Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua raha ongelmiin:(

murmmmeli
06.08.2016 |

Hei tietäiskö kukaan ketään yksityistä kuka voisi lainata rahaa.. Olen vasta 19v ja hirveissä raha ongelmissa nuoruuden tyhmyyteni takia janyt vielä vauva tulossa .. Maksaisin tietysti takaisin kuukaudessa 100-200euroa ja korkoja niin paljon kun haluaa.. Oisi tosi ihanaa jos joku pystyisi auttamaan ja jäisi omaan käteenkin vähän kaikkiin lasten tarvikkeisiin.. Tämä on nii ahdistavaa. Olen luotettava ja pidän kiinni sopimuksesta ! Tarvitsisin lainaa ehkä 5000-20000 e . auttakaa pliiis:(((

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein vakuuta... Et pysty vuosikymmeniin maksamaan tuollaista summaa takaisin. Pyydät ventovieraalta korotonta lainaa? 

Vierailija
2/7 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit maksaa korkoja niin kokeile pikavippiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vanhemmiltasi tai sukulaisilta ensimmäiseksi. Pankkilaina ?

Vierailija
4/7 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan maksat takas sitten kun kerkeät

Enkeli

Vierailija
5/7 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voit maksaa korkoja niin kokeile pikavippiä

Näin. Ne joilla on varaa maksaa korkoja, ne ottaa pikavipin. Me joilla ei ole varaa maksella korkoja, me lainaamme pankista.

Vierailija
6/7 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 000 euroa jaetaan 200e/kk tekee 100kk eli rapiat 8 vuotta. Vauva tulossa etc. Miksei lapsen isä auta, tai omat vanhemmat? Miten ap ylipäätään kuvittelee maksavansa edes parin sadan lyhennystä kuukaudessa?

Vierailija
7/7 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

selaile noita prostituutiokeskusteluja. löydät kohtalotovereita. raskaanaollessa tosin markkinat hieman rajatummat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi