Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettääkö mies? Mitä teen!

petettykö
07.08.2016 |

Lyhyesti. Vein puhelimeni huoltoon, sain varapuhelimeksi miehen vanhan puhelimen, joka on hänellä ollut käytössä viime kesästä asti, eli vajaan vuoden. Puhelinta ei oltu pyyhitty tyhjäksi, enkä sitä sen kummemmin tutkinut, sillä meillä on parisuhteessa hyvä luottamus. Eilen aloin kirjoittaa viestiä jollekin jostakin aiheesta, en muista, niin aloin kiinnittää huomiota puhelimen ehdottamaan seuraavaan sanaan. Tiedättehän, kun on kirjoittanut monta kertaa "heipä hei", niin puhelin oppii ehdottamaan sanan "heipä" jälkeen sanaa "hei". No, joka tapauksessa napsuttelin sitten aikani sitä ehdotusta, ja sieltä tuli kaikenlaisia fraaseja ja lauseenpätkiä. Osa oli selvästi jostain sähköpostista, esim "tutustu seuraaviin matkatarjouksiin sivuillamme" tms., mutta myös vähän huolestuttavampaa materiaalia. Sain kaivettua puhelimen ehdotuksista esiin kuvauksen, joka sopii mieheeni täydellisesti (esim. olen 180 cm, teen työkseni markkinointia, pidän tenniksestä, minulla on kalju, parta ja ruskeat silmät jne jne jne). Lisäksi puhelin ehdotteli lauseita kuten "käytän tätä taitoa tuottaakseni sinulle nautintoa", "otan sinusta kiinni takaapäin" yms. vähän fantasioinnilta kuulostavaa settiä. Myös tosi tosi yksityiskohtaista ja rajumpaakin kuvausta, jota en viitsi tähän nyt kirjoittaa. Jokainen voi mielessään miettiä.

Itselläni kävi mielessä, että lieneeköhän sillä profiili jossain. Mies on taitava käyttämään tietotekniikkaa, tekee kaiken salaisen proxyjen yms. kautta, joten tonkimalla saan tuskin paljonkaan selville. Minulla on hänen salasanansa tiedossa ja hänen uusi puhelimensa aukeaa myös minun sormenjäljelläni, joten ei salaile hirveästi. Käy säännöllisessä työssä, lisäksi töiden jälkeen pari kertaa viikossa harrastuksessa, johon kuluvan ajan tiedän (olen myös aika varma, että hän tosiaan käy nuo kerrat harrastuksessaan, sillä tuo sieltä käytettyjä tavaroita kotiin).

Joka tapauksessa, myös jotain seksipalstaprofiilin luomista pidän pettämisenä. Minulla ei kuitenkaan ole aikomusta erota (ainakaan vielä), sillä lapsemme ovat tosi pieniä. Mitä mun kannattaisi tehdä? Mies tulee töistä kotiin jonkin ajan päästä, ja silloin ajattelin lähteä omille asioilleni loppuillaksi. En pysty häntä kuitenkaan katsomaan silmiin mitään sanomatta, enkä halua asiaa alkaa selvittää lastemme kuullen. Aion illalla kysyä häneltä suoraan, mutta miten se kannattaisi tehdä? Annanko tilaisuuden kertoa, onko jotain mitä minun pitäisi tietää, vai kysynkö, onko hän koskaan pettänyt? Vai läväytänkö vain "todisteet" heti kättelyssä pöydälle ja vaadin selitystä?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

petettykö kirjoitti:

Kyllä sieltä tuli sellaistakin hölynpölyä ihan suuri osa, jota ei ole varmasti kirjoittanut, samanlaista kuin teillä muilla. Mutta myös näitä häneen 100% sopivia kuvauksia yms., kun seksuaaliset mieltymyksetkin täsmää. Myös fraaseja, joita hän on täysin varmasti käyttänyt alkuvuoden autokauppojen yhteydessä, muistan ne hyvin. Myös ihan viattoman kuuloisia lauseita tietysti. 

Ja anteeksi niille, joita tämä minun epätarkka "sanoja vai lauseita"-ulosantini hämmensi. Koitin vaan kirjottaa jotenkin asiani esille. Se ei varmaan ollut se pointti, vaan se, että mies on todennäköisesti kirjoittanut näitä lauseita. 

Mutta älkää nyt hyvät naiset ja miehet tarkertuko tohon, kun se ei ole se pointti tässä! Eiköhän se asia selviä, kun kysyn illalla mieheltä! Suurempi kysymysmerkki on, että miten mun kannattaisi tää keskustelu aloittaa, etenkin, kun tää "todistusaineisto" on näin epätyypillinen. Olispa helppoa, jos olis vahingossa tai "vahingossa" löytänyt jotain viestejä.

ap

Hel-Nyc siis kijoittamassa taas elämää suurempia provojaan, samalla mammoja syyllistäen, kieltäen faktat ja satuilemassa omiaan.

