Rehellisesti! Mitä söit eilen?
Ap aloittaa:
Kaurapuuroa mustikoilla ja soijarahkalla
2 kuppia kahvia soijamaidolla
2 omenaa ja 2 ruisleipää margariinilla ja juustolla
Täytettyjä sieniä, kasviksia ja perunoita
Soijarahkaa kaakaojauheella ja mustikoilla
Söin liian vähän kulutukseen nähden ja siksi on vieläkin kauheat herkkuhimot päällä
Kommentit (55)
5 perunaa (osa perunoista aika pieniä) ja tekemääni jauhelihakastiketta, pari tomaattia, ja muutama lasi maitoa. Hyväää... Lisäksi yksi jäätelötuutti ja pari tomaattivoileipää.
T. Lidl-mies.
Arvasin et tähän vastaa kaikki jotka (muka) syö niukasti :D Missä ne 2 annosta kermaperunoita pihvillä ja kolme pulla tyypit on?
Ja miksi joku laittoi (huijatut) mittansa? :D
Vierailija kirjoitti:
Arvasin et tähän vastaa kaikki jotka (muka) syö niukasti :D Missä ne 2 annosta kermaperunoita pihvillä ja kolme pulla tyypit on?
Ja miksi joku laittoi (huijatut) mittansa? :D
Kuka syö 2 annosta kermaperunoita ja 3 pullaa? :D eikä tässä nyt mitään himoterveellisiä annoksia ole kukaan laittanut ja ihan normaalin ihmisen annoksia suurin osa. Ja ihan hyvin noi mitat voi pitää paikkansa T: 55kg/170cm
- aamulla 2dl ukkojuggea, 1 rkl kuningatarhilloa (itsetehtyä) ja 1 rkl mysliä, maitokahvi
- lounas 2 munan kinkkumunakas (liikaa mulle) ja pieni pala ruisleipää, vettä
- päivällinen puolikas Oetkerin tonnikalapizza, iso lasi maitoa
- illalla maitokahvi, ruisleipäpala juustosiivulla
Kananmunan, nektariinin ja kanakeittoa.
Rehellisesti! En tosiaankaan muista. Sori.
Tarkistin ruokapäiväkirjastani:
- kahvia
- vettä
- loimulohta
- kaali-kasvis-soijarouhekeittoa
- mustia oliiveja purkillinen
Kroisantin suklaisella täytteellä, energiajuoma, grillattu pihvi ja pari perunaa +nokare voita, energiajuoma, leipä ja limua, iso vuori karkkia ja siideri.
Epäterveellinen päivä. Sallittakoon satunnaisesti.
Aamupalaksi pitsa jossa päällä munakoisoa ja paprikaa, sama lounaaksi, illalla söin japanilaisia keksejä.
Ensin en muistanut. Pää löi tyhjää. Oli sellainen suuri ja tärkeä päivä, jona syömiset on aika epätavallisia. Sitten tuli mieleen.
Pitkin päivää kolme Pirkan esipaistettua sämpylää suolakurkun ja vegejuuston kanssa.
Suklaata. Aika vähän. Ihmettelen yhä, miksi en vain ahmaissut koko levyä tai edes neljäsosaa siitä.
Spagettia mustapapu-tomaattikastikkeella. Ei sitäkään mahtunut paljon. En saanut syötyä edes kaikkia papuja.
Vajaan pussin grillisipsejä ja yhden Kismetin iltapäivällä/alkuillasta, muuten en mitään eilisen puolella. Vettä join.
(Yöllä kolmelta heräsin ja söin sit tän pv:n puolella annoksen täytettyjä paprikoita ja riisiä.)
Juu, ei mee hyvin...
