Mitä sinulla on sellaista mitä arvelet ettei ihan kaikilla ole?
Minulla on tyhjää kaappitilaa vaikka kuinka paljon.
Kommentit (182)
Passissa Qatarin, Kenian ja Japanin leimat. Ja mahtavat muistot noilta reissuilta :)
Luottotiedot menneet, sijoitus asunto (ei liitty toisiinsa)
Lentolupakirja, laitesukelluslupa, opettajan pedagogiset opinnot, kuorma-auton ajokortti, fil. maisterin tutkinto, aukt.kääntäjän opinnot... plus ajoittain heikko itsetunto ja narsistinen esimies (nainen). Kokemuksia työpaikkakiusattuna olosta ja satunnainen elohiiri vasemmassa poskessa. Useita itseneulottuja pitsipuseroita...
Vierailija kirjoitti:
Reki ja valjakollinen huskeja :p
Ihanaa! Olen kateellinen.
Reilu 10 000 erilaista jääkiekkokorttia :)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pääkallo
Kaikilla muillakin on....
Kahden maan passit, joista kumpikaan ei ole enää voimassa, ja exän ulkomailta tuoma pieni arkeologinen palanen.
Rahaa ja osakkeita. En leveile enkä ylpeile niillä oikeassa elämässä. Mieluummin olisin pitänyt isäni hengissä kuin saanut perintönä ne rahat. Tämä monelta perintöjä kadehtivalta unohtuu.
Porsche 911 Carrera 4S. Aika tuore.
Mielenterveys kunnossa. En ole oikeastaan koskaan ollut masentunut tai mitenkään ahdistunut. Minulla ei ole fobioita eikä pelkotiloja. Kun ystävien juttuja seuraa, niin melkein kaikilla on jonkinlaisia mt-ongelmia jossain vaiheessa ollut ( paniikkia, masennusta, ahdistusta, syömishäiriöitä, unettomuutta, pelkoja). Ei ole koskaan ollut mitään isoja kriisejä. Nuoruuden avoero oli surullinen, mutta pari kuukautta sen jälkeen en ollut enää edes alakuloinen. Olen joskus miettinyt, että puuttuuko multa joku ruuvi päästä, kun olen perustyytyväinen kaikkeen. Vaikka puitteeni eivät ole mitenkään erikoiset.