Hitto mun mies on raskas ja ärsyttävä!!
Ottaa nykyään herneet nenään ihan mitättömistä asioista, ja sitten alkaa möksötys ja tiuskiminen. Asiat ovat siis ihan olemattomia tyyliin, pöydällä oli kaksi lasia, kysyin mieheltä kumpi oli mun. Tähän vastasi asiallisesti. Oli nostanut pöydälle myös kaksi maitopurkkia, otin toisen käteeni, meinasin kaataa, mies kommentoi jotain maidon päivämäärästä (ei täsmännyt mun purkkiin), kysyin mieheltä että kummasta purkista otan -> alkoi tiuskia, on kuuulemma ärsyttävää kun kyselen vaikka hän on keskittymässä muihin asioihin eli oman ruokansa ottamiseen. No joo, olisi itse ollut kommentoimatta mun maitopurkkivalintaa jos ei saa puhua. :) Joo, kuulostaa uskomattomalta mutta tuosta voi siis suuttua oikeasti.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tiuskin miesystävälleni, mutta hän käykin koko ajan hermoilleni typeryyksillään. On niin tyhmä kuin ihminen voi olla.
Pakko kysyä että miksi olet miesystäväsi kanssa? Jos toinen käy hermoille, eikö voisi erota?
Itsekin tiuskin miesystävälleni, mutta hän käykin koko ajan hermoilleni typeryyksillään. On niin tyhmä kuin ihminen voi olla.