Naisen löytäminen mahdotonta?
Kertokaahan nyt palstalaiset mitä naiset oikein haluavat?
Itse olen tässä nyt monta vuotta yrittänyt etsiä mukavaa naista, mutta ei sellasia taida olla olemassakaan.
Olen siis 24v mies, jolla on vakituinen työpaikka, oma asunto ja muutenkin suht hyvässä kunnossa ja kuuleman mukaan "ihan hyvännäköinen". Olen etsinyt oikeastaan naisia oikeastaan kaikkialta - koulusta,töistä,harrastuksista,baareista ja netistäkin.
Ainoana kriteerinäkin olen pitänyt vain sopivaa luonnetta, kun omasta mielestä millään muulla ei oikeastaan ole väliä - ei siis haittaa vaikka olisi työtön ja vähän ylipainoinenkin.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tota että miehillä ei tunnu olevan mitään hajua miksi eivät saa naista. Mulla ei naisena pariutuminen ollut helppoa ja tiedän tasan tarkkaan miksi.
Miehet eivät koskaan etsi syytä itsestään, naiset etsivät syytä vain itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tota että miehillä ei tunnu olevan mitään hajua miksi eivät saa naista. Mulla ei naisena pariutuminen ollut helppoa ja tiedän tasan tarkkaan miksi.
Olen liian introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on? Vai annatko itse aina pakkien mukana rehellisen palautteen mikä meni vikaan?
Siis en mä tarvi mitään palautetta mieheltä ymmärtääkseni mikä kiikastaa. Ihan järkeä ja päättelyä ja itsetarkkailua harrastamalla on mahdollista päätyä johtopäätöksiin. Miehet sen sijaan on täysin sormi suussa ja hoo moilasena ja pihalla kuin lumiukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on? Vai annatko itse aina pakkien mukana rehellisen palautteen mikä meni vikaan?
Siis en mä tarvi mitään palautetta mieheltä ymmärtääkseni mikä kiikastaa. Ihan järkeä ja päättelyä ja itsetarkkailua harrastamalla on mahdollista päätyä johtopäätöksiin. Miehet sen sijaan on täysin sormi suussa ja hoo moilasena ja pihalla kuin lumiukot.
Miten voit käyttää järkeä asioissa, jotka eivät toimi järjellä? Mieluummin ei johtopäätöksiä kuin johtopäätökset, jotka ovat todennäköisesti pielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla syy naisettomuuteen on kyllä päivänselvä: pieni penis, 13 cm.
Sinäkö roikotat sitä ulkopuolella aina vai miten ne naiset pelkän peniksen perusteella sinut torjuu? Peniksen kanssa kun ei seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulut nähtävästi samaan porukkaan kuin minäkin. Elämän perusasiat (duuni, kämppä, elämänhallinta) ovat kuosissa ja tulevaisuus näyttää hyvältä, mutta naisia ei vaan jostain syystä kiinnosta. En tiedä muuttuuko tilanne, mulla ei ole muuttunut
M29
No, eihän se että perusasiat on kunnossa vielä saa naisia kiinnostumaan. Melkein kaikilla on perusasiat kunnossa.
No en nyt sanoisi, että melkein kaikilla. Merkittävä osa aikuisista miehistä on lihavia, tupakoi, liikkuu liian vähän ja ryyppää liikaa. Työttömyys on nykyaikana vähän arpapeliä, joten siitä ei voi päätellä mitään. Nämä nyt on sellaisia mihin voi omalla toiminnallaan vaikuttaa. Omaa perusluonnetta sen sijaan on paljon vaikeampi muuttaa
Ei ylipaino, tupakointi tai kohtuullinen alkoholinkäyttö tarkoita että elämänhallinta olisi täysin menetetty. Ja kukapa nyt tarpeeksi liikkuisi? En minä määrittele elämänhallinnan menettänyttä ihmistä niin, että hänellä on vähän ylimääräistä vyötäröllä tai että hän polttaa tai käyttää alkoholia.
Ei täysin menetetty, mutta selvästi petrattavaa ts. ei kunnossa. Onhan nuo merkittäviä terveysriskejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit käyttää järkeä asioissa, jotka eivät toimi järjellä? Mieluummin ei johtopäätöksiä kuin johtopäätökset, jotka ovat todennäköisesti pielessä
Niinku miten niin ei toimi järjellä? Jos mä katson peiliin ja sieltä ei tuijota mikään kaunotar, niin miten tyhmä olen jos en osaa laskea 1+1. Kun lisäksi on vielä muita juttuja joiden kohdalla ei todellakaan ole mitään ydinfysiikkaa päätellä että no tästä miehet ei varmaan tykkää. En käsitä sellaista tilannetta että olisin muka ihan pihalla siitä miksi en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla syy naisettomuuteen on kyllä päivänselvä: pieni penis, 13 cm.
Sinäkö roikotat sitä ulkopuolella aina vai miten ne naiset pelkän peniksen perusteella sinut torjuu? Peniksen kanssa kun ei seurustella.
Näkeehän sen ettei siellä lahkeessa pullota mikään.
Vrt. Brian tuossa kuvassa oikealla:
http://www.guitarworld.com/sites/default/files/public/styles/article_de…
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sinun elämän arvot ovat? Mitä mieltä pakolaisista, abortista, naispappeudesta, yhden yön jutuista, Donald trumpista, Obamasta....onko sinulla jokin asia mistä pidät tiukasti kiinni ja naiset kavahtavat sitä?
Eli
pakolaiset.. Jesss
naispapit ... A-men
1 yön tarinat ... Newer hear any.
