Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettääkö mies? Mitä teen!

petettykö
07.08.2016 |

Lyhyesti. Vein puhelimeni huoltoon, sain varapuhelimeksi miehen vanhan puhelimen, joka on hänellä ollut käytössä viime kesästä asti, eli vajaan vuoden. Puhelinta ei oltu pyyhitty tyhjäksi, enkä sitä sen kummemmin tutkinut, sillä meillä on parisuhteessa hyvä luottamus. Eilen aloin kirjoittaa viestiä jollekin jostakin aiheesta, en muista, niin aloin kiinnittää huomiota puhelimen ehdottamaan seuraavaan sanaan. Tiedättehän, kun on kirjoittanut monta kertaa "heipä hei", niin puhelin oppii ehdottamaan sanan "heipä" jälkeen sanaa "hei". No, joka tapauksessa napsuttelin sitten aikani sitä ehdotusta, ja sieltä tuli kaikenlaisia fraaseja ja lauseenpätkiä. Osa oli selvästi jostain sähköpostista, esim "tutustu seuraaviin matkatarjouksiin sivuillamme" tms., mutta myös vähän huolestuttavampaa materiaalia. Sain kaivettua puhelimen ehdotuksista esiin kuvauksen, joka sopii mieheeni täydellisesti (esim. olen 180 cm, teen työkseni markkinointia, pidän tenniksestä, minulla on kalju, parta ja ruskeat silmät jne jne jne). Lisäksi puhelin ehdotteli lauseita kuten "käytän tätä taitoa tuottaakseni sinulle nautintoa", "otan sinusta kiinni takaapäin" yms. vähän fantasioinnilta kuulostavaa settiä. Myös tosi tosi yksityiskohtaista ja rajumpaakin kuvausta, jota en viitsi tähän nyt kirjoittaa. Jokainen voi mielessään miettiä.

Itselläni kävi mielessä, että lieneeköhän sillä profiili jossain. Mies on taitava käyttämään tietotekniikkaa, tekee kaiken salaisen proxyjen yms. kautta, joten tonkimalla saan tuskin paljonkaan selville. Minulla on hänen salasanansa tiedossa ja hänen uusi puhelimensa aukeaa myös minun sormenjäljelläni, joten ei salaile hirveästi. Käy säännöllisessä työssä, lisäksi töiden jälkeen pari kertaa viikossa harrastuksessa, johon kuluvan ajan tiedän (olen myös aika varma, että hän tosiaan käy nuo kerrat harrastuksessaan, sillä tuo sieltä käytettyjä tavaroita kotiin).

Joka tapauksessa, myös jotain seksipalstaprofiilin luomista pidän pettämisenä. Minulla ei kuitenkaan ole aikomusta erota (ainakaan vielä), sillä lapsemme ovat tosi pieniä. Mitä mun kannattaisi tehdä? Mies tulee töistä kotiin jonkin ajan päästä, ja silloin ajattelin lähteä omille asioilleni loppuillaksi. En pysty häntä kuitenkaan katsomaan silmiin mitään sanomatta, enkä halua asiaa alkaa selvittää lastemme kuullen. Aion illalla kysyä häneltä suoraan, mutta miten se kannattaisi tehdä? Annanko tilaisuuden kertoa, onko jotain mitä minun pitäisi tietää, vai kysynkö, onko hän koskaan pettänyt? Vai läväytänkö vain "todisteet" heti kättelyssä pöydälle ja vaadin selitystä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan oo jättämässä miestä. Jos kaikki on väärinkäsitystä, fine. Jos hänellä on profiili tai hän on jopa pettänyt ihan sanan varsinaisessa merkityksessä, jään suhteeseen. Aika näyttäisi, voitaisiinko jatkaa pariskuntana, mutta minut ja lapsensa hän saa luvan elättää siihen asti, että hoitovapaani loppuu. Sitten voidaan katsoa sitä eroasiaa uudestaan. Sitä en tiedä, millaista arki tulee olemaan, mutta jos me ei aleta tappelemaan jatkuvasti (nykytilanteessa riidellään äärettömäm harvoin), niin lasten on parempi kasvaa perheessä, jossa on molemmat vanhemmat. Voin ihan mieluusti uhrata vähän omaa hyvinvointiani siihen. Jos me erottais, niin olisiko mulla mitään laillista estettä muuttaa takaisin kotikaupunkiini alle 100 km päähän? Tärkeää kuitenkin, että lapset näkisivät isäänsä mutta meillä ei ole mitään tukiverkostoa nykyisessä asuinkaupungissamme.

Luulen, että aloitan illalla keskustelun kertomatta ensin lainkaan, mistä on kyse. Saa nähdä, mitä saan irti sillä tavalla. Toivottavasti pystyn olemaan yhtä kylmän rauhallinen kuin nytkin!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos M29 näkökulmasta :)

ap

Vierailija
44/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla viisas puhelin 😜

Vierailija
45/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko kokeilla :D

"Olemme pahoillamme että ratkaisusta ei ole vielä julkisia kysymyksiä."

"Sulje ikkuna alkuperäinen kuva ja ääni tuotteet ja palvelut."

"Olen iloinen että sain tutustua mieheen jota en ollut koskaan edes suostunut koko touhuun mukaan." MITÄH :DD

"Ja sitten se on hyvä ja klikkaa tätän tekstiin on ollut jo pitkään ollut jo pitkään ollut jo pitkään"

"Sinä olet mieltä että jos joku on jo mekko on ollut jo pitkään ollut jo pitkään ollut jo pitkään"

Hauskaa :D

Vierailija
46/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii joo 😄 kuka kehtais myöntää että joku haluis multa. Oon monesti joutunut pettymään mutta tänään löysin tämän jälkeen voit myös soittaa ja kysyä että onko Ilona ja se sinisilmäisyys toista kohtaan kaduttaa Sofian sohva on helppo täyttää tänä aamuna oli kiva nähdä ja kokea olevansa valmis tekemään lapsia eivät myöskään alkoholisoituneet naiset voi ilmoittautua tähän mennessä olen pikkuisen katkera ja huudan sinua ja huudan polviltaan koko maailmalle JEE ja se iskee takaisin ja että hän puhui minulle ei ole mitään tekemistä keskenään ja kaada päälle kun elämällä ei ole mitään käsitystä siitä että luontaisesti kuolevat aiemmin piti mennä iskemään ja se on sairaalassa oottamassa uutta vuotta sitten kun on ilmaista työvoimaa ja että hän on luultavasti onnellisessa parisuhteessa toisin kuin minä elän ja se iskee sun lemppari kahvilan paistopistepojan ja että hän ei halua seksiä usein myöskään parisuhteessa toisin sanoen se kuulostaakin ei käy ilmi kuinka monta kertaa päivässä korkeinataan on mieskandidaatteja jonoksi asti huorannu ilmaseksi tai vakavasti mielisairas ja huudan ja se on haistellu niitä fantasioiksi ei käy niin kuin koirille tehdään näin idioottiin ketjuun uudestaan kun elämällä on helppo täyttää aukko päihteillä ei käy jos oikeasti veivät hänen mukaansa on ihan sairasta tuubaa.

Ihan hauskaahan tää automaatilla kirjoittelu on :)

Vierailija
47/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee tosin selailtua treffiprofiileita, ihan runkkailu mielessä vaikka kaikin puolin olen tyytyväinen nykyiseen partnreiin ja suhteeseemme ja en häntä pettäisi.. M29

Onneks et ole mun mies.

Vierailija
48/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

petettykö kirjoitti:

En tosiaan oo jättämässä miestä. Jos kaikki on väärinkäsitystä, fine. Jos hänellä on profiili tai hän on jopa pettänyt ihan sanan varsinaisessa merkityksessä, jään suhteeseen. Aika näyttäisi, voitaisiinko jatkaa pariskuntana, mutta minut ja lapsensa hän saa luvan elättää siihen asti, että hoitovapaani loppuu. Sitten voidaan katsoa sitä eroasiaa uudestaan. Sitä en tiedä, millaista arki tulee olemaan, mutta jos me ei aleta tappelemaan jatkuvasti (nykytilanteessa riidellään äärettömäm harvoin), niin lasten on parempi kasvaa perheessä, jossa on molemmat vanhemmat. Voin ihan mieluusti uhrata vähän omaa hyvinvointiani siihen. Jos me erottais, niin olisiko mulla mitään laillista estettä muuttaa takaisin kotikaupunkiini alle 100 km päähän? Tärkeää kuitenkin, että lapset näkisivät isäänsä mutta meillä ei ole mitään tukiverkostoa nykyisessä asuinkaupungissamme.

Luulen, että aloitan illalla keskustelun kertomatta ensin lainkaan, mistä on kyse. Saa nähdä, mitä saan irti sillä tavalla. Toivottavasti pystyn olemaan yhtä kylmän rauhallinen kuin nytkin!

ap

Et taida rakastaa miestäsi, jos on ihan sama, pettääkö hän.

Vierailija
49/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Herra, Herra, Herra

Ja tästä syystä. Ensinnäkin se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä idea on yksinkertainen ja, että se on ihan hyvä idea

On yksinkertainen ja sit ku on nii ei tarvi olla että en oo varma onko kyseessä vain yksi esimerkki

Voinko olettaa että hän on ollut vähän sitä mieltä että se oli ihan kiva jos ei muuta ku on ollu aika paljon ja ne on tehty ja sit se on ihan loppu.

Niin kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Vierailija
50/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kiitos M29 näkökulmasta :)

ap

Eipä kestä, kiva jos tällaisesta vaimonsa selän takana runkkailijan näkemyksestä oli jotain apua :)

Vierailija
51/51 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita googleen ne mieheesi sopivat tiedot, joita puhelin ehdotti ja katso löytyykö treffi-ilmoitusta niin. Tai kirjaudu eri treffipalstoille ja etsi niillä tiedoilla miehesi profiilia.