Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies maksaa rintojeni imemisestä

Vierailija
05.08.2016 |

Olen kotiäiti ja imetän pultoistavuotiasta lastani. Naapurissamme asuu sinkkumies 45v (itse olen 28) ja olemme tunteneet noin viisi vuotta ja paljon tekemisissä. Erään illanviettomme yhteydessä hän humalapäissään alkoi ehdottelemaan, että voisi maksaa jos saisi imeä rintojani. Mieheni nauroi, että siitähän saisin tuloja itselleni. Kysyin seuraavana päivänä naapurilta oliko tosissaan ja nyt hän on sitten kaksi kertaa käynyt meillä. Imeminen on kestänyt noin vartin eikä mitään muuta ole tapahtunut.

En olisi koskaan uskonut itsestäni ja on jotenkin hämmentynyt olo, mutta saan rahaa, naapuri on tyytyväinen ja miestäni ei haittaa...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai peset itsesi hyvin ennenkuin imetät omaa lastasi? Ja ei kai hän vain ole kotona, kun naapuri käy "kylässä"?

Entä oletko ihan varma, että tämä on itsellesi okei? Viestistäsi sain vähän sen kuvan, että et ryhdyin hommaan muiden mieliksi ja rahan takia? Ettet joskus sitten kadu pahasti?

Vierailija
22/24 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Tulisi kamala häpeä, yäk 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sukupuolitaudit (HIV?) tarttua imetyksen välityksellä? Vilpitön kysymys, kun en tiedä..

Ainakin imettäjästä imevään voi tarttua:)

Vierailija
24/24 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellä taas naapurin yksinhuoltaja äiti käy maksusta imemässä mun kulliani... Olen vähän hämilläni mutta onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä