Treffit päättyi nolosti :D
Kutsuin miehen meille kylään, kun lapset on viikonlopun mummolassa niin täällä on rauhallista ja ajattelin että koti-ilta + hyvä ruoka olisi kiva. Ollaan pari kertaa tavattu ennen, mukava ja fressi omanikäiseni mies. Otettiin vähän viiniä mutta ihan siis lasilliset vaan ruoan kanssa, kännissä ei oltu. Kesken hyvän jutun mies ponkasee ylös ja huikkaa jotain, en saanut selvää ollenkaan, mies katosi johonkin niin etten keittiön pöydästä enää nähnyt häntä. Huutelin perään että mitä sanoit, en saanut vastausta. Istuin siinä hetken ja menin sitten perään, ja mies löytyi eteisestä kusemassa housuunsa! Tönötti siinä ihanalla vaalealla eteisenmatollani ja pissasi :D sen jälkeen kaikki oli yhtä sähellystä, mies sanoi jotain mutta en oikein saanut mistään selvää kun puhui niin nopeasti, pahoitteli monta kertaa ja haki takin ja lähti. Yritin vaan vakuutella että ei se haittaa ja että en ole vihainen, mutta kieltämättä oli niin yllättävä tapaus että en oikein löytänyt oikeita sanoja!
Joten joo, ilta jäi lyhyeksi ja illallinen vaihtui mattopyykkiin :D nyt mietin että otanko vielä yhteyttä? Mies ei ole mikään juoppo eikä ollut humalassa, hän on siistin ja mukavan oloinen. Ehkä kerroin niin hauskoja juttuja että kroppansa ei kestänyt? Tai vessamme oli liian vaikea löytää? Sehän ei tosiaan edes sijaitse eteisen suunnalla :D jos laitan huomenna viestiä, pitääkö minun mainita tapahtuneesta jotain? Ajattelin laittaa jotenkin että "vaikka ilta jäi lyhyeksi, minulla oli oikein hauskaa, haluaisitko nähdä vielä uudelleen"? Tapaus lähinnä naurattaa ja pidän miehestä, haluaisin nähdä vielä kaikeya huolimatta :D
Kommentit (239)
Tottakai otat yhteyttä ja sanot että tykkäät siitä ja haluat nähdä. Sitten seuraavalla tapaamisella puhutte asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että mies ei halunnut keskeyttää mukavaa iltaa poistumalla vessaan. Lopulta hätä kävi niin kovaksi, että lähti kiireellä. (Saattoihan viinikin vaikuttaa). Mies säntäsi sinne, missä luuli vessan olevan. Mutta kun ei ollut, ei enää pystynyt pidättelemään. Hätäännyksissään sitten soperteli, ja nolouksissaan häipyi paikalta. Ellei tämä ole provo.
Kerta mies kiinnostaa, ota yhteyttä. Kerro, että ymmärrät, että vahinko nolottaa, mutta että pidät hänestä niin paljon, että haluaisit tavata uudelleen.
Joo, voihan se olla. Vessathan kai usein sijaitsee ainakin 90-luvun taloissa eteisen läheisyydessä? omassa talossani vessa on päämakuuhuoneen vieressä aivan talon toisella puolella, eli varmaan vähän epätavallisessa paikassa.
Mies on kyllä oikeasti aivan ihana, tahdon ehdottomasti ottaa vielä yhteyttä, ja vähän mietin että pitäiskö heti laittaa ja varmistaa että on kunnossa, jos onkin jotenkin sairas? Ap
Itellä oli virtsakivi ja se aiheutti yhtäkkistä, pakottavaa virtsaamistarvetta. Kerrankin jo katselin kaupassa sopivaa hyllyväliä, mihin olisi voinut pissata, kun pissahätä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Sain kuitenkin jotenkin ihmeen kaupalla pidäteltyä hampaat irvessä, että pääsin vessaan asti.
Mitä jos se nyt lukee tätä?
Ei varmaan tunnu kivalta...
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä
"Ilta päättyi vähän nopeasti, mietin mitkä fiilikset siellä päässä on. Minulla ainakin oli mukavaa ja olisin pahoillani, jos tämä jäisi viimeiseksi tapaamiseksemme. Pis pis ei ku pus pus, vähän hjyymöriä hehheh hyvää yötä."
:D naurahdin, mutta jospa en lyö lyötyä!
