Eroaisitko, jos poikaystävä heittäisi kissasi nisksvilloista monen metrin päähän lattialle?
Kissa kuulemma häiritsi pelaamista kun kiehnäsi tietokonepöydällä. Pelästyi kunnolla ja on ollut nyt koko päivän eteisen rappusten alla. En uskalla enää jättää heitä kahden.
Kommentit (162)
Kuvittele kissan olevan "lapsenne" joka vaatii huomiota isältään. Kyllä, miksei mies olisi häntäkin heittänyt parin metrin päähän vain koska häiritsee peliä.
Äkkiä kauas tuommoisesta.
Ero tulisi heti! Oksettava äijä!
Voi luoja mitä kommentteja taas täällä (ainakin alussa). Onko teillä edes ollut kissoja ja tiedättekö esim kuinka villejä ne voivat olla?
Kissat yrittävät hyppiä pöydille, änkeävät syliin, yrittävät mennä vauvojen päälle nukkumaan, saattavat pentuna purra, raapivat huonekaluja, hyppivät näppäimistölle.. Ei niiden voi antaa tehdä mitä tahansa ja pomottaa, vaan joskus on näytettävä kissalle mitä ei saa tehdä.
Emokin kantaa kissoja niskavilloista, ja jos kissa ei muuten usko - esim pois nostamalla, hieman vettä nokkaan suihkauttamalla, on ihan ok joskus raivostua ja nakata kissa niskavilloista pois kielletyltä alueelta.
Eri asia sitten jos poikaystävä on joku raivopää ja väkivaltainen muuten, mutta on ok siirtää kissa vihaisesti niskavilloista jos ei muuten usko.
Tyyppi on kusipää. Ei tuollaista tervepäinen tee. Edellä on monet sanoneet jo totuuden: Tod. näk. tirvaisee kissaa, sinua ja mahdollisia lapsia myös jossain vaiheessa.
Se ekan kerran hyväksyminen on 'lupa jatkaa samaa'.
Itse olisin varmaan purrut tyypiltä kaulavaltimon.....
Olettepa te hysteerisiä. Ei se kissan nostaminen niskanahasta ole mikään paha. :)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä kommentteja taas täällä (ainakin alussa). Onko teillä edes ollut kissoja ja tiedättekö esim kuinka villejä ne voivat olla?
Kissat yrittävät hyppiä pöydille, änkeävät syliin, yrittävät mennä vauvojen päälle nukkumaan, saattavat pentuna purra, raapivat huonekaluja, hyppivät näppäimistölle.. Ei niiden voi antaa tehdä mitä tahansa ja pomottaa, vaan joskus on näytettävä kissalle mitä ei saa tehdä.
Emokin kantaa kissoja niskavilloista, ja jos kissa ei muuten usko - esim pois nostamalla, hieman vettä nokkaan suihkauttamalla, on ihan ok joskus raivostua ja nakata kissa niskavilloista pois kielletyltä alueelta.
Eri asia sitten jos poikaystävä on joku raivopää ja väkivaltainen muuten, mutta on ok siirtää kissa vihaisesti niskavilloista jos ei muuten usko.
- Kyllä, minulla on kissa ja toivon, ettei sinulla niitä ole!
Onko vartalo mätisäkkimäinen, päässä vinolippa ja kuukasvoilla hapan ilme?
En tietenkään. Minuakin se nakkoo niskavilloista lattialle kun kiehnään sen vieressä liikaa. "Hermo palaa", on vastaus. On sellainen jännämies ;)
Eiku hetkinen...
Ap, mitä v-ttua? Sinulla on peliriippuvainen mies, joka on lisäksi liian impulsiivinen ja vissiin on jotain vihanhallintaongelmaakin. Vielä kyselet, kantsisko jättää!?
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan OK siirtää sinut niskavilloista pois tältä palstalta. Ehkä vielä kohtelias potku perseelle korostamaan viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä erosin aikuisesta miehestä joka pelkäsi kissaani. Huusi kauhusta yöllä kun kissa tuli viereen nukkumaan.
Tuo on kyllä hämmentävä ilmiö tuo aikuisten ihmisten eläinten pelkääminen. Mulla oli myös miesystävä, joka pelkäsi kauheasti pientä koiraani. Kyseessä on tosiaan pieni, valkoinen maailman lempein westie, ja näytti tosi oudolta kun iso mies pelkäsi hysteerisesti sitä. Ajattelin että hän tottuu ajan myötä kuitenkin. Ei tottunut, ja viimeinen tikki oli se kun mies potkaisi koiraa kun se yritti lähestyä häntä heiluen leikkimielellä. Miehen mielestä se kuulemma oli tulossa puremaan ja hän puolustautui.
Sama mies muuten pelkäsi hysteerisesti esim. ulkona olevia ampiaisia ja fasaaneja. Hullun näköistä kun roteva nelikymppinen äijä juoksee HUI kiljahdellen pakoon ampiaisia, jotka ihan rauhallisesti lentelevät pihalla kukasta kukkaan. Tai ei uskalla lähteä töihin, kun pihassa kiekuu fasaani. Ne on kuulemma soidinaikaan niin hulluja että varmasti hyökkää päälle, ja silmille pahukset pyrkivät, nokkkimaan silmät pois. Huokaus.
Miehellähän ei saa olla irrationaalisia fobioita, ne ovat naisten yksinoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Olettepa te hysteerisiä. Ei se kissan nostaminen niskanahasta ole mikään paha. :)
Olisiko oman penikkasi nostaminen niskanahasta paha?
Jos et eroa, niin etsi ainakin kissallesi turvallinen koti, minkään eläimen ei pitäisi tulla kaltoinkohdelluksi jonkun väkivaltaisen idiootin toimesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi erityisen rauhallinen ja kiltti kissa jota ei ole ikinä tarvinnut kouluttaa? :)
Voi kuule kyllä minulla on tällä hetkellä kaksi kissaa, ja yhteensä ollut kahdeksan elämän mittaan. Siihen on mahtunut monenlaista kissaa, olen mm. pelastanut kadulle hylätyt pennut jotka alkoivat käytökseltä muistuttaa villikissaa. Pienellä koulutuksella ja paijaamisella niistä tuli oikein mukavat ja hyväkäytöksiset kisut melkein kahdeksikymmeneksi vuodeksi.
Ja katsos kotonani kissat ei hypi pöydille, käy leikkimään ohikulkevien ihmisten jaloilla/housunlahkeista roikkuvilla naruilla ja antavat minun jopa maksaa koneella laskut rauhassa hyppimättä näppäimistölle huomiota kerjäämään.
Eroasin. En voisi ikinä olla väkivaltaisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele kissan olevan "lapsenne" joka vaatii huomiota isältään. Kyllä, miksei mies olisi häntäkin heittänyt parin metrin päähän vain koska häiritsee peliä.
Äkkiä kauas tuommoisesta.
Itsekin eroaisin, jos mies ei pitäisi Kissaa samanarvoisena kuin lasta. Jos vaikka mies voisi tulipalosta pelastaa mukanaan vain Kissan TAI lapsen, toivon, että he kaikki mieluummin jäisivät sinne, kuin että mies lähtisi mitenkään "arvojärjestämään" Kissaa ja lasta. Itse toki surisin pohjattomasti, mutta sitten hankkisin nopeasti uuden Kissan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä erosin aikuisesta miehestä joka pelkäsi kissaani. Huusi kauhusta yöllä kun kissa tuli viereen nukkumaan.
Tuo on kyllä hämmentävä ilmiö tuo aikuisten ihmisten eläinten pelkääminen. Mulla oli myös miesystävä, joka pelkäsi kauheasti pientä koiraani. Kyseessä on tosiaan pieni, valkoinen maailman lempein westie, ja näytti tosi oudolta kun iso mies pelkäsi hysteerisesti sitä. Ajattelin että hän tottuu ajan myötä kuitenkin. Ei tottunut, ja viimeinen tikki oli se kun mies potkaisi koiraa kun se yritti lähestyä häntä heiluen leikkimielellä. Miehen mielestä se kuulemma oli tulossa puremaan ja hän puolustautui.
Sama mies muuten pelkäsi hysteerisesti esim. ulkona olevia ampiaisia ja fasaaneja. Hullun näköistä kun roteva nelikymppinen äijä juoksee HUI kiljahdellen pakoon ampiaisia, jotka ihan rauhallisesti lentelevät pihalla kukasta kukkaan. Tai ei uskalla lähteä töihin, kun pihassa kiekuu fasaani. Ne on kuulemma soidinaikaan niin hulluja että varmasti hyökkää päälle, ja silmille pahukset pyrkivät, nokkkimaan silmät pois. Huokaus.
Miehellähän ei saa olla irrationaalisia fobioita, ne ovat naisten yksinoikeus.
Kuinka sinä suhtautuisit naiseen joka kirkuu kun pihalla on lintu tai hyönteisiä? Pitäisit normaalina? Ja jos pidät, kenen moka se on? Miesten vai naisten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä kauas tuommoisesta.Itsekin eroaisin, jos mies ei pitäisi Kissaa samanarvoisena kuin lasta. Jos vaikka mies voisi tulipalosta pelastaa mukanaan vain Kissan TAI lapsen, toivon, että he kaikki mieluummin jäisivät sinne, kuin että mies lähtisi mitenkään "arvojärjestämään" Kissaa ja lasta. Itse toki surisin pohjattomasti, mutta sitten hankkisin nopeasti uuden Kissan.
Jos oma lapsesi ja naapurin lapsi olisivat tulipalossa, kumman pelastaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi erityisen rauhallinen ja kiltti kissa jota ei ole ikinä tarvinnut kouluttaa? :)
Voi kuule kyllä minulla on tällä hetkellä kaksi kissaa, ja yhteensä ollut kahdeksan elämän mittaan. Siihen on mahtunut monenlaista kissaa, olen mm. pelastanut kadulle hylätyt pennut jotka alkoivat käytökseltä muistuttaa villikissaa. Pienellä koulutuksella ja paijaamisella niistä tuli oikein mukavat ja hyväkäytöksiset kisut melkein kahdeksikymmeneksi vuodeksi.
Ja katsos kotonani kissat ei hypi pöydille, käy leikkimään ohikulkevien ihmisten jaloilla/housunlahkeista roikkuvilla naruilla ja antavat minun jopa maksaa koneella laskut rauhassa hyppimättä näppäimistölle huomiota kerjäämään.
Sanon tämän täydestä sydämestä: olet vastenmielinen, kauhea ihminen. Sinunlaisiasi ei saisi olla olemassa.
Kyllä, omassa tapauksessa tosin ulos lentäisi tyttöystävä poikaystävän sijasta :D Jos siis löytyisi tyttöystävä ja kissa, toivottavasti ainakin jälkimmäinen joskus.
M22