Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?

Vierailija
07.08.2016 |

Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)

Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D

Kommentit (873)

841/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat syövät kotona Arabian Paratiisi-astioista ja mökillä kristallilautasilta 😊

Joo, ja minulla koira, jonka syömisen (ei siis koiran syömisen) jälkeen laitan puhtaaksi nuollut astiat astiakaappiin!

moi

Vierailija
842/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wangin pyyhkeet, päivittäisessä käytössä olevat astiat ja kahvikupit Iittalan taikaa ja lasit essenceä.

Vankien pyyhkeitä?:D

Huom, siinä oli tupla-vee. Eli Wanhojen vankien pyyhkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi petauspatja maksoi tonnin. Hyvästä unesta täytyy pitää kiinni.

Tämä. Ihminen viettää niin ison ajasta sängyssä nukkuen, että ei todellakaan tee mieli kitsastella patjan hankinnasta. Meidän Simmons Beautyrest -patja oli kanssa n. tonnin luokkaa. 

Vierailija
844/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen ladyn kanssa kun lähtee Kanarialle, niin saa kyllikseen..

https://images.app.goo.gl/7MjxTQ6vs9v75qpH8

Vierailija
845/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alessin purkit keittiössä, Aubaden alusvaatteet, Kaffa Roasteryn kahvi, ne ovat minulle luksusta. Jollekin muulle varmaan peruskauraa.

Hmmm, en ole kuullut yhdestäkään edellisen kirjoituksen tuotteista/tavaroista. Minussa täytyy olla joku vika, iso vika.

Olen hyvin perillä ja saisinkin jotain mutten välitä.  Ekologisuus on ainoa huomion kohde. Voi laatubränditkin olla ekologisia, ei sillä.  Niukkuus ja vaaatimattomuus on sitä luxusta henkisesti. 

Vierailija
846/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi petauspatja maksoi tonnin. Hyvästä unesta täytyy pitää kiinni.

Tämä. Ihminen viettää niin ison ajasta sängyssä nukkuen, että ei todellakaan tee mieli kitsastella patjan hankinnasta. Meidän Simmons Beautyrest -patja oli kanssa n. tonnin luokkaa. 

Sen täytyy olla ihana! En ole ikinä edes nähnyt sellaista.

Vierailija
847/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badel harrastus

Vierailija
848/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on arjen luksustuote?

Vierailija
849/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

philips one blade ja toinen alakerrassa

Vierailija
850/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjua useamman sivun, enkä tiennyt, enkä ole ikinä missään nähnytkään täällä mainittuja merkkejä ja tuotteita.

Nyt en sitten oikein tiedä, epävarmuuttani, että pitäisikö tietää ja ladata (?) esim instagrammi , vai pitäiskö vaan köllötellä tässä omassa elämässään vaan näin .. huokaus.

Vierailija
851/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

moccamaster

Vierailija
852/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tähden hotellilakanat :)

Vierailija
853/873 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle luksusta on joskus pyökkipuinen pitkä kenkälusikka nahkalenkillä, 5€. ja hifikuulokkeet joilla pääsee ikäänkuin konserttisalin hyvälle paikalle. Jos äänitys on hyvä.

Vierailija
854/873 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle arjen luksusta on se, että ostan lempiteetäni, Liptonin infusion- sarjan teetä kaupan omin merkkien bulkkikaman sijaan. 

Pastoissa hankin täysijyvää, vaikka se maksaa enemmän. Pieni juttu, mutta tärkeä.

Ostan tiskirätit More Joyn ja vastaavien valikoimasta, sillä kodin siivous piristyy heti ja kodin ilme, kun rätitkin ovat mieleiset. Satsaan myös pariin pitämääni siivousaineeseen, jotka olen havainnut hyväksi, kuten Methodiin. 

Vierailija
855/873 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Ashleyn huuhteluaineet löytyy tästä huushollista.

Oikeesti onko sellaistakin olemassa ? 

Vierailija
856/873 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle arjen luksusta on poreamme. Rakastan kylpemistä siinä! En tykkää saunomisesta, mutta kuumassa kylvyssä voin helposti olla tunninkin. Ihana aloittaa tai päättää päivä vaahtokylvyssä. Laitan kasvonaamioita, taustalle spa-musaa soimaan, joskus on lasillinen kuohuvaa mukana, välillä jopa luen kylvyssä. 

Toinen arjen luksus josta nautin, on leikkokukkien ostaminen ja niistä kimppujen ja asetelmien tekeminen. Käyn niihin aineksia myös luonnosta.

Kolmas luksus minulle on tuoreiden marjojen syöminen ympäri vuoden. Marjoja löytyy aina myös pakasteesta, mutta tuoreet marjat ovat vain niin hyviä ja toki myös terveellisiä. 

Vierailija
857/873 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto. 

Vierailija
858/873 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle arjen luksusta on poreamme. Rakastan kylpemistä siinä! En tykkää saunomisesta, mutta kuumassa kylvyssä voin helposti olla tunninkin. Ihana aloittaa tai päättää päivä vaahtokylvyssä. Laitan kasvonaamioita, taustalle spa-musaa soimaan, joskus on lasillinen kuohuvaa mukana, välillä jopa luen kylvyssä. 

Toinen arjen luksus josta nautin, on leikkokukkien ostaminen ja niistä kimppujen ja asetelmien tekeminen. Käyn niihin aineksia myös luonnosta.

Kolmas luksus minulle on tuoreiden marjojen syöminen ympäri vuoden. Marjoja löytyy aina myös pakasteesta, mutta tuoreet marjat ovat vain niin hyviä ja toki myös terveellisiä. 

Tämmöset sopii mullekin. Ei tartte olla poreallas, tavallinen amme käy. Mutta tietysti voi olla jos on varaa vaikka molemmat. Kukkia meillä oli aina vanhempieni kotona kaupungissa - siis leikkokukkia äiti osti perjantaisin kukkakaupasta. En lue kylvyssä. Jos olisin varakas niin meillä olisi EHKÄ pieni uima-allas asunnossa. Pieni vs suurempi? Hoitaminen?

Elämäni luksus ei ole oikein sellasta mitä noin vain ostetaan rahalla vaan monimutkaisempaa. Tällä hetkellä elän aika rahatonta elämää. 

Vierailija
859/873 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Ashleyn huuhteluaineet 

Guugletin, löytyi siivouskaupasta mutta, mutta siellä ei ollut omaa nettikauppaa. Linkki vei Stockmannin sivuille.

Mistähän tota saisi.

Vierailija
860/873 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- La Roche Posayn ja Medik8:n tuotteet kasvoille. Eivät ekstrakalliita/luksusta, mutta iholleni huomattavasti parempia kuin esim. Nivean tai Lumenen tuotteet

- Maria Nilan hiustuotteet

- lakanat, joissa on ne pienet reiät myös yläosassa (lakanoiden vaihtaminen paljon helpompaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi