Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Kommentit (873)
Vierailija kirjoitti:
V&B-astioita Tokmannilta? Oho! No enpä ole huomannut. Oliko ne siinä muovilautasten vieressä?
Niitä löytyy saimaa design lautasten ja iitalan teema astioiden välistä, ainakin paikkallisessa oli muutama viikko sitten V&B astiat -40% kun kyseinen malli poistui.
Satutko tietämään mallin ja mikä Tokmanni oli kysymyksessä? Vois hakea, jos natsaa. Pääkaupunkiseudun Tokmanneissa ei ole ollut (valitettavasti). Sori off topic.
Vierailija kirjoitti:
Kissat syövät kotona Arabian Paratiisi-astioista ja mökillä kristallilautasilta 😊
Meillä sama jätin salaattikulhon paratiisisarjasta koiran ruokakupiksi, muun sarjan olen myynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en sanois iittalaa mitenkään luxukseksi, massa kamaa
Yksi lautanen 37,50e, juuh massakamaa.
No eihän se hintalappu ainoastaan ratkaise sitä mikä on "massakamaa".
Iittala on itselleni paljon parempi kuin joku W&B , mutta jokainen tyylillään.
Samoja tuotteita myydään marketeissa kuin kampaamoissakin, mutta täytyyhän kampaajankin elää.
Puuteri ja ripsari täytyy olla kunnolliset, että pysyvät ja peittävät, ja lähtevät helposti pois illalla. Kahvi ei voi olla mitään huonoa kapselilaatua, koska siitä saa vatsanväänteitä. Keltainen vessapaperi voi ärsyttää ihoa.
Eli monet luksukset ovat vaan hyvää lastua.
Methodin siivousaineet. Tuoksua ja tehoa ei voita mikään. Myös käsisaippua todella ihanan tuoksuisia eikä kädet kuivu.
Vierailija kirjoitti:
Samoja tuotteita myydään marketeissa kuin kampaamoissakin, mutta täytyyhän kampaajankin elää.
Puuteri ja ripsari täytyy olla kunnolliset, että pysyvät ja peittävät, ja lähtevät helposti pois illalla. Kahvi ei voi olla mitään huonoa kapselilaatua, koska siitä saa vatsanväänteitä. Keltainen vessapaperi voi ärsyttää ihoa.
Eli monet luksukset ovat vaan hyvää lastua.
laatua siis...
Vierailija kirjoitti:
No minulle sellaista pientä luksusta ovat Oivariini(tästä en tingi, monia halvempia olen kokeillut mutta palaan aina vanhaan tuttuun), Muumilakanat ja -pyyhkeet, kampaamotuotteet(tosin alesta useimmiten), ja lemmikkien ruuista en tingi(meillä ei markettimoskaa puput syö).
Ihanaa että panostat pupujesi ruokaan.
Hiusten hyvinvoinnista vastaa Balmain. Sukkahousut aina Wolfordin. :)
Meikinpoistoliinat. Ei tarvitse illalla väsyneenä puljata puhdistusaineen, pumpuleiden ja veden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen hiukan noita 'Fairyyn en palaa' -lausuntoja. Sehän nimenomaan on astianpesuaineiden ykkönen! Itse en ainakaan ole löytänyt sen voittanutta puhdistajaa. Omani siirrän aina katseenkestävään, erilliseen pumppupulloon ja avot, arjen hyvin toimiva luksustuote, mikä miellyttää myös silmää. ;)
Ja mulle se vihreä pikkupullo Fairya nimenomaan alkuperäispakkauksessa tekee kodin, siitä en luovu! Ehkä se on sit sitä luksusta, en osta lidlin halvinta käsitiskiainetta, vaan parikymmentä senttiä kalliimman Fairyn.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Orgaaninen! Englannissa sana organic tarkoittaa kyllä myös luomua, mutta orgaaninen ei viittaa luomuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgaaninen! Englannissa sana organic tarkoittaa kyllä myös luomua, mutta orgaaninen ei viittaa luomuun.
Epäorgaaninen pesuaine olisikin jännä. Ei taida vaan löytyä markkinoilta mistään...
Vierailija kirjoitti:
Meikinpoistoliinat. Ei tarvitse illalla väsyneenä puljata puhdistusaineen, pumpuleiden ja veden kanssa.
Mitä merkkiä käytät? En löydä millään sellaisia, joilla lähtisi meikkivoide kunnolla irti.
Vierailija kirjoitti:
Vien liinavaatteet pesulaan, en pese niitä lainkaan itse, aikamoista arjen luksusta omasta mielestäni...... Eikä tuo niin hirveän kallista edes ole.
Mulla sama :)
Pesulassa mankeloituja lakanoita ei voita mikään, sitä nukkuu niin paljon paremmin.
Työllistän samalla paikallista yritystä.
Joten luksus ja työllistäminen samassa , loistavaa.
Mustetäytekynä:
Sailor Profit 21 Silver Medium-Fine Naginata Togi
Ostin meille uuden pyykinpesukoneen, vaikka vanha toimi vielä hyvin. Nyt on ihanaa, kun voi raikastaa neuleet höyryohjelmalla ja pestä pyykkiä vaikka yöllä, kun kone on niin hiljainen :)
Ja tätä konetta huollan niin ahkerasti, ettei se varmasti ala haista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä käytät? En löydä millään sellaisia, joilla lähtisi meikkivoide kunnolla irti.
Kaikkea ihan markettiliinoja. Joitain liinoja joutuu käyttämään kolmekin kappaletta ennenkuin lähtee meikit, yleensä kaksi riittää.
Kahvi
Nyt kun ajattelen, niin en oikeastaan käytä korvaavia halpismerkkejä muissa kuin kivennäisvesissä. Joskus ostin Xtra-tonnikalapurikin, mutta se maistui suomuilta ja kalanperkeiltä, niin jäi siihen niidenkin ostaminen. Niin ja maitoa ostan yleensä halvinta.
No minulle sellaista pientä luksusta ovat Oivariini(tästä en tingi, monia halvempia olen kokeillut mutta palaan aina vanhaan tuttuun), Muumilakanat ja -pyyhkeet, kampaamotuotteet(tosin alesta useimmiten), ja lemmikkien ruuista en tingi(meillä ei markettimoskaa puput syö).