. No, minä tietysti olen typerys ja hyväuskoinen, mies oli loistava puhuja ja vakuuttava. Tapailtiin taas muutama kerta ja täydellinen radiohiljaisuus yhtäkkiä. Ajattelin, että olin tyhmä, kun lankesin uudelleen. Meni 6kk ja taas tämä tyyppi otti yhteyttä samoila lässytyksillä. Kuuntelin puheet ja en vastannut enää viesteihin. Antaa olla. Joku megacasanova se oli tai itsensä kanssa muuten vaan hukassa.

Vierailija
22/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi miesvihaketju, kun huonoiksi treffeiksi riittää se, että nainen on "lossi", "valas" ja "fäti". :) Aivan aistin selvän miesvihan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi miesvihaketju, kun huonoiksi treffeiksi riittää se, että nainen on "lossi", "valas" ja "fäti". :) Aivan aistin selvän miesvihan.

Taitaa olla ihan kuule vittuilua palstamammojen jutuille, joissa mies on "treffikumppani helvetistä" , jos miehellä on päällään huppari ja pituutta alle 191cm.

Vierailija
24/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies paljastui kokemattomaksi. Ei ollu koskaan seurustellut, eikä varmaan edes kädestä pidellyt naista. Kyllä alkoi hälytyskellot kilkattaa! Kaikenlaisia ressukoita sitä on olemassa!

Kokemattomissa miehissä ei ole mitään vikaa :) Kannattaa korjata hieman asennettaan..

Luepa täältä palstalta vähän kokemattomien miesten ajatuksia naisista, niin et enää ikinä kuvittele että kokemattomissa miehissä ei olisi mitään vikaa. Tai kilteissä ja kunnollisissa miehissä. Jos joku sanoo olevansa kiltti ja kunnollinen mies joka on kokematon naisasioissa, kannattaa ottaa korkkarit käteen ja juosta.

Aika pelottavaa, että joku nainen perustaa maailmankuvansa tämä miesten ja naisten juttujen sakokaivon perusteella.

Vierailija
25/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus treffeillä miehen kanssa, joka laittoi kesken kahvinjuonnin nuuskaa ylähuuleen. Oltiin kahvilassa ja mua hävetti. Sitten kyseli mitä mieltä oon huumeista, nuuskaamisesta yms. Totesin vain, että ihan sama mulle ja tästä hän innostui. Oli kuulemma lähes ammattilainen futiksessa ja nuuska on parempi kun tupakka. En lähtenyt enää toisille treffeille, koska itse en nuuskaa/polta/käytä mitään, joten en tosiaan halunnut sellaista kumppania.

Vierailija
26/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ihan kuule vittuilua palstamammojen jutuille, joissa mies on "treffikumppani helvetistä" , jos miehellä on päällään huppari ja pituutta alle 191cm.

Muistaakseni viime keväänä täällä mies teki aloituksen, jossa kertoi antavansa pakit huppareita käyttäville naisille.

Vierailija
27/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useilla treffeillä. Olen tainnut itse olla huono treffikokemus monille miehille. Etsin yhteen aikaan tosi kiivaasti kumppania ja monet pettymykset alkoivat näkyä käytöksessäni. Taisin olla aika epäkohteliaskin monesti. Harmittaa näin jäljestäpäin. Miehet olivat melkein aina kohteliaita ja mukavia. 

Vierailija
28/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies paljastui kokemattomaksi. Ei ollu koskaan seurustellut, eikä varmaan edes kädestä pidellyt naista. Kyllä alkoi hälytyskellot kilkattaa! Kaikenlaisia ressukoita sitä on olemassa!

Kokemattomissa miehissä ei ole mitään vikaa :) Kannattaa korjata hieman asennettaan..

Luepa täältä palstalta vähän kokemattomien miesten ajatuksia naisista, niin et enää ikinä kuvittele että kokemattomissa miehissä ei olisi mitään vikaa. Tai kilteissä ja kunnollisissa miehissä. Jos joku sanoo olevansa kiltti ja kunnollinen mies joka on kokematon naisasioissa, kannattaa ottaa korkkarit käteen ja juosta.

Aika pelottavaa, että joku nainen perustaa maailmankuvansa tämä miesten ja naisten juttujen sakokaivon perusteella.

Vähästä sinulla puntti tutisee. Vaikka myönnän että ei minullakaan oksennus ole kaukana ollut monesti kun lueskelen täällä kilttien ja kunnollisten miesten ajatuksia naisista. Voit yrittää mitätöidä palstaa niin paljon kuin haluat. Totuus on kuitenkin se, että ei kukaan huvin vuoksi tuollaisia kirjoittele. Täällä ihmiset uskaltavat anonyymisti sanoa, mitä todella ajattelevat. Sinä nimität tätä sakokaivoksi, mutta eihän se muuta tarkoita kuin että täällä voi purkaa hirveimmät ajatuksensa. Ja muut näkevät ne, kuten he halusivatkin että näkevät.

Enpä minäkään ole pakit antaessani sanonut syyksi, että epäilen miehen syytävän naisvihapuhetta tälle palstalle tai jollekin muulle. Mutta sanon sen kyllä anonyymisti netissä. Ei kilttejä, kunnollisia ja kokemattomia miehiä minulle, kiitos.

