Ystävänä olo alkanut tuntumaan väärältä
Olemme aina tunteneet vetoa toisiimme ja joskus olivat tunteetkin pelissä... Olemme yrittäneet välillä unohtaa toisemme, mutta mies tulee aina takaisin. Ystävyytemme on ollut melkoista vuoristorataa.
Hän sitten meni naimisiin pari vuotta sitten. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran kesällä, mutta päätin sen sitten, vaikka mies olisi halunnut jatkaa (pettämistä tähän ei liity). Päätin sen, koska silloin sain niin sanotun vahvistuksen millainen hän on-täysi kusipää :D.Nykyään tuntuu tosi väärältä olla häneen yhteyksissä. Tavallaan haluan olla, koska olemme tunteneet kauan ja hänelle on kiva puhua. Tuntuu kuitenkin, että jokin on muuttunut eikä tämä johdu seksistä vaan hänen pienet möläytyksensä ovat saaneet minut miettimään miksi olen tämmöisen ihmisen ystävä edes.
Tuntuu, että olen hänen ystävänsä, koska mietin menneitä jolloin olin ihastunut häneen. Enää näitä tunteita ei ole, mutta ikään kuin yrittäisin, että niitä olisi etten niin näkisi hänen vikojaan. Ystävyyden jatkaminen ei ole mielenterveyteni kannalta järkevää. Olisiko paras yrittää pikku hiljaa ottaa etäisyyttä vai kerralla repäistä irti?
Kommentit (15)
Hän sitten meni naimisiin pari vuotta sitten. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran kesällä, mutta päätin sen sitten, vaikka mies olisi halunnut jatkaa (pettämistä tähän ei liity)
- Miten niin tuo ei ole pettämistä? Vai siis vaimon suostumuksella harrastitte seksiä? öh...
Siis nyt kesällä harrastitte seksiä? Ja silti ei liity pettämistä? Olipa taas aika sekava stoori.
Vierailija kirjoitti:
Hän sitten meni naimisiin pari vuotta sitten. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran kesällä, mutta päätin sen sitten, vaikka mies olisi halunnut jatkaa (pettämistä tähän ei liity)
- Miten niin tuo ei ole pettämistä? Vai siis vaimon suostumuksella harrastitte seksiä? öh...
Ymmärsin tämän niin, ettei mies ole pettänyt ap:ta. Jos on nusassut vaimoa, se ei ole pettämistä, kun asia on tiedossa ja ap hyväksyy sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin tämän niin, ettei mies ole pettänyt ap:ta. Jos on nusassut vaimoa, se ei ole pettämistä, kun asia on tiedossa ja ap hyväksyy sen.
... No mutta kyllähän siinä nyt jotakuta petetään aika huolella? :D Kivat vaimolle!
Älkää tarttuko seksi asiaan :D. Olisi kai pitänyt jättää mainitsematta. Olemme tosiaan minun puolestani vain ystäviä, mutta hänen yksi viestinsä itseasiassa pisti minussa liikkeelle tämän valaistuksen, että hänestä tulisi pysyä kaukana. En lopulta menetä mitään vaan päinvastoin. Silti menneisyyden tunteet jarruttelevat. En tiedä miten edetä. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... No mutta kyllähän siinä nyt jotakuta petetään aika huolella? :D Kivat vaimolle!
Nyt oli puhe ap:n suhteesta tähän mieheen. Vaimoa ei suoraan edes mainittu, hän ei nyt liity tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli puhe ap:n suhteesta tähän mieheen. Vaimoa ei suoraan edes mainittu, hän ei nyt liity tähän.
Liittyypäs. ;) Jos harrastaa varatun kanssa seksiä, mukana on myös tämän varatun ihmisen puoliso - plus välillisesti kaikki he, jotka tahtomattaan joutuvat todistamaan suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tarttuko seksi asiaan :D. Olisi kai pitänyt jättää mainitsematta. Olemme tosiaan minun puolestani vain ystäviä, mutta hänen yksi viestinsä itseasiassa pisti minussa liikkeelle tämän valaistuksen, että hänestä tulisi pysyä kaukana. En lopulta menetä mitään vaan päinvastoin. Silti menneisyyden tunteet jarruttelevat. En tiedä miten edetä. -Ap
Minusta kuulostaa oudolta, että näet tämän suhteen "ystävyyssuhteena". Koetko sinä oikeasti olevasi hänelle ystävä, jos hän käy harrastamassa seksiä kanssasi vaimonsa selän takana? Ja pystyisitkö edes jatkamaan ystävyyttä rehellisesti puhtaat jauhot pussissa, jos takana on ihastumista, vetovoimaa, yhteen ajautumista ja seksiä? Luulenpa, että miehen kanta teidän suhteenne laadusta on hyvin toisenlainen.
