Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lääkärille antaa lahjaksi, hoitosuhde päättyy

Vierailija
05.08.2016 |

Lääkäri on ollut 6 vuotta omalääkärinä ja on aivan loistava lääkäri ollut.En ikinä varmasti saa parempaa.

Mietin mitä antaa lahjaksi. Lahjakortti jonnekin? Kiitoskortti tietenkin lisänä. Lääkäri on mies jos sillä jotain väliä. Jotain mikä kertoo kiitollisuudesta eli ei mitään tyyliin prisman-lahjakorttia. Eikä kukkia.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Kiität vaan hyvästä hoidosta. Se riittää.

Vierailija
2/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkaappimagneetti, jossa jokin kaunis lause

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen lasinen ruusu, mitä saa esim. Kultajousesta.

Vierailija
4/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa nyt tälle lahjomiselle. Ei lahjoja, pelkkä kiitos riittää.

Vierailija
5/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vai mies?

Vierailija
6/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käsittääkseni virkamies ei saisi periaatteessa ottaa lahjoja vastaan. Tilanteet ovat tosi kiusallisia. Minä ilahdun eniten ihan sanallisesta kiitoksesta. Joku kukkapuska saatesanoilla kotiin tai kahvihuoneeseen ilahduttamaan on myös ok, jos on pakko jotain tuoda. Syömisissä on vähän se, että saa olla tuttu potilas ja riittävän vakaan oloinen, että niitä oikeasti kukaan uskaltaa kahvihuoneessakaan syödä. Joskus saa jotain itse tehtyä, sinällään rahallisesti vähäarvoista. Näistä jää myös hyvä mieli, koska eivät ole rahallisesti arvokasta, mutta on kaunis ele. Mutta tosiaan sanottu kiitos lämmittää mieltä ihan riittävästi ja pitkään.

Lääkäri

Vierailija
7/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käsittääkseni virkamies ei saisi periaatteessa ottaa lahjoja vastaan. Tilanteet ovat tosi kiusallisia. Minä ilahdun eniten ihan sanallisesta kiitoksesta. Joku kukkapuska saatesanoilla kotiin tai kahvihuoneeseen ilahduttamaan on myös ok, jos on pakko jotain tuoda. Syömisissä on vähän se, että saa olla tuttu potilas ja riittävän vakaan oloinen, että niitä oikeasti kukaan uskaltaa kahvihuoneessakaan syödä. Joskus saa jotain itse tehtyä, sinällään rahallisesti vähäarvoista. Näistä jää myös hyvä mieli, koska eivät ole rahallisesti arvokasta, mutta on kaunis ele. Mutta tosiaan sanottu kiitos lämmittää mieltä ihan riittävästi ja pitkään.

Lääkäri

Jaa kyllä meillä teholla on harva se päivä jotain omaisten tuomaa kahvipöydässä...

Vierailija
8/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ei mitään pillua eikä muutakaan. En tajua miksi edes vastaan.Kauniin kiitoksen sanoin tänään, kun viimeinen tapaaminen kaksistaan oltiin. Itku meinasi tulla. Jos haluan kunnon kiitoksen antaa sillä ei vältytä kyyneleiltä.. Onko noloa?

Vierailija
9/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortit ja kakut, kukat ja kaikki tuntuu niin vähäpitoisilta. Olen niin kiitollinen ja onnellinen, että hän on ollut lääkärini kaikki nämä vuodet. Mitkään sanat ei edes riitä.

Vierailija
10/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellekkin voi ostaa kukkia ja suklaata :)

Vierailija
11/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tavaraa. Harvoin niitä kukaan jaksaa kotiin asti kuljettaa ja jäävät pyörimään nurkkiin. Mielummi kortti ja kukkanen tai vaikka leipomosta jokin kakku kahvihuoneeseen vietäväksi.

Vierailija
12/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri on mies jos sillä jotain väliä.

No on sillä väliä. Eli pillua voisit antaa kiitokSeksi.

Ääni tälle.

t. Lääkäri

Vierailija
13/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille uusi auto!

Vierailija
14/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että annan kortin. En voi suullisesti kertoa miten tyytyväinen ja onnellinen olen, kun rupean itkemään. Kortissa sitten kerron kaiken mitä haluan sanoa. AP

Vierailija
15/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallislehden tekstaripalstalle anonyymit, mutta lämpimät kiitokset omalääkäri Matti Meikäläiselle hyvästä työstä. Lääkärit rakastaa tuollaista.

Vierailija
16/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vai mies?

Mikä vittu on pakko kommentoida jos ei edes lue tekstiä????

Vierailija
17/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinapullo.

Vierailija
18/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me veimme isäni hengen pelastaneelle kirurgille laadukkaan konjakkipullon kiitokseksi. Kyllä hän siitä tuntui aidosti ilahtuvan.

Vierailija
19/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo viinaa ja paketti kahvia.

Vierailija
20/89 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me veimme isäni hengen pelastaneelle kirurgille laadukkaan konjakkipullon kiitokseksi. Kyllä hän siitä tuntui aidosti ilahtuvan.

Entä jos mies olisi uskovainen tai muuten raitis?? Ei sovi kyllä minun mielestä lahjaksi henkilölle jota ei tunne henk.koht.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä