Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko, jos poikaystävä heittäisi kissasi nisksvilloista monen metrin päähän lattialle?

Vierailija
05.08.2016 |

Kissa kuulemma häiritsi pelaamista kun kiehnäsi tietokonepöydällä. Pelästyi kunnolla ja on ollut nyt koko päivän eteisen rappusten alla. En uskalla enää jättää heitä kahden.

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettepa te hysteerisiä. Ei se kissan nostaminen niskanahasta ole mikään paha. :)

Olisiko oman penikkasi nostaminen niskanahasta paha?

Ei taida olla kissa... Oletteko te vajaa-älyisiä?

Ettekö tiedä kissoista yhtikäs mitään?

Vierailija
42/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä kommentteja taas täällä (ainakin alussa). Onko teillä edes ollut kissoja ja tiedättekö esim kuinka villejä ne voivat olla?

Kissat yrittävät hyppiä pöydille, änkeävät syliin, yrittävät mennä vauvojen päälle nukkumaan, saattavat pentuna purra, raapivat huonekaluja, hyppivät näppäimistölle.. Ei niiden voi antaa tehdä mitä tahansa ja pomottaa, vaan joskus on näytettävä kissalle mitä ei saa tehdä.

Emokin kantaa kissoja niskavilloista, ja jos kissa ei muuten usko - esim pois nostamalla, hieman vettä nokkaan suihkauttamalla, on ihan ok joskus raivostua ja nakata kissa niskavilloista pois kielletyltä alueelta.

Eri asia sitten jos poikaystävä on joku raivopää ja väkivaltainen muuten, mutta on ok siirtää kissa vihaisesti niskavilloista jos ei muuten usko.

- Kyllä, minulla on kissa ja toivon, ettei sinulla niitä ole!

Yksi erityisen rauhallinen ja kiltti kissa jota ei ole ikinä tarvinnut kouluttaa? :)

Voi kuule kyllä minulla on tällä hetkellä kaksi kissaa, ja yhteensä ollut kahdeksan elämän mittaan. Siihen on mahtunut monenlaista kissaa, olen mm. pelastanut kadulle hylätyt pennut jotka alkoivat käytökseltä muistuttaa villikissaa. Pienellä koulutuksella ja paijaamisella niistä tuli oikein mukavat ja hyväkäytöksiset kisut melkein kahdeksikymmeneksi vuodeksi.

Ja katsos kotonani kissat ei hypi pöydille, käy leikkimään ohikulkevien ihmisten jaloilla/housunlahkeista roikkuvilla naruilla ja antavat minun jopa maksaa koneella laskut rauhassa hyppimättä näppäimistölle huomiota kerjäämään.

Sanon tämän täydestä sydämestä: olet vastenmielinen, kauhea ihminen. Sinunlaisiasi ei saisi olla olemassa.

Mistä sydämestä? Sinulla ei ole sydäntä. Olet julmuri Kissanv*haaja. Minä taas rakastan Kissoja kaikkein eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa kuulemma häiritsi pelaamista kun kiehnäsi tietokonepöydällä. Pelästyi kunnolla ja on ollut nyt koko päivän eteisen rappusten alla. En uskalla enää jättää heitä kahden.

Tyyppi lentäisi niskaviloista samantien rappukäytävään. Ei luoja miten sairas päästään!!! Älä edes harkitse sitä vaihtoehtoa ettet eroaisi. Ihan nyt heti.

Vierailija
44/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin aikuisesta miehestä joka pelkäsi kissaani. Huusi kauhusta yöllä kun kissa tuli viereen nukkumaan.

Tuo on kyllä hämmentävä ilmiö tuo aikuisten ihmisten eläinten pelkääminen. Mulla oli myös miesystävä, joka pelkäsi kauheasti pientä koiraani. Kyseessä on tosiaan pieni, valkoinen maailman lempein westie, ja näytti tosi oudolta kun iso mies pelkäsi hysteerisesti sitä. Ajattelin että hän tottuu ajan myötä kuitenkin. Ei tottunut, ja viimeinen tikki oli se kun mies potkaisi koiraa kun se yritti lähestyä häntä heiluen leikkimielellä. Miehen mielestä se kuulemma oli tulossa puremaan ja hän puolustautui.

Sama mies muuten pelkäsi hysteerisesti esim. ulkona olevia ampiaisia ja fasaaneja. Hullun näköistä kun roteva nelikymppinen äijä juoksee HUI kiljahdellen pakoon ampiaisia, jotka ihan rauhallisesti lentelevät pihalla kukasta kukkaan. Tai ei uskalla lähteä töihin, kun pihassa kiekuu fasaani. Ne on kuulemma soidinaikaan niin hulluja että varmasti hyökkää päälle, ja silmille pahukset pyrkivät, nokkkimaan silmät pois. Huokaus.