Anyway: jos sinusta tuntuu, että suhde tämän miehen kanssa on sinulle haitallista, älä ole hänen kanssaan tekemisissä. Feidaa, poista hänet sosiaalisesta mediasta, älä ole hänen kanssaan tekemisissä, äläkä hakeudu hänen seuraansa. Jos satutte olemaan samoissa ystäväpiireissä, älä siltikään hakeudu varta vasten hänen seuraansa. Äläkä harrasta hänen kanssaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa oudolta, että näet tämän suhteen "ystävyyssuhteena". Koetko sinä oikeasti olevasi hänelle ystävä, jos hän käy harrastamassa seksiä kanssasi vaimonsa selän takana? Ja pystyisitkö edes jatkamaan ystävyyttä rehellisesti puhtaat jauhot pussissa, jos takana on ihastumista, vetovoimaa, yhteen ajautumista ja seksiä? Luulenpa, että miehen kanta teidän suhteenne laadusta on hyvin toisenlainen.
Anyway: jos sinusta tuntuu, että suhde tämän miehen kanssa on sinulle haitallista, älä ole hänen kanssaan tekemisissä. Feidaa, poista hänet sosiaalisesta mediasta, älä ole hänen kanssaan tekemisissä, äläkä hakeudu hänen seuraansa. Jos satutte olemaan samoissa ystäväpiireissä, älä siltikään hakeudu varta vasten hänen seuraansa. Äläkä harrasta hänen kanssaan seksiä.
Vihdoin joku otti kantaa itse asiaan. En vain viitsisi yhtäkkiä katkaista yhteydenpitoa; koen sen aika törkeänä tekona. Aina kun yrittää lopettaa, hän keksii taas jotain ja minä mietin, että no katsotaan ja asiat menevät aina vain entistä mutkikkaammaksi. Nytkin asiat ovat minulla päin perhettä suorastaan...
Ja kyllä koen ystävyyssuhteena, koska minulla ei enää ole häntä kohtaan tunteita. Mies saattaa pitää suhdettamme kyllä aivan muuna tietty,, hän kun aina haluaa minua, mutta tuntui hyväksyneen ettei seksiä enää ikinä ole välillämme. Olemme pitäneet yhteyttä ihan riittävästi, mutta ei se tunnu oikein hyvältä niin kuin joskus ennen. Elämäni tulee olemaan aina sekaisin, jos en pääse hänestä nyt lopullisesti eroon. En tiedä miten lopetan tämän hyvin.-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin joku otti kantaa itse asiaan. En vain viitsisi yhtäkkiä katkaista yhteydenpitoa; koen sen aika törkeänä tekona. Aina kun yrittää lopettaa, hän keksii taas jotain ja minä mietin, että no katsotaan ja asiat menevät aina vain entistä mutkikkaammaksi. Nytkin asiat ovat minulla päin perhettä suorastaan...
Ja kyllä koen ystävyyssuhteena, koska minulla ei enää ole häntä kohtaan tunteita. Mies saattaa pitää suhdettamme kyllä aivan muuna tietty,, hän kun aina haluaa minua, mutta tuntui hyväksyneen ettei seksiä enää ikinä ole välillämme. Olemme pitäneet yhteyttä ihan riittävästi, mutta ei se tunnu oikein hyvältä niin kuin joskus ennen. Elämäni tulee olemaan aina sekaisin, jos en pääse hänestä nyt lopullisesti eroon. En tiedä miten lopetan tämän hyvin.-Ap
Tuntuu, että yrität päättää ystävyyssuhdetta oikeasti päättämättä sitä. Käyhän se ilmi omassa kommentissasi: aina kun yrität päättää ystävyyden, mies keksii taas jotakin, sinä hellyt, ja olet entistä syvemmässä suossa suhteessa (huomaa ero: ei "ystävyyssuhde" ole sellainen, joka syö sinua sisältä noin pahoin!) tämän miehen kanssa.
Muutama asia puntaroitavaksi: teidän "ystävyyssuhteenne" on suhde, jossa sinusta seksuaalisesti kiinnostunut mies haluaa olla kanssasi tekemisissä voidakseen aina ajoittain harrastaa kanssasi seksiä vaimonsa selän takana - mikä tässä on sellaista "ystävyyttä", joka ajaa sinun omia tarpeitasi ajatellen sellaista ystävyyssuhdetta, jota ihmiseltä kaipaat? Ja haluatko oikeasti olla sekaantunut sellaiseen ihmiseen edes ystävyysasteella, joka käytännössä kohtelee huonosti niin sinua, kuin myös vaimoaan? Ja mikä hänen toiminnassaan on niin jaloa, että sinun pitäisi miettiä jokin mahdollisimman kaunis keino päättää ystävyyssuhde?
Pikkarit pois ja hoitoon vaan!