Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Kommentit (873)
Katan joskus viinilasit pöytään, vaikka juotaisiin vettä 🥰
Pellavalakanat oli hyvä ostos monta vuotta sitten, vaikka silloin vähän kirpaisi se hinta, kun koko perheelle ostin. Ne eivät ole menneet miksikään ahkerassa käytössä ja tuntuvat hyvältä. Pellava on muutenkin materiaali, josta maksan mieluusti vähän enemmän.
Aussie shampoot ja hoitoaineet.
Tuorepuristettu mehu.
Kahvinkeitin, joka jauhaa kahvin pavuista. Ei enää ikinä suodatinkahvia!
Marimekon astiat, erikoiskahvit, viinikaappi ranskalaiset alusvaatteet ja kalliit parfyymit
Ostan kaupasta välillä pensasmustikoita
En tiedä onko erityistä luksusta, mutta ostan erilaisia deodorantteja varastoon ja vaihtelen niitä, ostan uusia farkkuja ja huppareita alennuksilla nettikaupoista ja kivijalkamyymälöistä sekä käyn kerran kahdessa kuukaudessa kampaajalla leikkauttamassa hiukset.
Nyt olin mm. ostanut Kappahlista kolmet stretch-farkut, neljät pehmeät rintaliivit ja Prismasta uudet Niken lenkkarit. Inhoan olla ryysyläinen, se laskee itsetuntoani joten säästän työkkärin koulutustuista rahat noihin.
Pellavalakanat täälläkin! Ovat kauniit ja mukavat.
Tabletin pidike. Sen avulla voi loikoilla sängyssä reporankana ja tabletti "leijuu" naaman edessä ilman että täytyy sitä pidellä. Siitä sitten voi katsella vaikka Areenaa tai pelata mobiilipeliä. Arjen luksusta.
Mulla ei ole mitään merkkiastioita, -laukkuja tms. mutta mun luxus on asua sinkkuna 75 neliön rivariasunnossa melko kalliilla alueella, ja pitää hyvää autoa vaikken välttämättä tarvitsisi - vaiin koska nautin yksityisautoilusta.
Parempi teenkeitin. Myyjä sanoi sen olevan tee maailman Rolls Royce. Saa haudutettua teetä monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Lohi alkaa olla aika luxusta
Kanadalaista (?) savusiikaa saa ässästä reilun kympin kilo. On maultaan aika luksusta ja hyvää kaikkeen.
Taxilla kaupasta ostoskasseineen kotiin.
ABC, TB, SHELLin kahvikuppeja. Pitänyt baarista ostaa kallista kahvia että voinut pölliä.
Vierailija kirjoitti:
Kengät ja laukut sekä meikit ja kosmetiikka. Yövymme ainostaan 5 tähden hotelleissa.
Kun joku kuvittelee, että ne tähdet kertovat oikeasti yhtään mitään hotellista... 😂😂😂
Olen opiskellut hotellialaa, siitä tiedän, että tähtiluokituksilla voi pyyhkiä p e r s e e n s ä.
Oho. Arjessani on pelkkaa luxusta. Kiitos tasta. Luulin ihan normi jutuiksi
On varmaan kivaa olla porvari ja rahat riittää kaikkeen kivaan. Ihan tiedoksenne että kaikilla ei mene yhtä hyvin. Ihmiset elää tuilla eikä meinaa saada rahoja riittämään.
Vähän kurja mieli tulee näitä lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kaupasta välillä pensasmustikoita
Nehän on ihan mauttomia?
Eikö luksusta olisi oikeat aidot metsämustikat?
Methodin käsisaippua sekä tee erikoisliikkeestä. Muutamalla lisäeurolla paljon hyvää mieltä!