Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Kommentit (873)
Balmuirin lakanat, Tempur tyyny, Joutsen peitot, Shepher aamutossut, Balmuir kylpytakki, Method siivousaineet, kampaajalta shampoo ja hoitoaine, Evolve suihkusaippua ja vartalovoide, Chanel meikit.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin vastata, että ei mitään, mutta kun luin muiden vastaukset, niin kaipa meillä sitten on ainakin nämä:
Erilaiset keittiövempaimet (mm se vedenkeitin) padat, veitset, astiat (järjetön määrä...)
Vessapaperi
Lakanat - ei silkkiä, kuten edellä, mutta puuvillasatiinia. Ei paljon kalliimpia kuin normi, mutta vähän.
Puuvillasatiini on huonoa. Esim lakanoita ja pussilakanoita ei saa suoriksi mankelissa. Käytettäessä helposti rypistyvät ja pysyvät huonosti paikoillaan. Useampaa sorttia kokeiltu ja palattu puuvillaan. Silkistä minulla ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Balmuirin lakanat, Tempur tyyny, Joutsen peitot, Shepher aamutossut, Balmuir kylpytakki, Method siivousaineet, kampaajalta shampoo ja hoitoaine, Evolve suihkusaippua ja vartalovoide, Chanel meikit.
Method ja Evolve luksusta?? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne pirkkaa ja rexonaa parempaa.
Ei oo tietääkseni mikään kodistani löytyvä tuote luksukseksi luokiteltava. Mieluummin käytän rahani ruokaan ja laskujen maksuun.
Mulle köyhälle on luksusta Kerastasen ihanan tuoksuiset shapoo ja hoitoaine sekä Lontoosta ostamani Yardleyn rvokintuoksuinen April Violets käsipalasaippua sekä talkki.
Puusepällä teettämäni huonekalu. Hopealusikka. Kaunis kattus. Kankaiset silitetyt lautasliinat. Kaunis näkymä puhtaasta ikkunasta. Sen sellaista on arjen luxus minulle. Brändeistä viis!
Vierailija kirjoitti:
Alessin purkit keittiössä, Aubaden alusvaatteet, Kaffa Roasteryn kahvi, ne ovat minulle luksusta. Jollekin muulle varmaan peruskauraa.
Hmmm, en ole kuullut yhdestäkään edellisen kirjoituksen tuotteista/tavaroista. Minussa täytyy olla joku vika, iso vika.
Ei mitään. Olemme mies ja minä olemme vanhuseläkkeellä ja vanhuseläkkeiden ostovoima on noussut 1 % samaan aikaan kun palkkojen ostovoima on noussut 30 %.
tervetuloa vaan vanhuseläkkeelle.
Pienpaahtimokahvit kuukausitilauksella Slurpilta
Ostin Guccin tennarit Emmystä viidelläkympillä superalennuksesta kun eivät kelvanneet muille ja onhan ne vanhan näköiset, eikä niin kauniisti patinoituneet, mutta minulle kuin 600 euron tennarit :)
Uusi petauspatja maksoi tonnin. Hyvästä unesta täytyy pitää kiinni. Auton lämmitettävä tuulilasi. Nyt ensimmäiset pakkasyöt, kiva oli lähteä parkkipaikalta kun naapuri hammasta purren rapsutti jäätynyttä tuulilasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne pirkkaa ja rexonaa parempaa.
Luksusta ne ei silti ole. Method yleispuhdistussuihke maksaa jotain 5 euroa.
Automaattinen saippuan annostelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hiustuotteet (sampoo hoitoaineet vaahdot kuivasampoot lakat - purkkeja on 20) kampaamosta
Maidonvaahdotuskone
Vedenkeitin, jossa säädettävä lämpötila
KahvitEn nyt pitäis kampaamon tuotteita minään luksuksena, mutta ehkä ne on sitä sulle. Mun mielestä kampaamojen tuotteet ovat samanlaista mitä jostain Prismasta saa, ei niin mitään eroa. Sua on vaan osattu huijata.
Mä pesen hiukset muiden hylkäämillä shampoilla.
Naapuristossa asui nainen, joka oli uimahallissa töissä.
Tein joskun palveluksia, sain häneltä eläkkeelle jäätymään 2 jätesäkillistä muiden jättämiä, mm shampoon jäminä, pyyhkeitä, uimapukuja. Kankaat myin kirppiksellä ja shamppot jne käytin ja käytän edelleen. Näitä on vielä moneksi vuodeksi.
Minulle edes Prismasta ostettu on luksusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin vastata, että ei mitään, mutta kun luin muiden vastaukset, niin kaipa meillä sitten on ainakin nämä:
Erilaiset keittiövempaimet (mm se vedenkeitin) padat, veitset, astiat (järjetön määrä...)
Vessapaperi
Lakanat - ei silkkiä, kuten edellä, mutta puuvillasatiinia. Ei paljon kalliimpia kuin normi, mutta vähän.Puuvillasatiini on huonoa. Esim lakanoita ja pussilakanoita ei saa suoriksi mankelissa. Käytettäessä helposti rypistyvät ja pysyvät huonosti paikoillaan. Useampaa sorttia kokeiltu ja palattu puuvillaan. Silkistä minulla ei ole kokemusta.
Ainakin meidän puuvillasatiiniset pussilakanat, aluslakanat ja tyynyliinat ovat tulleet pesulasta erittäin sileinä.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen wc-paperi. Ei enää ikinä keltaista!
Valkoisessa menee sormet läpi, ei enää ikinä valkoista, niih!
Juomavettä