Vierailija
29/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös meitä kokemattomia miehiä, joiden mielestä naiset ovat niin kauniita ja viehättäviä, että sen takia emme uskalla lähestyä teitä. Naisten ajatukset kiinnostaa. Siksi olen täällä palstalla.

Mutta sinua ei ole kuitenkaan yhtä ainutta kertaa kiinnostanut alkaa miehenä tuomita jonkun naisvihaajan puheita palstalla. Miehet kehuvat olevansa sankareita ja naisten puolustajia ja uhriutuvat kun eivät saa nykyfemakoilta kiitosta. Mutta sitten ei uskalleta sanoa mitään edes anonyyminä netissä. Mikä on syy miksi et koskaan tuomitse miestä, joka käyttää hirvittäviä haukkumanimiä naisista tällä palstalla? Ei ole ikinä käynyt niin, että mies olisi sen tehnyt.

On paljon, paljon parempi vältellä kaikkia kilttejä, kunnollisia ja kokemattomia kuin ottaa riski, että tämä on joku niistä nettiriehujista.

Vierailija
30/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös meitä kokemattomia miehiä, joiden mielestä naiset ovat niin kauniita ja viehättäviä, että sen takia emme uskalla lähestyä teitä. Naisten ajatukset kiinnostaa. Siksi olen täällä palstalla.

Mutta sinua ei ole kuitenkaan yhtä ainutta kertaa kiinnostanut alkaa miehenä tuomita jonkun naisvihaajan puheita palstalla. Miehet kehuvat olevansa sankareita ja naisten puolustajia ja uhriutuvat kun eivät saa nykyfemakoilta kiitosta. Mutta sitten ei uskalleta sanoa mitään edes anonyyminä netissä. Mikä on syy miksi et koskaan tuomitse miestä, joka käyttää hirvittäviä haukkumanimiä naisista tällä palstalla? Ei ole ikinä käynyt niin, että mies olisi sen tehnyt.

On paljon, paljon parempi vältellä kaikkia kilttejä, kunnollisia ja kokemattomia kuin ottaa riski, että tämä on joku niistä nettiriehujista.

Haukkumisketjuissa en viihdy kauaa jos sellaiseen eksyn. Siinä syy miksi en kirjoita niissä.

Kokemattomuus taas johtuu omasta epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Naisten syytä se ei ole.

Vierailija
31/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähästä sinulla puntti tutisee. Vaikka myönnän että ei minullakaan oksennus ole kaukana ollut monesti kun lueskelen täällä kilttien ja kunnollisten miesten ajatuksia naisista. Voit yrittää mitätöidä palstaa niin paljon kuin haluat. Totuus on kuitenkin se, että ei kukaan huvin vuoksi tuollaisia kirjoittele. Täällä ihmiset uskaltavat anonyymisti sanoa, mitä todella ajattelevat. Sinä nimität tätä sakokaivoksi, mutta eihän se muuta tarkoita kuin että täällä voi purkaa hirveimmät ajatuksensa. Ja muut näkevät ne, kuten he halusivatkin että näkevät.

Enpä minäkään ole pakit antaessani sanonut syyksi, että epäilen miehen syytävän naisvihapuhetta tälle palstalle tai jollekin muulle. Mutta sanon sen kyllä anonyymisti netissä. Ei kilttejä, kunnollisia ja kokemattomia miehiä minulle, kiitos.

Jatka vapaasti niiden naistenhakkaajien, kusipäiden ja playereiden treffailua, olet sen ehdottomasti ansainnut.

Vierailija
32/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut treffeillä mutta oli pakko tulla kertomaan :D tapasin siis kaupassa yhden miehen, satuttiin monesti samaan aikaan lähikauppaan. Kysyi nimeni ja pyysi fb-kaveriksi.

Mies oli ihan tavallisen näköinen, ei mikään kuumis mutta ei rumakaan. Vaikutti hauskalta ja fiksulta.

Noh, miehen fb-päivitykset olivat tätä luokkaa: "vau mitkä kannut oli tuolla tytyllä joka kulki just ohi! Huh huh!" "Kiva käydä salilla vilkuilemassa tiukkoja pyllyjä", "ei kai sitä pillua tuu kukaan ovelle tarjoomaan, täytyy lähtä kylille katseleen", "saispa toosaa."..... Hyi helvetti :D ja kyseessä siis kolmekymppinen mies.

Poistin äkkiä kavereista ja vaihdoin lähikauppaa.

Vierailija
33/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut treffeillä mutta oli pakko tulla kertomaan :D tapasin siis kaupassa yhden miehen, satuttiin monesti samaan aikaan lähikauppaan. Kysyi nimeni ja pyysi fb-kaveriksi.

Mies oli ihan tavallisen näköinen, ei mikään kuumis mutta ei rumakaan. Vaikutti hauskalta ja fiksulta.

Noh, miehen fb-päivitykset olivat tätä luokkaa: "vau mitkä kannut oli tuolla tytyllä joka kulki just ohi! Huh huh!" "Kiva käydä salilla vilkuilemassa tiukkoja pyllyjä", "ei kai sitä pillua tuu kukaan ovelle tarjoomaan, täytyy lähtä kylille katseleen", "saispa toosaa."..... Hyi helvetti :D ja kyseessä siis kolmekymppinen mies.

Poistin äkkiä kavereista ja vaihdoin lähikauppaa.

Palstan paatuneinkin "miesasiamies" joutui yläpeukuttamaan tätä tekstiä.  ; )

Vierailija
34/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin sovituille treffeille ja muija oli lossin kokoinen. Oli lähettänyt itsestään hyvin rajattuja kuvia joista ei totuus ilmennyt. Meni niin maku ja ruokahalu etten kyennyt syömään. Joo jäi viimeisiksi treffeiksi ko. valaan kanssa.

Mulla on yksi tällainen lossin kokoinen opiskelukaveri, ja sen instakuvat on just kasvokuvia, jotka on strategisesti rajattuja, näyttää ihan normaalipainoiselta.

Käy paljon tindertreffeillä, monikohan mies on järkytytnyt kun valas on saapunut :D 

Vierailija
35/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. miten treffit päättyivät? Jäikö mies kaipailemaan jatkoa? 

Mä en jaksa enää olla kohtelias, jos joku ois noin urpo ollessani mun kanssa treffeillä niin sanoisin varmaan melko pian tajuttuani miehen toivottomaksi tapaukseksi esim. "käytöksesi on ollut niin vastenmielistä, että lähden nyt. Ei tuhlata kummankaan aikaa". 

Vierailija
36/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun treffit on yleensä aika mitäänsanomattomia. Kenessäkään ei ole mitään särmää. Voi luoja, kuinka tylsiä ihmiset loppupeleissä ovatkaan. 

Ei sillä, että itsekään olisin kovin mielenkiintoinen. 

Vierailija
37/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin parilla kävelytreffillä erään nettideitin kanssa. Mies oli ruipelo, punatukkainen hyypiö, työskenteli suuren pankin rahoitus/sijoituspuolella (siis siinä huoneessa, jossa roikutaan puhelimessa ja tuijotetaan niitä tv-ruutuja, en nyt muista toimenkuvaa tarkemmin). Ajeltiin joka kerralla eri kaupunginosaan ja käveltiin ympäriinsä. Mies ei puhunut mistään muusta kuin rahasta. Joka kaupunginosasta löytyi häneltä joku sijoituskämppä tai vähintään hänen vanhemmiltaan tai sukulaisiltaan. Oli kuulemma joku kartanokin jossakin. Hoh-hoijaa, noin pitkän päälle oli kyllä niin boooooooooring-jutut, ettei tosikaan. Ainoa konkreettinen asia, minkä näin hänen rahoistaan, oli se auto, jolla kävelyretkille mentiin. Ja sehän oli vanha hikinen kottero, ei paljon "apinakiikkua" kummempi. Liekö muissakaan puheissa ollut mitään perää ;)

Vierailija
38/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi heti kättelyssä, että Nettitreffiprofiilissa miehellä olikin ollut -40kg ja -10vuotta ja +hiukset päässä kuvia..

Ei kuulemma ollut kerennyt tuoreempia kuvia ottamaan.. näytti ihan kuvien miehen isältä.

Vierailija
39/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kamalimmat treffit olivat miehen kanssa, joka jatkuvasti kiitteli että olin suostunut treffeille. Siis oikeasti ihan jatkuvasti.. "Siis niin ihanaa kun oot täällä, kiitos kun pääsit paikalle, kiva kun sulla oli aikaa..." Se oli kiusallista. Paljoa muuta hän ei puhunutkaan koko parituntisen aikana. Ei kysynyt minulta mitään, vastasi kyllä minun kysymyksiini suunnilleen yhdellä sanalla mutisten. Kaiken huippu oli, kun pääsimme sisään istumaan ja otimme drinkit. Hän alkoi tuijottaa pakonomaisesti rintojani. Siis suoraan, ei edes peitellyt :D Ja minulla ei edes ole mitenkään isot rinnat, ihan perus B-C-kuppi ja päällä joku asiallinen löysä paita. Tuli sellainen olo, että hän oli kaivautunut jostain luolasta, eikä ollut nähnyt naista kuukausiin. Hän ei tajunnut lopettaa tuijottamistaan edes silloin kun kiedoin huivin suojakseni :D jälkeenpäin hän vielä olisi halunnut nähdä.. Ööö... Ei. On näitä ollut muitakin, sellaisia miehiä jotka puhuvat vain siitä, kuinka paljon heillä on rahaa, veneitä ja hieno asunto ja missä olivat viimeksi lomalla. Ei voisi vähempää kiinnostaa suoraan sanottuna :)

Vierailija
40/83 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli todella ujo. Ei edes silmiin katsonut ja vastaili yhdellä sanalla, ei kysynyt itse mitään. "Treffit" kesti kahvin juonnin ajan. Jotain viestiteltiin sähköpostilla, mutta hiipui sitten.

Ei nyt mitkään kamalat treffit, mut mun "huonoimmat".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän