apua raha ongelmiin:(
Hei tietäiskö kukaan ketään yksityistä kuka voisi lainata rahaa.. Olen vasta 19v ja hirveissä raha ongelmissa nuoruuden tyhmyyteni takia janyt vielä vauva tulossa .. Maksaisin tietysti takaisin kuukaudessa 100-200euroa ja korkoja niin paljon kun haluaa.. Oisi tosi ihanaa jos joku pystyisi auttamaan ja jäisi omaan käteenkin vähän kaikkiin lasten tarvikkeisiin.. Tämä on nii ahdistavaa. Olen luotettava ja pidän kiinni sopimuksesta ! Tarvitsisin lainaa ehkä 5000-20000 e . auttakaa pliiis:(((
Kommentit (7)
Jos voit maksaa korkoja niin kokeile pikavippiä
Kysy vanhemmiltasi tai sukulaisilta ensimmäiseksi. Pankkilaina ?
Mä maksan maksat takas sitten kun kerkeät
Enkeli
Vierailija kirjoitti:
Jos voit maksaa korkoja niin kokeile pikavippiä
Näin. Ne joilla on varaa maksaa korkoja, ne ottaa pikavipin. Me joilla ei ole varaa maksella korkoja, me lainaamme pankista.
20 000 euroa jaetaan 200e/kk tekee 100kk eli rapiat 8 vuotta. Vauva tulossa etc. Miksei lapsen isä auta, tai omat vanhemmat? Miten ap ylipäätään kuvittelee maksavansa edes parin sadan lyhennystä kuukaudessa?
selaile noita prostituutiokeskusteluja. löydät kohtalotovereita. raskaanaollessa tosin markkinat hieman rajatummat.
Ei oikein vakuuta... Et pysty vuosikymmeniin maksamaan tuollaista summaa takaisin. Pyydät ventovieraalta korotonta lainaa?