Kävisikö: "hei, ilta oli oikein mukava vaikka päättyikin nopealla tavalla. Olethan kunnossa? mielelläni tapaisin sinua edelleen, jos vain haluat." Ap
Jos se läntti olikin permaa? Haistoitsä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että mies ei halunnut keskeyttää mukavaa iltaa poistumalla vessaan. Lopulta hätä kävi niin kovaksi, että lähti kiireellä. (Saattoihan viinikin vaikuttaa). Mies säntäsi sinne, missä luuli vessan olevan. Mutta kun ei ollut, ei enää pystynyt pidättelemään. Hätäännyksissään sitten soperteli, ja nolouksissaan häipyi paikalta. Ellei tämä ole provo.
Kerta mies kiinnostaa, ota yhteyttä. Kerro, että ymmärrät, että vahinko nolottaa, mutta että pidät hänestä niin paljon, että haluaisit tavata uudelleen.
Joo, voihan se olla. Vessathan kai usein sijaitsee ainakin 90-luvun taloissa eteisen läheisyydessä? omassa talossani vessa on päämakuuhuoneen vieressä aivan talon toisella puolella, eli varmaan vähän epätavallisessa paikassa.
Mies on kyllä oikeasti aivan ihana, tahdon ehdottomasti ottaa vielä yhteyttä, ja vähän mietin että pitäiskö heti laittaa ja varmistaa että on kunnossa, jos onkin jotenkin sairas? Ap
Laita viestiä. Loppuu nolostelukin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä
"Ilta päättyi vähän nopeasti, mietin mitkä fiilikset siellä päässä on. Minulla ainakin oli mukavaa ja olisin pahoillani, jos tämä jäisi viimeiseksi tapaamiseksemme. Pis pis ei ku pus pus, vähän hjyymöriä hehheh hyvää yötä."
Kävisikö: "hei, ilta oli oikein mukava vaikka päättyikin nopealla tavalla. Olethan kunnossa? mielelläni tapaisin sinua edelleen, jos vain haluat." Ap
Noin vässykkäviestiä ei kannata laittaa, oli mies housuunpissaaja tai ei.
En tarkoita että pitäisi esittää välinpitämätöntä kusipäätä, mutta vähän coolimpi voisit olla.
Selkäongelmat voi myös aiheuttaa virtsankarkaamista.
Kun tilanne paranee ko. vaivakin menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se nyt lukee tätä?
Ei varmaan tunnu kivalta...
Eikai miehet tätä palstaa lue oikeasti? Ja jos hän sattuisi lukemaan, niin en minä hänestä pahaa puhu, haluanhan tavata uudestaan! Toki asian puiminen on vähän mautonta, mutta tapahtuupahan anonyyminä. Ystäväni tietävät että tapailen miestä, enkä ikimaailmassa nolaisi häntä kertomalla tapahtuneesta kellekään kasvotusten! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä
Mä ehkä jättäisin ton "olethan kunnossa" pois mut muuten hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä
Noin vässykkäviestiä ei kannata laittaa, oli mies housuunpissaaja tai ei.
En tarkoita että pitäisi esittää välinpitämätöntä kusipäätä, mutta vähän coolimpi voisit olla.
Okei, haluaisitko laittaa jonkun esimerkin? En haluaisi laittaa mitään minkä voisi tulkita ilkeäksi, kun tilanteen täytyy olla hänelle aivan kamala. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä
Joo, se kuulostaa kyllä aika lällyltä. Mutta mietin sitä mahdollisuutta että jos kyse on jostain sairaudesta, niin tuntuu että pitäisi ilmaista huoleni hänen voinnistaan? Ap
Oli niin hullaantunut valloittavasta seurastasi, ettei osannut
ajoissa huomioida pakottavaa rakkoaan.
Miten se ei napannut mattoa mukaan pesulareissua varten? Muuten ok, mutta että jättää kusisen maton toisen harmiksi noin vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä
Joo, se kuulostaa kyllä aika lällyltä. Mutta mietin sitä mahdollisuutta että jos kyse on jostain sairaudesta, niin tuntuu että pitäisi ilmaista huoleni hänen voinnistaan? Ap
No kato mitä se mies vastaa tohon viestiin ja mieti sit jatkoa
Hophop ennenkuin palsta menee kii
Voi nyt vittu te palstamammat olette urpoja. Uskotte näinkin vitun luokattoman paskan provon?
Sun pitää laskee kynnys tosi alas et se uskaltaa nähä uudellee
Ei sellasia kusihaisuleita kannata yhtään enempää haistella ja kaipailla! Haet itselles kunnon miehen jo tänä iltana pubista!