Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?

Vierailija
07.08.2016 |

Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)

Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D

Kommentit (873)

Vierailija
121/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään erityistä luksusta mutta lakanat 600tc egyptiläistä perkaalipuuvillaa. Shampoot Lanzaa ym. Huonetuoksu ja kylppärituoksu stockalta, käsisaippua ja käsirasva ranskalaisia stockalta. Parfyymeita on paljon, mm armania ja chanelia. Kynsilakkaa paljon, chanelia eniten. Lakanoista nautin eniten. Kasvovoiteet lancomea.

Niin ja minulla on ilmastointilaite, kalleinta mallia minkä kaupasta löysin.

Vierailija
122/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määritelkääs nyt ensin mitä mahdatte tarkoittaa "luksustuotteella". 

Kissani on luksus"tuote", jos pelkän hinnan mukaan määritellään, samoin Asuksen peliläppärini. Vai haetaanko tässä nyt jotain muodikasta ja ylihinnoiteltua merkkiä?  

No siis "arjen luksus", arkinen käyttötuote, jonka saisi kyllä halvemmallakin, mutta syystä tai toisesta siihen haluaa panostaa / ostaa mielikuvan. Esimerkkinä vaikkapa kananmunat :) eli saa niitä eurollakin, mutta jos haluaa nousta vähän arjen yläpuolelle, ostaa puolet kalliimman luomu-virike-vapaan kanan munia. (huom, ihan itse keksimäni esimerkki.) :D

Kananmuna on ehkä huono esimerkki, koska luomumuna on häkkimunaa maistuvampi ja kookkaampikin. Plus eettiset syyt (toki parempi olisi olla syömättä kokonaan, mutta...)

Kahvia tulee juotua kotona lähinnä viikonloppuisin, joten siihen satsaan mielellään enemmänkin. Töissä voi lipittää ilmaiseksi sitä perus suodatinkahvia. Kylppärin kamat lähes yksinomaan Lushilta. Jollekin ei välttämättä luksusta, mutta pienituloiselle kirpaisee enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien liinavaatteet pesulaan, en pese niitä lainkaan itse, aikamoista arjen luksusta omasta mielestäni...... Eikä tuo niin hirveän kallista edes ole.

Paljon tämä maksaa? Eikö pesuloilla ole yleensä joku minimikilomäärä, että pesevät liinavaatteita? Pesevätkö samalla kerralla samaan kilohintaan eri materiaaleista valmistettuja lakanoita? Miten muotoonommeltavien lakanoiden kanssa?

Kiinnostaisi siis itseäkin hirveästi, kun kotona ei ole kuivaustilaakaan lakanoille, mutta olen ihan pihalla miten homma toimii. :)

Vierailija
124/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli, mitä V&B-astioita on Tokmannilla myynnissä. Siellä on ollut Villeroy & Bochin omistaman Gustavsbergin Värmdö Blue -sarjaa. Ei siis varsinaista V&B:a.

Vierailija
125/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen köyhä, joten Fairy on se "luksus"tuote kotonani vaikka halvemmallakin saisi tiskiainetta. Wc-paperin pitää olla valkoista, lapsuudessa oli aina vaan keltaista. Teekeittimessäni on säädettävä lämpötila, ja juon kahvini espressokoneella tehtynä.

Vierailija
126/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkkiturkki, joka maksoi 11300€ muistaakseni. Edellinen oli jo kulunut. Myöäs kaikki kultasormukset yms. joita on reilusti yli kaksi kiloa.

Vierailija
127/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalasta iloitsevalle olisi saattanut budjettiin sopia paremminkin tokmannin merkittömät.... Sallittakoon siis iittala hänelle luksukseksi.

Vierailija
128/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien pannat, valjaat, hihnat ja pedit teetätetty nahkapajalla. Ovat minulle ja ennen kaikkea koirille mukavammat ja taatusti sopivat. Lisäksi ostan koirien lihat suoraan tilalta.

Myös omaan ruokapöytään liha tulee suoraan tilalta.

Käyn hoidattamassa hiukset ja kasvot säännöllisesti niin pääsen kotona helpommalla.

Hieroja on ihan ehdoton luxus, josta en luovu.

Lisäksi oma kesämökki, jossa tarpeelliset mukavuudet, oma rauha ja koirilla mahdollisuus juosta vapaana aamusta iltaan. Kaikessa muussa melkein pihistän, jotta näissä ei tarvitse tinkiä :)

Vierailija
129/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudemman Mersun valitsin sen perus vagin tilalle Ku oli muutama Kymppi ylimäärästä.

Vierailija
130/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi, aina laadukasta

Käsisaippua ja shampoot , ostan vain tiettyjä, jos en kerkeä ostamaan olen ilman

Hemmetin kalliit pellavalakanat, mutta ihanaa luksusta joka päivä :)

Vierailija
131/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalainen paksu jogurtti! 😜 Ei mitään sokerisia ohuita litkujogurtteja.

Vierailija
132/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat nappikuulokkeet työmatkoilla.

YSL:n kuorimavoide kerran viikossa (muuten hoidan ihoani luonnonkosmetiikalla).

Aitoa villaa olevat viltit torkkupeittoina ja vauvan peittona.

Hullun kalliit rattaat lapsella :D

Vierailija
133/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto arvostetulta alueelta. Itse arvostan tässä rauhallista ja hiljaista ympäristöä sekä lähellä olevaa luontoa.

Auto on kallis, uutena ostettu saksalainen. Se on turvallinen ja laadukas.

Kalevala-korut kultaisena ja muutama erikoisempi, jo lakkautettu malli. Tehdään kotimaassa ja on laadukasta designia.

Vierailija
134/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei paljon kannata sillä luksuksella päteä, kun totuus on se, että suurin osa on ostettu velaksi ja suomalaiset ovat velkaantuneempia kuin koskaan maksuhäiriömerkintöineen. Todella naurettavaa lähteä mukaan siihen, mitä naistenlehdet uskottelee.

Vierailija
135/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkkiturkki, joka maksoi 11300€ muistaakseni. Edellinen oli jo kulunut. Myöäs kaikki kultasormukset yms. joita on reilusti yli kaksi kiloa.

Eli kullalla on hintaa silloin yli 70000 € ?

Vierailija
136/873 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä nähdään , mihin ja miten älyvapaasti naiset hassaavat rahansa. Kuinka moni ketjun mammoista maksattaa nämä turhaakin turhemmat roinansa miehillään?

... toisin kuin tässäkin ketjussa mainitut kotiteatterit, autot yms. ovat ihan niitä puhtaan rationaalisesti perusteltavia valintoja? :D Älähän nyt viitsi, kyllä miehetkin hassaavat rahaa ihan samalla tavalla kuin naisetkin, mutta meillä jokaisella on ne yksilölliset arvostuksen kohteet.

Nämä luksus-naiset on aivan yhtä typeriä ja turhamaisia, kuin mitä oli Hyacint Bucket tv-komediassa :D

Vierailija
137/873 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kanssa vastata, rttä ei meillä ole luksusta. Mutta jos vastaan niin, että mikä on luksusta minulle, köyhälle ja kipeälle yh:lle.

Dolce Guston automaattinen Circolo-kapselikeitin. Ja kapseleita moneen makuun.

Puuvillasatiinilakanat. Mulla on kaikki näitä. Tavalliset tuntuu todella karheilta noihin verrattuna.

Vessapaperi on tärkeä. Ostan aina paksuinta ja sileintä.

Mun tulostin. Se on luksusta.

Ei kai meillä sitten muuta. No omat telkut ja tietokoneet tyttärellä ja minulla. Se on kyllä luksusta verrattuna siihe, kun pitkään oli vain yksi tiettari, ja välillä ei ollut telkkaria ollenkaan. Tosin telkkua myö ei hirveästi katsota.

Vierailija
138/873 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämä msi:n peliläppäri ja koiran varusteet. Kaikki muu tässä taloudessa on halpaa romua.

Vierailija
139/873 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapselikeitin on kyllä vuoden turhake - tuottaa hirveän määrän roskaa maailmaan.

Vierailija
140/873 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pikkuhiljaa alennuskupongeilla kerännyt erästä Villeroy Bochin astiasarjaa, joka todellakin on käytössä arkena.

Joskus ostan myös jonkun kalliin ja hienon käsisaippuan tai siivousaineita Stockalta tai pikkuputiikeista.

Villeroy & Boch vastaa Saksassa Suomen Arabiaa ja Vossen puolestaan Finlayssonia. Ovat kumpakin toki suomalaisia brändejä huomattavasti laadukkaampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän