Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Kommentit (873)
Avokadoöljy. Hyvä kahvi, kuten Presidentti Gold label.
Olen pienituloinen niin ostan noita välillä harkiten.
Mitä luksusta maidonvaahdottimessa on? Maksaa Ikeassa 1,50€... Obh Nordica kympin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wangin pyyhkeet, päivittäisessä käytössä olevat astiat ja kahvikupit Iittalan taikaa ja lasit essenceä.
Iittala luksusta? :D olen pienituloinen ja meillä syö kissatkin iittalan astioista. Ne nimenomaan ovat arkikamaa.
Anteeksi jo etukäteen, mutta minusta vain on sivistymätöntä morkata toisten valintoja. Jos toinen niistä iloitsee, mitä se on sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina Villeroy & Bochin lautasia. Arkena toista sarjaa ja juhlapäivinä toista.
Ravintoloissa tuntuu ankealta syödä iänikuisilta valkoisilta Arctia-lautasilta, kun on kotona tottunut kauniisiin astioihin.
Tässä kysyttiin luksustuotteista, ei sinun maustasi astioiden suhteen. V & B:n astiat ovat ihan tavallista markettikamaa.
Ja valkoinen vessapaperiko ei ole?
- Pellavaiset liinavaatteet <3
- Kotimaiset villaiset/puuvillaiset käsintehdyt tyynyt ja peitot. Kotimainen laadukas luonnomateriaalinen futon.
- Kahvin haen erikoisliikkeistä (yleensä Caffecentralenista parin korttelin päästä) ja suosin suomalaisia pienpaahtimoita
- Vihannekset ja lihan ostan mahdollisuuksien mukaan luomuna. Vanhassa kauppahallissa on muutenkin ihana käydä hakemassa vähän parempaa lihaa ja kalaa.
- Leivät haen läheisestä leipomomyymälästä mahdollisuuksien mukaan.
- Neulelankoina ostan laatulankoja enkä koske Novitaan pitkällä tikullakaan.
- Vaatteita, asusteita ja kalusteita yritän ostaa kotimaisilta pientuottajilta, silloin kun jotain tarvin. Aina ei tarvimaani löydy tällaisena tai hinta menee liian kovaksi eli aina ei onnistu.
- Meikit ja osa muustakin kosmetiikasta on vähän kalliimpia merkkejä. Jotain hyväksi havaittuja tuotteita ostan myös marketista halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Laadukas hiljainen astianpesukone, en tiskaa käsin.
Ehkä laatua myös, että astiani ovat konepesua kestäviä.
Juhlissa hopeat ja serviisi, joita ei koneeseen voi laittaa, mutta pitopalvelu tiskaa aina kaiken.
Stendersin saippuat suihkusaippuana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luksusta maidonvaahdottimessa on? Maksaa Ikeassa 1,50€... Obh Nordica kympin.
Varmaan se, että näkee sen vaivan että haluaa juoda kahvinsa vaahdotetulla maidolla. Vaikkei itse laite olekaan kallis, ei kaikki jaksa nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Maksullisia tv-kanavia... monta.
Autona lähes 200k€ mersu vaikka paljon halvempi korealainen ajaisi saman asian.
Lennetään bisneksessä vaikka karjaluokassa säästäisi vuositasolla paljon.
Ilmastointia pidetään päällä sähkölaskua miettimättä.
Siis nämäkö nyt sitten on luksusta?
Ilmeisesti elän jotain super glamour-elämää, kas kun en ole itse huomannut.
Kahvi tuoreena papuina paahtimosta. Oma jauhatin ja pressopannulla keitetään joka aamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina Villeroy & Bochin lautasia. Arkena toista sarjaa ja juhlapäivinä toista.
Ravintoloissa tuntuu ankealta syödä iänikuisilta valkoisilta Arctia-lautasilta, kun on kotona tottunut kauniisiin astioihin.
Tässä kysyttiin luksustuotteista, ei sinun maustasi astioiden suhteen. V & B:n astiat ovat ihan tavallista markettikamaa.
Taitaa löytyä kyseiseltä merkiltä melko kalliitakin astioita ja sitten vielä keräilypuoli erikseen (esim. ebayn kautta). Mutta merkin peruslaatu on tosi korkea, jo edullisemmatkin astiat on tosi hyviä.
Ihmettelen hiukan noita 'Fairyyn en palaa' -lausuntoja. Sehän nimenomaan on astianpesuaineiden ykkönen! Itse en ainakaan ole löytänyt sen voittanutta puhdistajaa. Omani siirrän aina katseenkestävään, erilliseen pumppupulloon ja avot, arjen hyvin toimiva luksustuote, mikä miellyttää myös silmää. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hiustuotteet (sampoo hoitoaineet vaahdot kuivasampoot lakat - purkkeja on 20) kampaamosta
Maidonvaahdotuskone
Vedenkeitin, jossa säädettävä lämpötila
Kahvit
En nyt pitäis kampaamon tuotteita minään luksuksena, mutta ehkä ne on sitä sulle. Mun mielestä kampaamojen tuotteet ovat samanlaista mitä jostain Prismasta saa, ei niin mitään eroa. Sua on vaan osattu huijata.
Vierailija kirjoitti:
Siis nämäkö nyt sitten on luksusta?
Ilmeisesti elän jotain super glamour-elämää, kas kun en ole itse huomannut.
Olin saaressa mökillä kesällä, tulin takaisin kaupunkiin ja tajusin yhtäkkiä mitä luksusta on itse asiassa juokseva vesi, asia jota ei tule normaalisti ajatelleeksi ollenkaan.
Satasen kuulokkeita muutama erilainen.