Naapurin mies maksaa rintojeni imemisestä
Olen kotiäiti ja imetän pultoistavuotiasta lastani. Naapurissamme asuu sinkkumies 45v (itse olen 28) ja olemme tunteneet noin viisi vuotta ja paljon tekemisissä. Erään illanviettomme yhteydessä hän humalapäissään alkoi ehdottelemaan, että voisi maksaa jos saisi imeä rintojani. Mieheni nauroi, että siitähän saisin tuloja itselleni. Kysyin seuraavana päivänä naapurilta oliko tosissaan ja nyt hän on sitten kaksi kertaa käynyt meillä. Imeminen on kestänyt noin vartin eikä mitään muuta ole tapahtunut.
En olisi koskaan uskonut itsestäni ja on jotenkin hämmentynyt olo, mutta saan rahaa, naapuri on tyytyväinen ja miestäni ei haittaa...
Kommentit (24)
Kuulemma ollut yleistäkin joissakin kulttuureissa.
Niin varmaan joku imettääkin naapurin setää.
Vau mikä idea! Huippua, että ihmiset keksivät uusia tapoja tienata!
Vierailija kirjoitti:
Kiihotuitko?
Siis kiihotuitko, kohta varmaan ootte jo tositoimissa mut ei kait miestäs haittaa,,,,, Haittaisko sua jos sun
emiehen elintä joku lutkuttais. Sairaita oo kaikki. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan joku imettääkin naapurin setää.
Ja tuskin äidinmaito mitään herkkua on...
Oon kateellinen, ihanan helppoa rahaa. :)
Paljonko se sulle maksaa? Pitääkö tisseistä tulla maitoa? Ajattelin vaan, että mullakin on tissit mitä sais imeä.
Etkä voisi vain myydä äidinmaitoa, menisi oikeaan, arvokkaaseen käyttöön.
Voi ku löytyis itsellekki joku joka siitä maksaisi...
Voiko sukupuolitaudit (HIV?) tarttua imetyksen välityksellä? Vilpitön kysymys, kun en tiedä..
Vierailija kirjoitti:
ja naisethan sen tietysti päättää mikä on arvokasta ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja naisethan sen tietysti päättää mikä on arvokasta ja mikä ei.
Tottakai 45-vuotiaan miehen äidinmaidonsaanti on tärkeämpää kuin esim. pienen keskosvauvan.
Kiihotuitko?