Hyvä mies olisi minusta kiinnostunut - mutta en vain tunne ihastusta!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et laittaisi hänelle viestiä ja kumminkin jatkaisit tapailua jos kumminkin rupeaisit kiinnostumaan
Hän on kaverini joten tunnen hänet jo aika hyvin. Tavallaan lyön itseäni siitä etten ole kiinnostunut hänestä, mutta kun en vaan ole. Ystävänä hän on minulle mieluinen ja olemme keskustelutasolla samalla aaltopituudella.
Jos kemiaa ei ole, niin sitä ei ole, eikä se ole tahtomisesta ja yrittämisestä kiinni. olisi karhunpalvelus tuota miestäkin kohtaan alkaa seurustelushteeseen hänen kanssaan, sillä kyllähän jokaisen miehen ja naisen tulee voida tuntea itsensa viehättäväksi ja haluttavaksi kumppaninsa silmissä. Ei kukaan meistä halua suhdetta, jossa vastapuoli suhtautuu itseen kuin veljeensä tai siskoonsa, vai kuinka?
Kemia on yliarvostettua. "Jokaisentulee voida tuntea itsensä viehättäväksi ja haluttavaksi" ihan bullshittiä - vai miksi ihmiset sitten tekevät niin vähän viehättävyytensä eteen?
Muista vielä nuoruuden hormonihöyryissäsi että aivot ovat ihmisen seksikkäin elin - ulkoinen seksikkyys rapistuu paljon nopeammin
Ehkä se ongelma on etten pidä hänen aivojaan tarpeeksi seksikkäänä. Kun mietin miehiä joista olen ollut kiinnostunut se on kyllä ollut heidän persoonansa ansiota. Persoonan ja sen että pidän ulkonäöstä siihen päälle vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on peruskauraa aina silloin kun joku kiltti ja kunnollinen mies kiinnostuu naisesta. Naiset ottavat mieluummin sen jännittävän ja yllätyksellisen renttumiehen.
Näin se vain on. Ehkä tämä mies on liian kunnollinen minulle. Ei niin spontaani ja heittäytyvä kuin muut ihastukseni. Ehkä liian järkevä minusta. Mutta uskollinen olisi. Ja kiltti. Mutta ei vaan säväytä. Unelmieni mies olisi leikkisä heittäytyjä eikä aina niin järkevä mutta joka rakastaisi kuitenkin minua.
Tarkoitatko että kun sanot aamulla, että lähdetääs Nuuksioon patikoimaan, mies ei lähde kun ei ole spontaani?
Vaikka. Mutta itse en ole mistään patikoinnista kiinnostunut.
No se perinteinen selitys miten oon hyvä mies, mutta jollekulle toiselle. Se "joku toinen" ei vaan koskaan tule vastaan :D naiset ovat olleet aika taviksia, ehkä eniten yliopisto-opiskelijoita, kun niissä piireissä liikun. Osa räväköitä ja sosiaalisia, osa taas rauhallisempia