Mitä sinulla on sellaista mitä arvelet ettei ihan kaikilla ole?
Minulla on tyhjää kaappitilaa vaikka kuinka paljon.
Kommentit (182)
Minulla on kultainen sydän. Olen kuullut tuon lähes jokaisen tuntemattoman, tuttavan, kaverin sekä sukulaisen suusta, joiden kanssa olen ollut tekemisissä, joten se ei ole ainoastaan oma mielipiteeni. :) Liikutun aina, kun kuulen joidenkin sanovan, että olen kultaisin ja lempein ihminen jonka he ovat koskaan tavanneet. Olen iloinen empaattisuudestani, aidosta auttamisenhalusta sekä ystävällisyydestä. En ole ulkoisesti kaunis, mutta sisäisesti senkin edestä. :)
Klamydia ja tippuri, Thaimaan reissulta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kultainen sydän. Olen kuullut tuon lähes jokaisen tuntemattoman, tuttavan, kaverin sekä sukulaisen suusta, joiden kanssa olen ollut tekemisissä, joten se ei ole ainoastaan oma mielipiteeni. :) Liikutun aina, kun kuulen joidenkin sanovan, että olen kultaisin ja lempein ihminen jonka he ovat koskaan tavanneet. Olen iloinen empaattisuudestani, aidosta auttamisenhalusta sekä ystävällisyydestä. En ole ulkoisesti kaunis, mutta sisäisesti senkin edestä. :)
Ja kaiken päälle vielä vaatimatonkin! Ps. Itsekehu haisee.
Kolme äitiä, ja ne kaikki inhoaa minua.
Salaisia taitoja joista vaan 1 ihminen tietää.
Käyttämätön Hermesin teeastiasto.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pääkallo
Kaikilla on. Tosin suurimmalla osalla se taitaa olla vielä käytössä.
Pieni kalu.
En tiedä lisäkseni kuin yhden jolla on myös, mutta mulla on lisäksi vielä pienet kiveksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyötykasvikuivuri
Minullakin on :) Sen sisäisen rauhan lisäksi
Ihmisen pääkallo