Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Kommentit (873)
Laura Ashleyn huuhteluaineet - mistä saa ostettua ?
Piiloset vaahtosaippua sekä kylppärissä, että keittiössä. Pesen sillä silmälasit ja kasvikset, kuten tomaatit, kesäkurpitsat, kurkut, ja muut pehmeät hedelmät sekä omenat.
Oispa kiva, jos ois edes jotain luksusta. 😂
Itse olet ympäristön tuho. Kissat ovat parhaita!
Meil on Marimekon astioita ja Vilroy Bochia astiastossa, tosin harvemmin näitä arkena raaskin käyttää. Arkiastiat erikseen. Mutta sitten on Arabian erilaisia muumimukeja. Olen aina hyvällä tuulella, kun niistä juon kahvia ja teetä. Juon myös vain luomukahvia ja banaanit myös luomuna. Kaapis oltava aina Victoria Secretin vartalovoidetta.
Tämäkin ketju osoittaa, että arjen luksusta on kun ehtii lukea aloituksen ajatuksella, ennenkuin ryntää kommentoimaan.
Arjen lusksutuotteitra ovat hajustamattomat tuotteet. Eikä maksa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en sanois iittalaa mitenkään luxukseksi, massa kamaa
Yksi lautanen 37,50e, juuh massakamaa.
Made in China...toooooosi luxusta 😂
Ihan mielenkiinnosta - Mitä astioita itse käytät? Vercasea vaiko aitoa posliinia Ming-dynastian ajalta?
Ming-dynastian posliini on myös Made in China.
Onko se aina luksusta ja parempilaatuista kuin ne halpistuotteet?
Mitä väliä sillä on, onko Muumi-mukeja vai Made in China -astioita, tai onko Marimekon tuotteet sen takia luksusta, kun ne on jonkun suunnittelijan tekemiä,
Candle Light Storyn pyykkietikat. Tavan etikka on halvempaa, mutta se tuoksu!
Smeg:n, Dysonin ja Applen härpäkkeitä.
Siivous-pesula- ja hierontapalvelut.
Astiat mm. Marimekkoa ihan siis arjessakin, koska pidän kuoseista. 😘Peitteet, tyynyt ja pyyhkeet laadukkaita ja mielellään luonnon materiaaleista tehtyjä.
Auto BMW. 🤣 Mökillä puusauna. 🥰