Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyväksynyt sen faktan että olen epähaluttava nainen

Vierailija
05.08.2016 |

Meillä on miehen kanssa ihan normaalisti seksiä (pari kertaa viikossa, joskus useammin) mutta se ei ole nyt oleellista. Nimittäin musta tuntuu ettei mies mua aikuisten oikeesti halua. Hän harrastaa seksiä kanssani vaan sen takia etten jättäisi häntä, koska luultavasti hän on liian laiska etsiäkseen uutta naista itselleen. Tai sitten hän ei halua erota pienen lapsemme takia, vielä. No nyt sitten niihin syihin mistä tiedän että mieheni ei oikeasti halua minua. Jos tulen suihkusta, hän ei saa erektiota minut alasti nähtyään. Hän ei siis pidä minua kiihottavana. Hän saa erektion vain jos olemme kosketuksissa. Olen ihan hyvässä kunnossa, tissit 75D eivätkä roiku, pylly on pyöreä.. kasvotkaan ei ole rumat. En tiedä sitten mikä minussa on sellaista mikä ei kiihota miehiä. Olenko esim. maskuliininen mutta en vaan itse huomaa sitä? Tai jotain muuta, en tiedä.. Pääasia on että itse tämän epähaluttavuuteni hyväksyn ja elän asian kanssa. Eikait tässä sen suurempaa pointtia ole, halusin vaan päästä avautumaan.
N28

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti miltä tämäkin ketju tuntuu lukea niille, jotka eivät saa koskaan seksiä eivätkä kelpaa parisuhteeseen. Sitten vasta puhuisin epähaluttavasta naisesta / miehestä.

Öööh.. no mulla on ainakin paljon sellasia tuttuja ja kavereita jotka ovat esim huomattavan ylipainoisia tai sitten eivät huolehdi muuten ulkoisesta olemuksestaan, ja kyllä heidän miehet heitä haluaa. Mussa vaan taitaa olla jotain sellaista mikä inhottaa monia. ap

Olet oikeassa. Tällainen naurettava hölmöys ja jankkaus, ongelmien hakeminen sieltä mistä niitä ei ole on varsin epäseksikästä ja inhottavaa.

Vierailija
22/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että ihminen olis noin hölmö. Kastuuko oma torttus joka kerta kun näät miehes alasti viuhahtavan?

Ei tietenkää, mutta mitä nyt olen ymmärtänyt niin penis toimii ihan eri tavalla. Ovathan ne ihan erilaisiakin, pillu ja penis siis! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aivan epärealistista odottaa, että kellään muulla kuin teinipojalla seisoisi pelkästään naisen näkemisestä. Haloo. Earth calling...

N45

Vierailija
24/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aivan epärealistista odottaa, että kellään muulla kuin teinipojalla seisoisi pelkästään naisen näkemisestä. Haloo. Earth calling...

N45

Voi herra siunaa! Miten sitten selität sen miehen siellä rannalla pari vuotta sitten jolla rupesi seisomaan? Mies oli n. 23-25v. ap

Vierailija
25/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saataisiin varmuus siitä, oletko todella epähaluttava miesten mielestä, olisi saatava isompi otos miehistä katsomaan sinua alasti. Jos tämän kokeen tulos olisi, että kenelläkään ei seiso, niin sitten voisi ajatella, että ulkoinen olemuksesi ei kiihota tarpeeksi. Silloin sinun strategiasi seksin saralla on liittää joka tapauksessa viehättävän alastoman olemuksesi esittelyyn toimintaa. Se voi alkaa vaikkapa alastomalla tanssiesityksellä. Siitä sitten miehen lähellä ja koskettelua jne. 

Ilmeisesti haluaisit olla ns. kuuma nainen ja nyt sinua harmittaa, kun niin ei ehkä ole. Suurin osa naisista on samanlaisia, tavallisia. 

Tietysti läheisessä suhteessa voisi ajatella, että toisen alaston olemus on aina kiihottava. Se edellyttäisi kuitenkin voimakasta seksuaalista tarvetta koko ajan, jota ehkä on vain harvalla. 

Vierailija
26/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta saataisiin varmuus siitä, oletko todella epähaluttava miesten mielestä, olisi saatava isompi otos miehistä katsomaan sinua alasti. Jos tämän kokeen tulos olisi, että kenelläkään ei seiso, niin sitten voisi ajatella, että ulkoinen olemuksesi ei kiihota tarpeeksi. Silloin sinun strategiasi seksin saralla on liittää joka tapauksessa viehättävän alastoman olemuksesi esittelyyn toimintaa. Se voi alkaa vaikkapa alastomalla tanssiesityksellä. Siitä sitten miehen lähellä ja koskettelua jne. 