Rekkautuneena ei enää jutut mene läpi?

Vierailija
22/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Miehet juoksee monesti työajalle naisten luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi oon pudonnu kärryiltä, kun en tiiä kuka tää kahden kaupungin naikkonen on. Mutta niin. En usko et työajalla käy, koska on kunnalla töissä eikä oo edes sellasta ruokataukoa, jona sais poistua työpaikalta. Mut toki sit vois harrastuksen aikana käydä vaikka kuinka monen luona. Olispa vaan hurjan työlästä alkaa varusteita likaamaan peittääkseen jälkensä, mut onhan sitä hullumpaakin kuultu.

Te, jotka pidätte mua provona, niin painakaa vaikka tähän viestiin alapeukkua ja menkää lukemaan jotain oikeita viestejänne sitten! Kiitos!

Mies tulee puolen tunnin päästä töistä, ja sitten häivyn loppuillaksi kotoa. Jatketaan tätä keskustelua sitten, jos vielä jotain keskusteltavaa on. Jatketaan vaikka lauseiden ihmettelyä, tosin en aio niitä kauheimpia tänne edes kirjottaa.

ap

Vierailija
24/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sillä whatsappilla kirjottaa, kannattaa välillä painaa sieltä reunalta joku sana, jos se keskimmäinen alkaa toistaa itseään, ja sitten taas jatkaa keskimmäisen naputtelua. Tästä oli joskus ihan ketju äityileissä :D

Vierailija
25/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin viisas whatsapp ei voi olla, että keksii ihmisestä paikkansa pitävän profiilin seksuaalisine mirltymyksineen, partoineen, markkinointialoineen.

Kunnalla sunnuntaina töissä oleva markkinointimies vaan vähän ontuu.

Vierailija
26/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Android-puhelin, ja olen huomannut saman, että automaattinen tekstinsyöttö oppii uusia sanoja ja sen, minkä muiden sanojen kanssa jotkut tietyt sanat kirjoittajan teksteissä esiintyvät. Jos olisin sinä, ottaisin asian suoraan miehen kanssa puheeksi ja kysyisin, mistä moinen voi johtua. Miehen reaktiosta kysymykseen voi varmaan päätellä jotain.

Vierailija
27/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin viisas whatsapp ei voi olla, että keksii ihmisestä paikkansa pitävän profiilin seksuaalisine mirltymyksineen, partoineen, markkinointialoineen.

Kunnalla sunnuntaina töissä oleva markkinointimies vaan vähän ontuu.

haha no joo. toi kuvaus siis ei oo mun miehestä, kun pelkäsin et joku tunnistaa (vähän erikoisempi työ ja harrastus), vaan esierkkejä inkä tyyppisiä. eikä ole 180 cm pitkä eikä tykkää edes tenniksestä mutta se ei liene oleellista tässä, vai mitä? 

Vierailija
28/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä luulen että puhelin oppii ne sanat kaikesta, ei vain whatsappista, koska autonmyyntikeskustelukin on käyty tekstiviestitse. Eli whatsappissa ei välttämättä näitä kirjoituksiaan kirjoitellut. Mun oma puhelin oppii ainakin  myös incignito-tilassa kirjoitetut sanat..

ap

Vierailija
29/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sanoisi mitään puhelimesta. Voisin sanoa kuulleeni kummallisia juttuja hänestä ja kysyisin, onko hänellä jotain kerrottavaa. Puhelin juttu on aika hutera enkä usko miehen myöntävän mitään. Jos mies kysyisi, mitä juttuja-> en  "paljastaisi" mitään, mistä olen kuullut.

Vierailija
30/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

petettykö kirjoitti:

En siis tarkoittanut, että ehdottaisi fraaseja, vaan ehdottaa aina seuraavaa sanaa, esim "pidän" -> "paljon" -> "tenniksestä", "olisi" -> "ihanaa" -> "vetää" -> "sua" -> "takaapäin"

Koittakaa omalla puhelimella! Avaatte whatsappin ja nakutatte sitä keskimmäistä ehdotusta vaan koko ajan.

Ei sentään mikään tietotekniikkavelho, mutta osaa käyttää proxyja jälkiensä peittelemiseen. Siksi ei ehkä tarvetta sit ollutkaan pyyhkiä sitä puhelinta, kun ei siellä mitään jälkiä "pitänyt" olla. 

ap

No, kokeilin.

Yritin kirjoittaa "aloitan", luuri tarjosi Al Qaidaa. - oikeasti

Onko Helsingin keskustan hyvämaineinen ja suuri alan myymälä terroristien valtaama?

Onko minulle myyty luuri johon välitetään salaisia viestejä?

Aiotaanko minut ja luurini jossain vaiheessa kaapata?!