-aamulla monivitamiinitabletti (heräsin tosi myöhään, iltavuoro)
-lounaalla salaattibuffet, sämpylä sekä vettä ja jälkkärikahvi
-töissä välipalaksi sienipiirasta pala, 2 palaa vadelmakermakakkua, 2 kuppia kahvia (huhhhuh:DD)
-Saarioisen lihakeitto, leipäpala
-yöllä kotiintullessa jääkaapista kanakastikkeen jämä riisin kanssa
ei paljoa nälkää nähnyt eilen :D
Aamulla jälkiuuniruispalan Keijulla ja vihanneksilla plus kananmunan ja maitokahvia
Päivällä intialaista pinaattikukkakaalikastiketta, papukastiketta, naanleipää, salaattia.
Välipalaksi jogurtin
Illalla ruisleipää, kananmuna, vihanneksia, leivoksen, raejuustoa, piimää.
Yllättävää miten vähän moni näyttäis syövän. Mulla tää oli normi päivä (paitsi että usein syön kunnon päivällisenkin). Normaalipainoinen olen.
Veikkaan, etteivät ne, jotka on syöneet paljon ja "huonosti" ei kehtaa vastata. Tai heitä ei vaan kiinnosta ruoka-asiat niin paljon, että edes avaisivat ketjun. Mulla on huonoja kausia, jolloin ahmin ihan hulluna ja ryyppään. Silloin listassa olisi 300g sipsiä, 14 olutta, siideri, lusikallinen kissanruokaa, hämähäkki, kännissä väännetty soijarouhemakaronimössö ja julmettu määrä oliiveja. Tuolloin en ehkä viitsisi tulla näihin ketjuihin. Ja krapulakin olisi kova tai sitten olisin jo loiventavien jälkeen uudessa kännissä ja söisin taas hämähäkkejä popcornin ja pesusienten kera. Siinäkään tapauksessa en listaisi mitään.
Mäkin olen normaalipainoinen ja mulla on hyvät maksa-arvot.
31
Aamulla turkkilaista jugurttia, mustikoita ja erilaisia siemeniä. Kahvia.
Myöhäinen lounas, pulled porkkia 2 paahtoleivän välissä.
Kahvia.
Salitreenin jälkeen taas pulled porkia, mutta höyrytetyn porkkanan ja kukkakaalin kanssa.
Miten ihmiset pysyy hengissä näin pienillä ruokamäärillä? Kellään ei ole edes mitään herkkua listalla. Tässä on mun tää päivä ja olen ihan nälkäkuoleman partaalla. En viitsi kuitenkaan syödä enempää koska yritän tiputtaa muutaman kilon.
Aamulla pieni ruisleipä, kinkkua, juustoa, kahvia
Töissä lounaaksi linssikeittoa, 250 g rasvatonta rahkaa ja vähän mustikoita. Ei lisättyä sokeria, meinasin oksentaa kun oli niin pahaa tuo maustamaton rahka.
Kotona illalla neljä kuppia kahvia, 150 g patonki kinkulla ja juustolla. Kahden munan munakas jossa neljä kinkun palaa ja tomaatti. Jälkkäriksi Puffet (myönnetään, turhaa, mutta olen syönyt koko viikon kurinalaisesti ja viikonlopun kunniaksi herkuttelin vähän)
Aamu: ruisleipä, levite, juustosiivu ja kurkkua, soijakahvia
Lounas: 2 perunaa 5 lihapullaa ja vähän kastiketta sekä vähän salaattia
Välipala : Kahvia x2 , korvapuusti ja pala suklaata
Illalla: Viinirypäleitä, voileipäkeksejä. Vettä.
Aamulla: nutriletin valmisateriajuoma
Salin jälkeen proteiinijauhoa 30g
Lounaaksi lohta ja muussia
Välipalaksi kaurapuuroa, marjoja, mehukeittoa ja chia-siemeniä
Päivälliseksi kanaa, kuskusia, sieniä ja kasviksia
Iltapalaksi riisikakku ja kananmuna
Päivällä salaatin, välipalaksi jogurtin ja omenan, illalla jogurttia ja leivän.
En mitään. Elän vedellä ja auringonvalolla.