Ilmeisesti haluaisit olla ns. kuuma nainen ja nyt sinua harmittaa, kun niin ei ehkä ole. Suurin osa naisista on samanlaisia, tavallisia. 

Tietysti läheisessä suhteessa voisi ajatella, että toisen alaston olemus on aina kiihottava. Se edellyttäisi kuitenkin voimakasta seksuaalista tarvetta koko ajan, jota ehkä on vain harvalla. 

Olet oikeassa, tottakai haluisin olla kuuma nainen mutta selvästi en ole. Tämä pitää vain hyväksyä. Ja niin minustakin läheisessä suhteessa toisen alaston olemus pitäisi olla kiihottava, mutta ilmeisesti koska en ole kiihottava nainen niin näin ei ole. ap

Vierailija
27/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti en ole EDES tavallinen nainen, koska suurinosa miehistä kuitenkin saa erektion ihan tavallisista naisista. ap

Vierailija
28/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, ei se penis niin toimi. Joskus miehelle voi olla kiihottavampaa, jos olet peitellympi kuin ihan alasti. Kokeilepa joskus mennä kekkuloimaan vain yöpaita päälläsi miehen eteen. Anna miehen mielikuvituksellekin tehtävää.

Vierailija
29/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules, ei se penis niin toimi. Joskus miehelle voi olla kiihottavampaa, jos olet peitellympi kuin ihan alasti. Kokeilepa joskus mennä kekkuloimaan vain yöpaita päälläsi miehen eteen. Anna miehen mielikuvituksellekin tehtävää.

Joo, mies kyllä panee mua, mutta se ole edelleenkään sama asia kun että se kiihottuis musta. ap

Vierailija
30/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytpäs tiedät, mitä miehistä tuntuu.

On se karua näin miehenä tätäkin palstaa lukea: Penis ei kiihota, alaston mies ei kiihota, naiset kiihottuvat enemmän fantasioidessaan naisista kuin miehistä.

Yritä nyt siinä tuntea itsesi seksikkääksi sitten.

Vierailija
31/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nytpäs tiedät, mitä miehistä tuntuu.

On se karua näin miehenä tätäkin palstaa lukea: Penis ei kiihota, alaston mies ei kiihota, naiset kiihottuvat enemmän fantasioidessaan naisista kuin miehistä.

Yritä nyt siinä tuntea itsesi seksikkääksi sitten.

Kyllä minä ainakin peniksestä ja alastomasta miehestä kiihotun, tosin en aina niin että pillu olisi märkänä mutta niinkun sanoin niin penis ja pillu toimii ihan eritavalla. ap

Vierailija
32/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotainhan mun oksettavuudesta kertoo se että kun leikin pihassa lapsen kanssa naapuri laitttaa aina verhot kiinni. ap

Vierailija
33/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien miesten kalu nouse heti kun näkee naisen alasti,ihmisiä on erillaisia. Jotkut miehet kokee kunnollista kiihostusta vasta kun saa koskettaa.

Vierailija
34/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien miesten kalu nouse heti kun näkee naisen alasti,ihmisiä on erillaisia. Jotkut miehet kokee kunnollista kiihostusta vasta kun saa koskettaa.

Miksi sitten kaikkien muiden miehillä nousee? ap

Vierailija
35/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulen suihkusta, hän ei saa erektiota minut alasti nähtyään.

Homo?

Vierailija
36/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulen suihkusta, hän ei saa erektiota minut alasti nähtyään.

Homo?

Niino.. sekin tietysti on mahdollista. ap

Vierailija
37/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä olenko nyt epähaluttava nainen vai onko mieheni sittenkin homo? Vai onko kyse molemmista.. ap

Vierailija
38/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on homo.

Vierailija
39/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olet tosissasi niin suosittelen jonkin sortin terapeutin apua, sillä ongelma vaikuttaa olevan ennen kaikkea pääsi sisällä.

Vierailija
40/40 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olet tosissasi niin suosittelen jonkin sortin terapeutin apua, sillä ongelma vaikuttaa olevan ennen kaikkea pääsi sisällä.

Mutta huomattavan suurella todennäköisyydellä tämä oli taasen onneton provo.