Naisen löytäminen mahdotonta?
Kertokaahan nyt palstalaiset mitä naiset oikein haluavat?
Itse olen tässä nyt monta vuotta yrittänyt etsiä mukavaa naista, mutta ei sellasia taida olla olemassakaan.
Olen siis 24v mies, jolla on vakituinen työpaikka, oma asunto ja muutenkin suht hyvässä kunnossa ja kuuleman mukaan "ihan hyvännäköinen". Olen etsinyt oikeastaan naisia oikeastaan kaikkialta - koulusta,töistä,harrastuksista,baareista ja netistäkin.
Ainoana kriteerinäkin olen pitänyt vain sopivaa luonnetta, kun omasta mielestä millään muulla ei oikeastaan ole väliä - ei siis haittaa vaikka olisi työtön ja vähän ylipainoinenkin.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee vastaan kun lakkaat hakemasta. Pitkälle paistava "pakkosaadanainen"-epätoivo paistaa pitkälle ja tekee miehestä vähemmän puoleensavetävän.
No miehen on vähän pakko hakea. Tietenkin rennolla asenteella, jos suinkin vain kykenee.
Kyllä tympii tämä joidenkin miesten sankariasenne deittailussa. "Minä hoidan, minä järjestän, minä suunnittelen, naisista ei ole mihinkään." Mitä itse ajattelet naisesta, joka itku kurkussa hokee "Kyllä minä siivoan, kyllä minä tiskaan, kyllä minä jaksan" ja menee sitten vessaan itkemään. Onko tuo nainen viehättävä? Ei? Miksi luulet sitten että sinä olisit yhtään miellyttävämpi?
En tuota tarkoittanut. Se realismi vaan on kohdattava, että naiset eivät juuri tee aloitteita, koska heidän ei tarvitse miesten ollessa niin aktiivisia. Sen takia miehen on hyväksi aina olla aktiivinen kumppanin etsimisessä. Se on valitettavasti kilpailu, kuten miehillä kaikki muukin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vastaan kun lakkaat hakemasta. Pitkälle paistava "pakkosaadanainen"-epätoivo paistaa pitkälle ja tekee miehestä vähemmän puoleensavetävän.
Mä lakkasin, ysärin alussa. Koskahan se nainen tulee vastaan?
Kokeile jotain ulkkarinaista ... ihan samanlaisia ihmisiä nekin on kuin suomalaiset. Eivätkä kaikki suinkaan onnenonkijoita. Ulkomaalaisen mielestä olet ainakin mielenkiintoinen pelkästään taustasi vuoksi eli kulttuurierot eivät ole pelkästään riesa, vaan tuovat suhteeseen etsimättä mielenkiintoisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen luonne on mielestäsi sopiva? Millaisia harrastuksia/kiinnostuksenkohteita? N23
Omaan makuun uppoavat kiltit,huumorintajuiset ja muut huomioonottavat naiset, eli samanlainen kuin minä. Olen harrastanut salibandya noin 6 vuotta ja sen ohella käyn kuntosalilla ja lenkillä useita kertoja viikossa.
-AP
Eli sulla ei oikeasti ole aikaa seurusteluun tuolla kuntoilumäärällä. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehen on vähän pakko hakea. Tietenkin rennolla asenteella, jos suinkin vain kykenee.
Kyllä tympii tämä joidenkin miesten sankariasenne deittailussa. "Minä hoidan, minä järjestän, minä suunnittelen, naisista ei ole mihinkään." Mitä itse ajattelet naisesta, joka itku kurkussa hokee "Kyllä minä siivoan, kyllä minä tiskaan, kyllä minä jaksan" ja menee sitten vessaan itkemään. Onko tuo nainen viehättävä? Ei? Miksi luulet sitten että sinä olisit yhtään miellyttävämpi?
En tuota tarkoittanut. Se realismi vaan on kohdattava, että naiset eivät juuri tee aloitteita, koska heidän ei tarvitse miesten ollessa niin aktiivisia. Sen takia miehen on hyväksi aina olla aktiivinen kumppanin etsimisessä. Se on valitettavasti kilpailu, kuten miehillä kaikki muukin.
No kyllä vaan tarvitsee naisen tehdä jotain, jos on joku tietty mies kiikarissa. Omani olen kaikki itse etsinyt ja ottanut aina välissä lukuisia pakkeja, kunnes ne eivät enää tuntuneet missään. Siinä vaiheessa huomasin, että kannattaa lopettaa koko homma. Nyt ei ole miestä, vaikka se joidenkin logiikan mukaan ei ole edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen luonne on mielestäsi sopiva? Millaisia harrastuksia/kiinnostuksenkohteita? N23
Omaan makuun uppoavat kiltit,huumorintajuiset ja muut huomioonottavat naiset, eli samanlainen kuin minä. Olen harrastanut salibandya noin 6 vuotta ja sen ohella käyn kuntosalilla ja lenkillä useita kertoja viikossa.
-AP
Eli sulla ei oikeasti ole aikaa seurusteluun tuolla kuntoilumäärällä. Asia selvä.
Jos multa kysyttäisiin, niin tuolla kuntoilumäärällä ei paljon ehdi vapaa-ajalla muuta tehdäkään = tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Jos multa kysyttäisiin, niin tuolla kuntoilumäärällä ei paljon ehdi vapaa-ajalla muuta tehdäkään = tylsää.
Eihän se vaikka liikkuisi 6 tai 7 kertaa viikossa tarkoita sitä että aikaa ei jäisi muulle. Jos yhteen suoritukseen menee tunti niin kyllähän sitä jää illassa useita tunteja aikaa tehdä muutakin ja muutenkin sitä liikunnan määrää voi vaikka vähentää jos pääsee parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Onko sählyporukassasi naisia? Kuntosalilla ja lenkillä ollessa ei kannatakaan lähestyä naisia, sillä a) treenatessa ei kaikista ole kiva jutella, ja b) voit vaikuttaa uhkaavalta.
Hanki enemmän sellaisia harrastuksia, joissa käy paljon naisia ja joissa on tilaisuuksia luontevaan jutteluun. Jos siis kalenterisi ei ole liikuntamääristä johtuen liian täynnä.
Naiset haluaa erilaisia asioita, naiset ei ole suuri harmaa massa, jolla on yhdenlainen mieltymys missään asiassa, ei miehissäkään. Samanlainen huumorintaju, hyvä keskusteluyhteys ja rehellisyys/luotettavuus yleensä on niitä tärkeimpiä molemmille sukupuolille.
Itse haen miestä, jonka kanssa voin nauraa, johon voin tukeutua ja joka tukeutuu minuun (vastavuoroisuus tässä on mulle tosi tärkeää!), joka jakaa samanlaisen liberaalin maailmankuvan ja juttelee mun kanssa vähän kaikesta: maailmanmenosta, politiikasta, taiteesta, ilmiöistä, harrastuksista yms. Kaipaan hellyyttä, pusuja ja haleja, molemminpuolista huomioimista, tasa-arvoista suhdetta ja tietenkin hyvää seksiä, jota voidaan vaikka opetella yhdessä, mielellään huumorimielellä, ei puurtamalla. Paras ystävä, jonka kanssa harrastaa seksiä ja paijailla, noin tiivistettynä.
Juu, törmäsin tässä taannoin kaltaiseesi mieheen, joka oli myös pahasti katkeroitunut naisia kohtaan, kun olivat kuulemma vaan kohdelleet häntä huonosti.
Hän itse oli muutoin ihan mukava, mitä nyt hieman epäkohtelias, tympeä, yrmeä, kiukutteli tyhjänpäiväisistä asioista melko tuntemattomalle ihmiselle jne.
Mutta joo, turha ihmetellä miksi ei naiset kiinnostu. Tuli heti tämä av mieleen tästä tyypistä ;)
Itsestäni kaikkeista torjuvin piirre on liiallinen innostus ja varsinkin siinä vaiheessa kun ei vielä tunne toista. Jos naiselle tulee olo, että tuo kaveri kiinnostuu ja innostuu jok ikisestä naisesta joka tulee vastaan niin hän ei halua olla se "jok ikinen". Nainen haluaa että haluat hänet tuntea ja arvostat juuri häntä kaikkien muiden joukosta.
Ilman muuta kannattaa suunnata katse ulkomaille. Ei millään ominaisuuksilla ole mitään väliä vaan tämä on puhdasta matematiikkaa: Suomessa ei naisia riitä kaikille miehille joten etsi ulkomailta. Suosittelen itänaapuria, itäistä Eurooppaa kokonaan, kauko-Itää, Etelä-Amerikkaa.
Esimerkiksi Venäjällä on sataa naista kohti 87 miestä, Suomessa 97.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tuota "realismia" tarkoitin. Se on kuvitelmaa. Teen aloitteita vaikka olen nainen ja vieläpä erittäin epäsosiaalinen ja kömpelö ihmisten kanssa. Ja jos minäkin uskallan, minua sosiaalisemmat uskaltavat ihan varmasti. Miehillä tosin on taipumus laskea jopa humalainen sössötyksensä aloitteeksi. Naiselta taas aloitteeksi käy vain kirjallinen kosinta koska miehet eivät muka mitään vähäisempää tajua aloitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulut nähtävästi samaan porukkaan kuin minäkin. Elämän perusasiat (duuni, kämppä, elämänhallinta) ovat kuosissa ja tulevaisuus näyttää hyvältä, mutta naisia ei vaan jostain syystä kiinnosta. En tiedä muuttuuko tilanne, mulla ei ole muuttunut
M29
No, eihän se että perusasiat on kunnossa vielä saa naisia kiinnostumaan. Melkein kaikilla on perusasiat kunnossa.
No en nyt sanoisi, että melkein kaikilla. Merkittävä osa aikuisista miehistä on lihavia, tupakoi, liikkuu liian vähän ja ryyppää liikaa. Työttömyys on nykyaikana vähän arpapeliä, joten siitä ei voi päätellä mitään. Nämä nyt on sellaisia mihin voi omalla toiminnallaan vaikuttaa. Omaa perusluonnetta sen sijaan on paljon vaikeampi muuttaa
Ihmettelen tota että miehillä ei tunnu olevan mitään hajua miksi eivät saa naista. Mulla ei naisena pariutuminen ollut helppoa ja tiedän tasan tarkkaan miksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tota että miehillä ei tunnu olevan mitään hajua miksi eivät saa naista. Mulla ei naisena pariutuminen ollut helppoa ja tiedän tasan tarkkaan miksi.
Mitä ihmeellistä siinä on? Vai annatko itse aina pakkien mukana rehellisen palautteen mikä meni vikaan?
Vierailija kirjoitti:
Minulla syy naisettomuuteen on kyllä päivänselvä: pieni penis, 13 cm.
Onko kalusi koko mikä...?
Palstan naisten miehillä on kaikilla yli 20 cm meisselit. Pienempi on auttamatta liian pieni eikä tunnu naisesta miltään.