Miehellähän ei saa olla irrationaalisia fobioita, ne ovat naisten yksinoikeus.

Saa toki mutta ei niin paljon että se haittaa elämää. Sama mies ei voinut astua lattialle paljain jaloin, aina oli haparoitava jalalla crocksit jalkaan. Ulkoa puutarhasta ei voinut syödä mitään kun niissä on matoja. Kuten kaikessa jota säilytetään ulkovarastossa.

Vierailija
45/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettepa te hysteerisiä. Ei se kissan nostaminen niskanahasta ole mikään paha. :)

Olisiko oman penikkasi nostaminen niskanahasta paha?

Ei taida olla kissa... Oletteko te vajaa-älyisiä?

Ettekö tiedä kissoista yhtikäs mitään?

Pakko nyt puuttua taas tähänkin. Aikuista kissaa ei tosiaankaan nosteta niskavilloista yhtään mihinkään. Pentua voi nostaa, silloinkin varovasti. Taidat olla aika pihalla.

Lisäksi kissan heittely / riepottaminen niskasta kun se kiehnää ja on pelaamisen tiellä on merkki sairaasta ja ongelmaisesta ihmisestä. Rangaistus olisi liian kova siinäkin tapauksessa että kissa olisi oikeasti tehnyt jotain pahaa (hellyydenosoitukset ja huomionkaipuu eivät ole rangaistavia tekoja). Toivottavasti sulla ei ole kissaa.

Ap, eroa heti. Tsemppiä.

Vierailija
46/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi. Ihminen on paljon tärkeämpi kuin eläin. 

Monilla naisilla joilla on vääristynyt hoitovietti (kissat ja koirat nostetaan jalustalle) voivat harkita eroa jos heidän vääristyneen palvonnan kohteelle näytetään ns. kaapin paikka. 

Se paikka on kaukana ihmisten takana. Eli väännetään rautalangasta. 

Ihminen on tärkein, sitten pitkä matka ja eläimet tulevat jäljessä.

Vierailija
47/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku urpo tekee näitä aloituksia. Ei ole kauaa siitä kun viimeksi poikaystävä oli asialla ja sitä ennen poikaystävän kaveri, joka kovakouraisesti möyhensi kissan mahaa ja silloin se oli mukamas saunassa piilossa. Aina ovat olleet pelaamassa ja taukki ap kyselee aina, että pitäisikö erota. Argh.

Vierailija
48/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin, mutta sitä ennen heittäisin poikaystävän tietokoneen ikkunasta pihalle. Jos jotkut pelit on tärkeämpiä kuin elävä olento, niin pitäis mennä varmaan vähän tutkituttamaan pääkoppaansa, tai vaikka ensin ihan vaan luontoon kävelemään. (Ilman puhelinta ja Pokemoneja.)

Vierailija
49/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastaisin kissan, tekisin poikkiksesta ilmoituksen  ja heittäisin poikkiksen kamoineen ja tietokoneineen rappusia alas. Suhde päättyisi siihen.

Jos kaltoinkohtelee eläintä, kaltoinkohtelee pian ihmisiäkin.

Vierailija
50/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eläviä olentoja saa heitellä. Joten eroaisin. Jossakin vaiheessa lentää muuten ap ja sitten yhteiset lapset...

Vierailija
51/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla joilla on vääristynyt hoitovietti (kissat ja koirat nostetaan jalustalle) voivat harkita eroa jos heidän vääristyneen palvonnan kohteelle näytetään ns. kaapin paikka. 

Mikään ei oikeuta eläimen pahoinpitelyä. Sulla on täysin vääristynyt kuva kaikesta. Jos nainen vaikka harjaa koiraansa sen sijaan että tuo  sulle pullon olutta, hän toimii täysin oikein. Sua ei tarvii passata ellet oli neliraajahalvautunut.

Ja ei, en omista eläimiä.

Vierailija
52/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Elävän olennon heittely on aina väärin.

Vierailija
53/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi

Vierailija
54/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin, oli sitten poika/tyttöystävä, mies/vaimo. Tekisin myös ilmoituksen eläinrääkkäyksestä.

Vierailija
55/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kissastani pitäminen on ihan ykkös prioriteetti kumppanilleni.

Vierailija
56/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä kommentteja taas täällä (ainakin alussa). Onko teillä edes ollut kissoja ja tiedättekö esim kuinka villejä ne voivat olla?