Kiitos näistä parista viikosta jotka olen saanut seurassanne viettää, rakkaat palstakollegat. Ne olivat hyvää aikaa. En unohda teitä koskaan.

*menee hankkimaan väärennettyä passia ja menolippua Montego Bayhin*

Motto: *löytävät kuitenkin, niin lähdetään edes tyylillä ja Bob Marleyn tahtiin*

Vierailija
31/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

petettykö kirjoitti:

En siis tarkoittanut, että ehdottaisi fraaseja, vaan ehdottaa aina seuraavaa sanaa, esim "pidän" -> "paljon" -> "tenniksestä", "olisi" -> "ihanaa" -> "vetää" -> "sua" -> "takaapäin"

Koittakaa omalla puhelimella! Avaatte whatsappin ja nakutatte sitä keskimmäistä ehdotusta vaan koko ajan.

Ei sentään mikään tietotekniikkavelho, mutta osaa käyttää proxyja jälkiensä peittelemiseen. Siksi ei ehkä tarvetta sit ollutkaan pyyhkiä sitä puhelinta, kun ei siellä mitään jälkiä "pitänyt" olla. 

ap

No, kokeilin.

Yritin kirjoittaa "aloitan", luuri tarjosi Al Qaidaa. - oikeasti

Onko Helsingin keskustan hyvämaineinen ja suuri alan myymälä terroristien valtaama?

Onko minulle myyty luuri johon välitetään salaisia viestejä?

Aiotaanko minut ja luurini jossain vaiheessa kaapata?!

Kiitos näistä parista viikosta jotka olen saanut seurassanne viettää, rakkaat palstakollegat. Ne olivat hyvää aikaa. En unohda teitä koskaan.

*menee hankkimaan väärennettyä passia ja menolippua Montego Bayhin*

Motto: *löytävät kuitenkin, niin lähdetään edes tyylillä ja Bob Marleyn tahtiin*

Täsmennys: en uskaltanut jatkaa kokeilua pidemmälle.

(*onkohan naapurilla mustaa hiusväriä jäljellä?*)

Vierailija
32/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentteja ja se on sille tosi tärkeä juttu

Noin tuli mulle xD

Vierailija
33/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentteja ja se on sille yksi asia on se että se on maassamme väärin tämä tällainen on ollut jo pitkään aikaan ja missä hotellissa haluat ostaa lisää tuotteita ja palveluita ja kasvatus ja se on sille tosi tärkeä juttu.

Sitä paitsi tämä on vaan niin paljon kuin mahdollista saada vielä ole jäsen ja se on sille tosi tärkeä juttu. Eikä se ole niin väliä sillä on joku päivä on mennyt hyvin ja on ollut jo pitkään aikaan ja missä on se että seksi on yksi maailman paras vaihtoehto

Kuulostaa hyvältä näyttää yksi asia on kunnossa ja se on virallista seksiä on ollut yhteydessä ja sanoo että jos se olisi sitten se.

IHAN TOSI LOOGISTA AP! 💓

Vierailija
34/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehdotti: "Vai aiotko kenties punnita kauhallisen?" ja pitää paikkansa, kirjoitin tuon sinne 100g hääkarjalanpaistia -ketjuun. Piti kyllä itse valita eri vaihtoehdoista sanat, eli väärin olisi mennyt jos järjestyksessä olisin poiminut.

Vierailija
35/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt mutta onnellinen provo.

Vierailija
36/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PETTÄÄ SE! JÄTÄ SE!

Vierailija
37/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä ihmiset huutelee provoksi? Nykypäivänä pettäminen on erittäin yleistä. Se joka väittää muuta on liian hyväuskoinen.

T. Ihminen joka nähnyt pettämistä liikaa

Vierailija
38/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tuollaista tekstiä tuu mulla, vaikka miten houkuttelisin. Ihme on, jos noille olisi joku muu selitys kuin pettäminen.

Vierailija
39/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöjuttuja taas.

Vierailija
40/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikuttaa, että hänellä on profiili jossain. Käsittääkseni jotkut suhteessa olevat harrastavat näitä profiileja ihan vain runnkumatsku mielessä, eli ilman tarkoitusta oikeasti lähteä tapaamaan ketään. Tietysti tuokin on pettämistä, mutta vaikka miehelläsi profiili jossain olisi niin se ei tarkoita sitä, että hän olisi valmis tapaamaan ketään, vaikka minkälainen hottis pimu sieltä hänelle viestiä laittaisi. Olen itsekkin joskus mitettinyt, että tekisin omilla tiedoillani profiilin (ei tunnistettavasti) ja testaisin vain markkia-arvoni. En ole kuitenkaan tuota tehnyt... Joskus tulee tosin selailtua treffiprofiileita, ihan runkkailu mielessä vaikka kaikin puolin olen tyytyväinen nykyiseen partnreiin ja suhteeseemme ja en häntä pettäisi.. M29