Donald Trump... Donald Duck
Obama ... m-ustat donkkaa tykimmin
Sainko 5/5?
Kyllä nainen on tarvittaessa aktiivinen, kun kiinnostuu miehestä. Omassa miehessä huomion kiinnitti iloinen ja hymyilevä olemus. Tykästyin, menin jututtamaan ja tunne oli onneksi molemminpuolinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulut nähtävästi samaan porukkaan kuin minäkin. Elämän perusasiat (duuni, kämppä, elämänhallinta) ovat kuosissa ja tulevaisuus näyttää hyvältä, mutta naisia ei vaan jostain syystä kiinnosta. En tiedä muuttuuko tilanne, mulla ei ole muuttunut
M29
No, eihän se että perusasiat on kunnossa vielä saa naisia kiinnostumaan. Melkein kaikilla on perusasiat kunnossa.
No en nyt sanoisi, että melkein kaikilla. Merkittävä osa aikuisista miehistä on lihavia, tupakoi, liikkuu liian vähän ja ryyppää liikaa. Työttömyys on nykyaikana vähän arpapeliä, joten siitä ei voi päätellä mitään. Nämä nyt on sellaisia mihin voi omalla toiminnallaan vaikuttaa. Omaa perusluonnetta sen sijaan on paljon vaikeampi muuttaa
Ei ylipaino, tupakointi tai kohtuullinen alkoholinkäyttö tarkoita että elämänhallinta olisi täysin menetetty. Ja kukapa nyt tarpeeksi liikkuisi? En minä määrittele elämänhallinnan menettänyttä ihmistä niin, että hänellä on vähän ylimääräistä vyötäröllä tai että hän polttaa tai käyttää alkoholia.
Ei täysin menetetty, mutta selvästi petrattavaa ts. ei kunnossa. Onhan nuo merkittäviä terveysriskejä
Eli sinusta ihmisen peruselämänhallinta ei ole kunnossa, jos ihmisellä on muutama kilo ylipainoa? Olet kyllä aika vaativa. Jokaisella on parannettavaa elämäntavoissa, mutta ei se minun mielestäni sitä tarkoita että ei elämäänsä hallitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppohan sun on sanoo kun olet aina se jättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku miten niin ei toimi järjellä? Jos mä katson peiliin ja sieltä ei tuijota mikään kaunotar, niin miten tyhmä olen jos en osaa laskea 1+1. Kun lisäksi on vielä muita juttuja joiden kohdalla ei todellakaan ole mitään ydinfysiikkaa päätellä että no tästä miehet ei varmaan tykkää. En käsitä sellaista tilannetta että olisin muka ihan pihalla siitä miksi en kelpaa.
Tunteet vaikuttavat päätöksiin suurimmalla osalla. Ei tuossa pärjää järjellä ja päättelyllä. Muutenhan alottajakin olisi varmasti suhteessa, jos järki määräisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liian introvertti.
No voiskos siinä olla hyvä syy, miksei onnista. Itsekin olen intro ja tiedän että se hankaloittaa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppohan sun on sanoo kun olet aina se jättäjä.
Vai jättäjä :D. Kun lukio päättyi en ollu seukannu vielä kertaakaan ja sen jälkeen kiersin kolme vuotta opiskelijatapahtumia ja baareja kunnes tärppäsi ja mentiin lopulta naimisiin. Että kokonaista yhden miten kanssa oon seukannut 😃. Yleensä musta ei kiinnostunu kukaan paitsi se mies joka oli valomerkin aikaan jo vongannu baarin kaikilta muilta naisilta. Ei kiinnostanu.
Apelle tiedoksi että nuo vastauksissa mainitut muutamat kohdat kun käväset laittamassa kohdilleen niin sitten rupeaa naisia pörräämään ympärillä:
epätoivo, ulkonäkö, luonne, harrastukset, kiinnostukset, rento asenne, arvostus, omaisuus, ylipaino, tupakointi, alkoholinkäyttö, elämänhallinta, elämänarvot, pakolaiset, abortti, naispappeus, yhden yön jutut, Trump, Obana, perusasiat, habitus, elämänasenne, sankariasenne, ujous, tylyys, ärsyttävyys, känni, kemiat, kivaa, 20 cm meisseli, aktiivisuus, huumorintaju, keskusteluyhteys, rehellisyys/luotettavuus, vastavuoroisuus, liberaali maailmankuva, liiallinen innostus,...
Ap kertoisit enemmän niistä puutteista ja huonoista puolistasi.Ne kertoo enemmän kuin ne hyvät. Voi olla vaikka ok näköinen,hyvässä kunnossa ja työssä käyvä, mutta jos olet täysin kykenemätön mihinkään vuorovaikutukseen on kiinnostus varmasti vähäistä. Eli vaikka perusjutut kunnossa ei se vielä ihmisenä kerro sinusta kaikkea tärkeintä. (Sori huono vertaukseni mutta pakko) Tai muutenhan tuon mukaan Ted Bundykin olisi aviomiesmatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet vaikuttavat päätöksiin suurimmalla osalla. Ei tuossa pärjää järjellä ja päättelyllä. Muutenhan alottajakin olisi varmasti suhteessa, jos järki määräisi
Voi herranjestas 😃. No mä pystyn aivan mainiosti silti päättelemään miksi ne mystiset tunteet ei mun kohdalla miehellä herää. Mut ei siinä mitään, jos miehet on jotenkin täysin kyvyttömiä tässä niin otan osaa. Ei varmaan oo helppoa.