Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Kommentit (873)
Raikas, kylmä hyvän makuinen kraanavesi. Sisävessa ja suihku. Ylellistä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös tuo wc-paperi! Ei mitään ohuenohutta keltaista.
keltainen on paksua, niih!
Perusveneen, sähköauton ja omakotitalon lisäksi? Valitsen aina parhaat materiaalit, esim. silkkiä ja kashmiria omiin vaatteisiin. Huulirasvaksi kelpaa vain Eight Hour Creme (joka toimii myös jalka- ja kynsinauhavoiteena). Koiran takki on Luis Vuittonin. Käsilaukut ovat tietysti nahkaisia, ja klassikkobrändeiltä (Mulberry, YSL, jne.). Airpodit halpojen kopioiden sijaan. Tuoreet marjat ja hedelmät, lähiruoka.
Sitten about kaikki listalla mainitut asiat - vaikea ymmärtää, että valkoinen vessapaperi on jollekin arjen lusksusta...
Musiikki muistitikulla autossa oli suloinen nosto :-) (itselläni CarPlay ja siitä Spotify).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoissa lähinnä, luomuna niin paljon kuin mahdollista. Ja kiharan tukan takia mulperisilkkityynyliinat, niin ei mene hiukset takkuun ja on hyvä ihollekin.
Onko sinulla myös silkkipikkarit? Siis jos luomuna..
Idiootti.
Lotus Smart wc-paperi. En kelpuuta muuta.
Apteekin hajusteetonta vaseliinia tummelin ja konerasvan jälkeen. Nyt nyrkkikään ei haise navetalle tumputtamisen jälkeen ja on mahiksia päästä saatille maatalous näyttelyn jälkeen vaikka pitäis keksiä syy miksi oikea kämmen on pehmoisempi kuin vasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös tuo wc-paperi! Ei mitään ohuenohutta keltaista.
keltainen on paksua, niih!
Tuo on ihan pyllystä koko ylevä hanuri.
Maidonvaahdotin. Ei ole kauheasti luksusta ainakaan säännöllisesti.
Vaatteisiin ja kenkiin sekä asusteisiin olen panostanut ja hankkinut mm. muutaman kashmirneuleen ja housuja Arelalta ja Balmuirilta. Lisäksi lämpimät huivit, käsineet ja ranteenlämmittimet.
Vierailija kirjoitti:
Pienpaahtimokahvit kuukausitilauksella Slurpilta
Virosta tuotu viinapullo..lurkilta
Ootte te hulluja :D
Valkoinen vessapaperi? Mun äässin takia ei kannata (enempää) luontoa pilata ja paperia sitä varten valkaista.
Mun arjen luksusta on säästäminen. Saan mielihyvää siitä että mulle kertyy varallisuutta vaikkei se ulospäin mitenkään näy. Joskus kyllä törsään ja ostan kissalle Shebaa.
Käytän rahaa terveyteeni ja urheiluharrastuksiin, luksustahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Ruoissa lähinnä, luomuna niin paljon kuin mahdollista. Ja kiharan tukan takia mulperisilkkityynyliinat, niin ei mene hiukset takkuun ja on hyvä ihollekin.
Jotenkin sopii sinulle tuo mulperi.
Pullo Koskenkorvaa, ei pelkkää Sinolia.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen vessapaperi? Mun äässin takia ei kannata (enempää) luontoa pilata ja paperia sitä varten valkaista.Mun arjen luksusta on säästäminen. Saan mielihyvää siitä että mulle kertyy varallisuutta vaikkei se ulospäin mitenkään näy. Joskus kyllä törsään ja ostan kissalle Shebaa.
Hih =,)) riittää että persus on luonnonvastainen .
Vierailija kirjoitti:
Pullo Koskenkorvaa, ei pelkkää Sinolia.
Koskenkorvan kun laitat muovipulloon niin lähtee se ikävä lasinmaku siitä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen vessapaperi? Mun äässin takia ei kannata (enempää) luontoa pilata ja paperia sitä varten valkaista.Mun arjen luksusta on säästäminen. Saan mielihyvää siitä että mulle kertyy varallisuutta vaikkei se ulospäin mitenkään näy. Joskus kyllä törsään ja ostan kissalle Shebaa.
Hih =,)) riittää että persus on luonnonvastainen .
hän kyllä valkaisee pyllynsä .
Vierailija kirjoitti:
Vassarit,et ajattele kuin omaa peffaasi.
Rouva Kroisos kirjoitti:
Perusveneen, sähköauton ja omakotitalon lisäksi? Valitsen aina parhaat materiaalit, esim. silkkiä ja kashmiria omiin vaatteisiin. Huulirasvaksi kelpaa vain Eight Hour Creme (joka toimii myös jalka- ja kynsinauhavoiteena). Koiran takki on Luis Vuittonin. Käsilaukut ovat tietysti nahkaisia, ja klassikkobrändeiltä (Mulberry, YSL, jne.). Airpodit halpojen kopioiden sijaan. Tuoreet marjat ja hedelmät, lähiruoka.
Sitten about kaikki listalla mainitut asiat - vaikea ymmärtää, että valkoinen vessapaperi on jollekin arjen lusksusta...
Musiikki muistitikulla autossa oli suloinen nosto :-) (itselläni CarPlay ja siitä Spotify).
Kutsutko Elizabeth Ardenin Eight Hour -huulirasvaa luksustuotteeksi?! Minulla Estee Lauderia, Dioria ja Sisleytä huulivoiteina. Halvin taitaa olla Cliniquen huulivoide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit,et ajattele kuin omaa peffaasi.
Hän onkin Smartass.
Talo ja puutarha, purjevene ja lauma kissoja.