Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen löytäminen mahdotonta?

Vierailija
07.08.2016 |

Kertokaahan nyt palstalaiset mitä naiset oikein haluavat?
Itse olen tässä nyt monta vuotta yrittänyt etsiä mukavaa naista, mutta ei sellasia taida olla olemassakaan.
Olen siis 24v mies, jolla on vakituinen työpaikka, oma asunto ja muutenkin suht hyvässä kunnossa ja kuuleman mukaan "ihan hyvännäköinen". Olen etsinyt oikeastaan naisia oikeastaan kaikkialta - koulusta,töistä,harrastuksista,baareista ja netistäkin.
Ainoana kriteerinäkin olen pitänyt vain sopivaa luonnetta, kun omasta mielestä millään muulla ei oikeastaan ole väliä - ei siis haittaa vaikka olisi työtön ja vähän ylipainoinenkin.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vastaan kun lakkaat hakemasta. Pitkälle paistava "pakkosaadanainen"-epätoivo paistaa pitkälle ja tekee miehestä vähemmän puoleensavetävän.

Vierailija
2/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vastaan kun lakkaat hakemasta. Pitkälle paistava "pakkosaadanainen"-epätoivo paistaa pitkälle ja tekee miehestä vähemmän puoleensavetävän.

Ei todellakaan tule.

Ikisinkkumies

Vierailija
4/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että nuorilla naisilla on enemmän odotuksia ja epärealistisiakin odotuksia.

Mut joo, älä ole liian kiltti ja yritä etsiä jotain samoja asioita, jotka voisivat yhdistää.

Vierailija
5/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tule.

Ikisinkkumies

Eli sun nassusta paistaa se epätoivo edelleen sitten.

Vierailija
6/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla jännämies

Vierailija
7/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut nähtävästi samaan porukkaan kuin minäkin. Elämän perusasiat (duuni, kämppä, elämänhallinta) ovat kuosissa ja tulevaisuus näyttää hyvältä, mutta naisia ei vaan jostain syystä kiinnosta. En tiedä muuttuuko tilanne, mulla ei ole muuttunut

M29

Vierailija
8/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen luonne on mielestäsi sopiva? Millaisia harrastuksia/kiinnostuksenkohteita? N23

Vierailija
9/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kovin tiukkoja mielipiteitä, joita jaat baarissa suu vaahdossa, silleen huomaamattasi.

Vierailija
10/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehen on vähän pakko hakea. Tietenkin rennolla asenteella, jos suinkin vain kykenee.

Vierailija
11/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikään "ei mitään kriteerejä" ei toimi. Mitä jos alat miettiä mitä arvostat naisessa ja mitä haluat? Ei muuten ole uskottavaa että omaisuus ja ulkonäkö eivät merkitsisi sinulle mitään, kun kerran et näe aiheelliseksi kertoa itsestäsi mitään muuta. Ehkä kannattaa etsiä naisia, jotka pitävät tärkeänä miehen omaisuutta ja ulkonäköä, kun kerran kuvittelet sen olevan tärkeintä kaikille naisille.

Vierailija
12/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sinun elämän arvot ovat? Mitä mieltä pakolaisista, abortista, naispappeudesta, yhden yön jutuista, Donald trumpista, Obamasta....onko sinulla jokin asia mistä pidät tiukasti kiinni ja naiset kavahtavat sitä?

Vierailija
13/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen luonne on mielestäsi sopiva? Millaisia harrastuksia/kiinnostuksenkohteita? N23

Omaan makuun uppoavat kiltit,huumorintajuiset ja muut huomioonottavat naiset, eli samanlainen kuin minä. Olen harrastanut salibandya noin 6 vuotta ja sen ohella käyn kuntosalilla ja lenkillä useita kertoja viikossa. 

-AP

Vierailija
14/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulut nähtävästi samaan porukkaan kuin minäkin. Elämän perusasiat (duuni, kämppä, elämänhallinta) ovat kuosissa ja tulevaisuus näyttää hyvältä, mutta naisia ei vaan jostain syystä kiinnosta. En tiedä muuttuuko tilanne, mulla ei ole muuttunut

M29

No, eihän se että perusasiat on kunnossa vielä saa naisia kiinnostumaan. Melkein kaikilla on perusasiat kunnossa.

Vierailija
15/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan habituksessasi tai elämänasenteessasi jotain korjattavaa? Olen pitkäaikaistyötön, mutta aika hyvin naisten suosiossa. Luulisin että naama, rehtiys, se etten esitä mitään ja aito kiinnostus naisiin ihmisinä on minun kohdallani se yhdistelmä. Minulta puuttuvat ne kaikki muka oleelliset eli pituus (172 cm), hartioiden leveys (paidat kokoa S), itsevarmuus ja massi. Ihan hömppää, että ne on ne mitä ilman naista ei voisi saada.

Vierailija
16/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehen on vähän pakko hakea. Tietenkin rennolla asenteella, jos suinkin vain kykenee.

Kyllä tympii tämä joidenkin miesten sankariasenne deittailussa. "Minä hoidan, minä järjestän, minä suunnittelen, naisista ei ole mihinkään." Mitä itse ajattelet naisesta, joka itku kurkussa hokee "Kyllä minä siivoan, kyllä minä tiskaan, kyllä minä jaksan" ja menee sitten vessaan itkemään. Onko tuo nainen viehättävä? Ei? Miksi luulet sitten että sinä olisit yhtään miellyttävämpi?

Vierailija
17/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla, että jos olet esim. hieman ujo, saatat vaikuttaa hieman tylyltä? Tai jos olet jo kovin kauan etsinyt löytämättä ja itseäsi taitaa tämä asia jo hieman ärsyttää ja se jotenkin paistaa sinusta? Nimittäin jostain syystä viestistäsi jo tuli ekana mieleen sellaiset vähän kiukkuiset vibat susta. Sori, jos oon väärässä. :-)

Mut älä menetä toivoasi! Parikymppisenä kans etin miestä ja taisin olla kans välillä aikas maassa ku tuntui, että kaikilla oli jo joku ja itellä ei. Kokeilin tekstarichattiäkin (joo, oon vähän vanhempi :-D) ja tais olla vasta noin herra nro 15, kun pääsi jatkoon asti sanomaan tahdon seitsemän vuotta myöhemmin...

Ethän ole baarissa liian kännissä? Itseäni nimittäin ärsytti kaikki kännissä olevat ja totesinkin, ettei sieltä todennäköisesti ikinä onnista.

Vierailija
18/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat säälittävältä, siltä että tarvitset naisen (kenet tahansa) jotta voisit elää onnellisena - naiset kavahtavat tätä. Minä en halua olla jonkun kanssa joka olisi kenen kanssa vain, en ole niin toivoton.

Vierailija
19/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa että kemiat mätsää ja teillä on kivaa yhdessä

Vierailija
20/70 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä täytän sun vaatimukset. Oon kyl jo 47-vuotias, mut eihän sulla ollut kai ikävaatimuksia....