Kissat yrittävät hyppiä pöydille, änkeävät syliin, yrittävät mennä vauvojen päälle nukkumaan, saattavat pentuna purra, raapivat huonekaluja, hyppivät näppäimistölle.. Ei niiden voi antaa tehdä mitä tahansa ja pomottaa, vaan joskus on näytettävä kissalle mitä ei saa tehdä.

Emokin kantaa kissoja niskavilloista, ja jos kissa ei muuten usko - esim pois nostamalla, hieman vettä nokkaan suihkauttamalla, on ihan ok joskus raivostua ja nakata kissa niskavilloista pois kielletyltä alueelta.

Eri asia sitten jos poikaystävä on joku raivopää ja väkivaltainen muuten, mutta on ok siirtää kissa vihaisesti niskavilloista jos ei muuten usko.

- Kyllä, minulla on kissa ja toivon, ettei sinulla niitä ole!

Yksi erityisen rauhallinen ja kiltti kissa jota ei ole ikinä tarvinnut kouluttaa? :)

Voi kuule kyllä minulla on tällä hetkellä kaksi kissaa, ja yhteensä ollut kahdeksan elämän mittaan. Siihen on mahtunut monenlaista kissaa, olen mm. pelastanut kadulle hylätyt pennut jotka alkoivat käytökseltä muistuttaa villikissaa. Pienellä koulutuksella ja paijaamisella niistä tuli oikein mukavat ja hyväkäytöksiset kisut melkein kahdeksikymmeneksi vuodeksi.

Ja katsos kotonani kissat ei hypi pöydille, käy leikkimään ohikulkevien ihmisten jaloilla/housunlahkeista roikkuvilla naruilla ja antavat minun jopa maksaa koneella laskut rauhassa hyppimättä näppäimistölle huomiota kerjäämään.

Sanon tämän täydestä sydämestä: olet vastenmielinen, kauhea ihminen. Sinunlaisiasi ei saisi olla olemassa.

Mistä sydämestä? Sinulla ei ole sydäntä. Olet julmuri Kissanv*haaja. Minä taas rakastan Kissoja kaikkein eniten.

Edellinen kommentti ei ollut minun, joka joskus siirtänyt kissan vihaisesti niskavilloista, kirjoittama. En vaivaudu vastaamaan mielestäni vähä-älyiseen kommenttiin, kun minusta tehdään noinkin kattavia, "vakavasti otettavia" analyyseja kahden kommentin perusteella. :')

Ap:lle vielä itse kysymykseen: Päätä itse haluatko erota tuosta syystä. Vain sinä tiedät millainen tilanne oli, onko poikaystävän käytöksestä syytä huolestua vai onko kissasi tosiaan niin kouluttamaton, että se ei osaa käyttäytyä ja on häiriöksi.

Vierailija
57/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin välittömästi. Kun aikuinen ihminen käsiksi lemmikkiin tuolla tavalla, se kertoo ihmisestä paljon. Kissan olisi voinut nostaaa toisaalle, tilanteen olisi voinut ratkaista niin monella paremmalla tavalla ilman, että ketään tarvitsee loukata, joten kyllä, eroaisin sillä samalla hetkellä. Tuollainen ihminen ei hetkessä muutu. Saisin pelätä jatkuvasti. Poikaystäväsi, toivottavasti nt ex-poikaystäväsi ei hillitse impulsiivista käytöstään, käyttäytyy aggressiivisesti ja kokee asialliseksi aiheuttaa toiselle elolliselle eläimelle aiheetonta kipua ja pelkoa vain tyydyttääkseen hetkellisen mieluhalunsa. Ole sinä nyt se fiksumpi teistä kahdesta. Kissa on sinun ja vastuu jatkossa on sinun.

Vierailija
58/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kissa oppi? Kannattaa kyllä erota jos kissan komentaminen/opettaminen on liian raskasta. Oikeasti kissalle ei käynyt muuta kun että oppii varomaan vastaavassa tilanteessa. Kissa ei vahingoitu tuollaisesta vaan oppii. Hän voi silti pitää kissasta ja varmasti pitääkin, mutta osaa asettaa sille rajat toisin kuin moni muu täällä. Peli on turhamainen syy opettaa, mutta käytännössä poikaystäväsi asetti juuri rajat eli opetti kissaa.

Vierailija
59/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kohtelisi minun kissoja tuolla tavalla, niin saattaisin nakata hänet portaita alas. Nuo kissat ovat minulle hyvin rakkaita ja en voi sietää, että eläimiä pahoinpidellään. AP, heitäpä tuollainen poika helvettiin elämästäsi ja kerro kaikille mitä se tyyppi teki kissallesi. Voisit myös samalla heittää sen tietokoneen lattiaan, jos se on tuon pojan. M34

Vierailija
60/162 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa loukkaantui siis vain henkisesti, kun ei saanut häiritä pelaamista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi