Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä mies olisi minusta kiinnostunut - mutta en vain tunne ihastusta!

Vierailija
06.08.2016 |

Harmillista. Onko muille käynyt näin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa.

Vierailija
2/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on peruskauraa aina silloin kun joku kiltti ja kunnollinen mies kiinnostuu naisesta. Naiset ottavat mieluummin sen jännittävän ja yllätyksellisen renttumiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei voi mitään. Jatkamme elämäämme.

Vierailija
4/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on peruskauraa aina silloin kun joku kiltti ja kunnollinen mies kiinnostuu naisesta. Naiset ottavat mieluummin sen jännittävän ja yllätyksellisen renttumiehen.

Näin se vain on. Ehkä tämä mies on liian kunnollinen minulle. Ei niin spontaani ja heittäytyvä kuin muut ihastukseni. Ehkä liian järkevä minusta. Mutta uskollinen olisi. Ja kiltti. Mutta ei vaan säväytä. Unelmieni mies olisi leikkisä heittäytyjä eikä aina niin järkevä mutta joka rakastaisi kuitenkin minua.

Vierailija
5/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä, tilannehan on hyvä. Mahdollistaa FWB:n, joka on parisuhdetta kätevämpi juttu.

Vierailija
6/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuten sinä voitte syyttää ihan itseänne kun mies kohtelee huonosti.

Vierailija
7/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai siinä, tilannehan on hyvä. Mahdollistaa FWB:n, joka on parisuhdetta kätevämpi juttu.

Valitettavasti minun pitää olla ihastunut että edes voin himoita ihmistä ensin. Tyypissä ei ole ulkoisesti mitään vikaa mutten vaan käy kuumana.

Vierailija
8/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy minkä verran miehellä on varallisuutta, ehkä sieltä löytyisi ihastuminen.

Vierailija
9/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy minkä verran miehellä on varallisuutta, ehkä sieltä löytyisi ihastuminen.

Tiedän jo että on ihan varakas. Mutta näen hänet vain ystävänä.

Vierailija
10/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et laittaisi hänelle viestiä ja kumminkin jatkaisit tapailua jos kumminkin rupeaisit kiinnostumaan

Vierailija
11/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvailla että millainen mies oli kyseessä.

Vierailija
12/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et laittaisi hänelle viestiä ja kumminkin jatkaisit tapailua jos kumminkin rupeaisit kiinnostumaan

Hän on kaverini joten tunnen hänet jo aika hyvin. Tavallaan lyön itseäni siitä etten ole kiinnostunut hänestä, mutta kun en vaan ole. Ystävänä hän on minulle mieluinen ja olemme keskustelutasolla samalla aaltopituudella.

Vierailija
13/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kuvailla että millainen mies oli kyseessä.

Järkevä. Rauhallinen. Analyyttinen.

Vierailija
14/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kaverini joten tunnen hänet jo aika hyvin. Tavallaan lyön itseäni siitä etten ole kiinnostunut hänestä, mutta kun en vaan ole. Ystävänä hän on minulle mieluinen ja olemme keskustelutasolla samalla aaltopituudella.

Jos kemiaa ei ole, niin sitä ei ole, eikä se ole tahtomisesta ja yrittämisestä kiinni. olisi karhunpalvelus tuota miestäkin kohtaan alkaa seurustelushteeseen hänen kanssaan, sillä kyllähän jokaisen miehen ja naisen tulee voida tuntea itsensa viehättäväksi ja haluttavaksi kumppaninsa silmissä. Ei kukaan meistä halua suhdetta, jossa vastapuoli suhtautuu itseen kuin veljeensä tai siskoonsa, vai kuinka?

Vierailija
15/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta vaikka miten paljon. Olen aina tuo "kunnollinen mies", joka kelpaa vain kaveriksi

Vierailija
16/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta vaikka miten paljon. Olen aina tuo "kunnollinen mies", joka kelpaa vain kaveriksi

Onko sinulle kerrottu syytä miksi näin on? Millaisiin naisiin olet itse ihastunut? Ovatko he vastakohtiasi vai samanlaisia vai millaisia luonteeltaan? Toivon että vastaat, kiinnostaa kovasti

Vierailija
17/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain on. Ehkä tämä mies on liian kunnollinen minulle. Ei niin spontaani ja heittäytyvä kuin muut ihastukseni. Ehkä liian järkevä minusta. Mutta uskollinen olisi. Ja kiltti. Mutta ei vaan säväytä. Unelmieni mies olisi leikkisä heittäytyjä eikä aina niin järkevä mutta joka rakastaisi kuitenkin minua.

Pelkkä ihastus ja jo muka tiedät siitä kaiken. Kyllä, tulet katumaan myöhemmin.

Vierailija
18/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun ei kiinnosta nuo parisuhteet.

Vierailija
19/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko että kun sanot aamulla, että lähdetääs Nuuksioon patikoimaan, mies ei lähde kun ei ole spontaani?

Vierailija
20/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kemiaa ei ole, niin sitä ei ole, eikä se ole tahtomisesta ja yrittämisestä kiinni. olisi karhunpalvelus tuota miestäkin kohtaan alkaa seurustelushteeseen hänen kanssaan, sillä kyllähän jokaisen miehen ja naisen tulee voida tuntea itsensa viehättäväksi ja haluttavaksi kumppaninsa silmissä. Ei kukaan meistä halua suhdetta, jossa vastapuoli suhtautuu itseen kuin veljeensä tai siskoonsa, vai kuinka?

Kemia on yliarvostettua. "Jokaisentulee voida tuntea itsensä viehättäväksi ja haluttavaksi" ihan bullshittiä - vai miksi ihmiset sitten tekevät niin vähän viehättävyytensä eteen?

Muista vielä nuoruuden hormonihöyryissäsi että aivot ovat ihmisen seksikkäin elin - ulkoinen seksikkyys rapistuu paljon nopeammin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän