Mitä lääkärille antaa lahjaksi, hoitosuhde päättyy
Lääkäri on ollut 6 vuotta omalääkärinä ja on aivan loistava lääkäri ollut.En ikinä varmasti saa parempaa.
Mietin mitä antaa lahjaksi. Lahjakortti jonnekin? Kiitoskortti tietenkin lisänä. Lääkäri on mies jos sillä jotain väliä. Jotain mikä kertoo kiitollisuudesta eli ei mitään tyyliin prisman-lahjakorttia. Eikä kukkia.
Kommentit (89)
Ei mitään, hän tekee työtään. Kiitokset riittävät.
Lääkäri varmasti APtä rikkaampi.
Kiitos ja kielari riittää.
Lääketehtaat lahjovat lääkäreitä ihan tarpeeksi ja lääkärin palkka on muutenkin valtava. Miksi teet numeron itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortit ja kakut, kukat ja kaikki tuntuu niin vähäpitoisilta. Olen niin kiitollinen ja onnellinen, että hän on ollut lääkärini kaikki nämä vuodet. Mitkään sanat ei edes riitä.
Lääkärille todennäköisesti maksetaan ihan kohtuullisesti työstään. Ja ei, ei lahjoja virkamiehelle. Psyk.sh.
Toisaalta mikä tahansa asiakas-suhde, onhan se kiva kättä pidempää antaa ja saada...
Lääkäreillä kai lievänä ongelmana rakastuneet naispotilaat. Oisko mt-puolen hoitosuhde? Sukulaiseni, psyk.sh kertoi, ilman nimeä ja ilman yksilöivää tietoa ohjanneensa keskustelupotilaansa toiselle hoitajalle kun mies alkoi puhua pehmoisia rakastumisesta. Ehkä onnistui sen tekemään tahdikkaasti, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortit ja kakut, kukat ja kaikki tuntuu niin vähäpitoisilta. Olen niin kiitollinen ja onnellinen, että hän on ollut lääkärini kaikki nämä vuodet. Mitkään sanat ei edes riitä.
Lääkärille todennäköisesti maksetaan ihan kohtuullisesti työstään. Ja ei, ei lahjoja virkamiehelle. Psyk.sh.
Saihan Salekin mm kalan ...
Joo hei pussi silakoita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me veimme isäni hengen pelastaneelle kirurgille laadukkaan konjakkipullon kiitokseksi. Kyllä hän siitä tuntui aidosti ilahtuvan.
Entä jos mies olisi uskovainen tai muuten raitis?? Ei sovi kyllä minun mielestä lahjaksi henkilölle jota ei tunne henk.koht.
Lääkäri voi käyttää konjamiinin sitten vastaanotollaan. Annostelee siitä troppia potilaille.
Vierailija kirjoitti:
Me veimme isäni hengen pelastaneelle kirurgille laadukkaan konjakkipullon kiitokseksi. Kyllä hän siitä tuntui aidosti ilahtuvan.
kainny ilahtu kun sai ylimääräsen palkinnon työstään :D jos olis kuollu pöydälle ei olis tarvinnu kiitellä tai miettiä
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreillä kai lievänä ongelmana rakastuneet naispotilaat. Oisko mt-puolen hoitosuhde? Sukulaiseni, psyk.sh kertoi, ilman nimeä ja ilman yksilöivää tietoa ohjanneensa keskustelupotilaansa toiselle hoitajalle kun mies alkoi puhua pehmoisia rakastumisesta. Ehkä onnistui sen tekemään tahdikkaasti, en tiedä.
Transferenssia esiintyy kyllä. Sukulaisesi teki oikein. Psyk.sh.
Minulla on ollut tapana kiittää joka kerta kun olen käynyt lääkärillä, lahjomaan en ala. Normaalit käytöstavat ovat riittäneet.
Kun meillä loppui lapsen hoitosuhde lastenpolilla, niin vein lääkärille ja hoitajille yhteiseksi pari boxia suklaata kahvihuoneeseen kaikille jaettavaksi.
Villasukat ovat aina kiva lahja, etenkin jos itse osaat tehdä. Myös viinipullo kauniissa pakkauksessa on hyvä.
Oikeastaan mikä tahansa on kiva. Suomessa ylipäätään annetaan perheen ulkopuolisille niin harvoin lahjoja, että pienikin lahja tuntuu todella hienolta.Itse olen saanut sukkia ja potilaan itse veistämiä puuesineitä, kukkia, viiniä ja Sokoksen lahjakortin. Olin hyvin otettu ja iloinen. Myös pelkkä kortti, jossa kiität hyvästä hoidosta, lämmittää lääkärin mieltä.
Veroeuroillani olen lääkäreitä kiittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kun meillä loppui lapsen hoitosuhde lastenpolilla, niin vein lääkärille ja hoitajille yhteiseksi pari boxia suklaata kahvihuoneeseen kaikille jaettavaksi.
Luin, että kasvihuoneeeseen.
Jokin hoidonpäättymis-laulu? Laulat sen hänelle, kun lähdet viimeisen kerran vastaanotolta.