Olen hyväksynyt sen faktan että olen epähaluttava nainen
Meillä on miehen kanssa ihan normaalisti seksiä (pari kertaa viikossa, joskus useammin) mutta se ei ole nyt oleellista. Nimittäin musta tuntuu ettei mies mua aikuisten oikeesti halua. Hän harrastaa seksiä kanssani vaan sen takia etten jättäisi häntä, koska luultavasti hän on liian laiska etsiäkseen uutta naista itselleen. Tai sitten hän ei halua erota pienen lapsemme takia, vielä. No nyt sitten niihin syihin mistä tiedän että mieheni ei oikeasti halua minua. Jos tulen suihkusta, hän ei saa erektiota minut alasti nähtyään. Hän ei siis pidä minua kiihottavana. Hän saa erektion vain jos olemme kosketuksissa. Olen ihan hyvässä kunnossa, tissit 75D eivätkä roiku, pylly on pyöreä.. kasvotkaan ei ole rumat. En tiedä sitten mikä minussa on sellaista mikä ei kiihota miehiä. Olenko esim. maskuliininen mutta en vaan itse huomaa sitä? Tai jotain muuta, en tiedä.. Pääasia on että itse tämän epähaluttavuuteni hyväksyn ja elän asian kanssa. Eikait tässä sen suurempaa pointtia ole, halusin vaan päästä avautumaan.
N28
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen analyysi, jätä se kylmä sika!
Tuskin tilanne on yhtään erilainen kenenkään muunkaan kanssa. Miehen eksä ei ole kummosen näkönen joten miehen taso ei ole edes korkealla. Jos olen vain yksinkertaisesti kaikkien miesten mielestä epähaluttava nainen. ap
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole, vaan ruikutat täällä päivittäin.
Päivittäin? On mulla nyt elämässä muutakin kun ruikuttaa täällä päivittäin.. ap
Joskus pari vuotta sitten joku mies katto mua uimarannalla ja sai erektion. Jos mieheni pitää mua muka kiihottavana niin miksei hänelle käy näin? Syy on yksinkertaisesti se että hän ei pidä. ap
Hyvänen aika, eihän nyt vakisuhteessa ollessa yleensä se enää niin mene, että alkaisi seisomaan pelkästä alasti näkemisestä, ellei sitten muutenkin olla "sillä tuulella" että tekisi mieli. Ei tuo ole minkäänlainen osoitus sitiä että halu on vähentynyt tai loppunut.
Sulla on epärealistiset odotukset. Muna pystyssäkö miehen pitäisi siellä kulkea kaikki päivät, täydessä valmiudessa koko ajan? Tee jotain sun itsetunnolle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, eihän nyt vakisuhteessa ollessa yleensä se enää niin mene, että alkaisi seisomaan pelkästä alasti näkemisestä, ellei sitten muutenkin olla "sillä tuulella" että tekisi mieli. Ei tuo ole minkäänlainen osoitus sitiä että halu on vähentynyt tai loppunut.
Mitä sä selität? Ei siitä oo kauaakaan kun täällä oli keskustelu siitä että jonkun miehellä seisoo ainakun se näkee naisensa? Ja siinä oli monikin sanonut olevansa yli 20v kestäneessä suhteessa ja edelleen seisoo pelkästä näystä. Että että.. ap
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on vaan tylsä hetki, siksi pitää leikkiä teiniprinsessaa, tyhmää sellaista.
Minusta sinä kuulostat masentuneelta. Mieskin saattaa pikkulapsiarjen ym. kiireiden takia olla vähän omissa ajatuksissaan eikä erityisemmin osoita hellyyttä. Vai onko hän ollut aina tuollainen?
Kaipaat ilmeisesti intohimoa ja romantiikkaa mutta miehesi ei pysty sitä tarjoamaan. Puhukaa, jospa se auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on vaan tylsä hetki, siksi pitää leikkiä teiniprinsessaa, tyhmää sellaista.
No tylsää on tällä hetkellä joo kun lapsi on päiväunilla mutta en leiki mitään teiniprinsessaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus pari vuotta sitten joku mies katto mua uimarannalla ja sai erektion. Jos mieheni pitää mua muka kiihottavana niin miksei hänelle käy näin? Syy on yksinkertaisesti se että hän ei pidä. ap
Sun takana seiso nätti vaalea kaunotar, joten ei johtunut sinusta, sori!
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinä kuulostat masentuneelta. Mieskin saattaa pikkulapsiarjen ym. kiireiden takia olla vähän omissa ajatuksissaan eikä erityisemmin osoita hellyyttä. Vai onko hän ollut aina tuollainen?
Kaipaat ilmeisesti intohimoa ja romantiikkaa mutta miehesi ei pysty sitä tarjoamaan. Puhukaa, jospa se auttaisi.
Voi olla että olen myös masentunut. Mutta se ei poista sitä faktaa että joku mun ulkosessa olemuksessa on pielessä. Mies kyllä osottaa hellyyttä mutta ei niin paljoa kun haluaisin. ap
Vaikea uskoa, että ihminen olis noin hölmö. Kastuuko oma torttus joka kerta kun näät miehes alasti viuhahtavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun takana seiso nätti vaalea kaunotar, joten ei johtunut sinusta, sori!
Ei seisonut, muistan kyllä hyvin tilanteen. ap
Mieti miltä tämäkin ketju tuntuu lukea niille, jotka eivät saa koskaan seksiä eivätkä kelpaa parisuhteeseen. Sitten vasta puhuisin epähaluttavasta naisesta / miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Mieti miltä tämäkin ketju tuntuu lukea niille, jotka eivät saa koskaan seksiä eivätkä kelpaa parisuhteeseen. Sitten vasta puhuisin epähaluttavasta naisesta / miehestä.
Öööh.. no mulla on ainakin paljon sellasia tuttuja ja kavereita jotka ovat esim huomattavan ylipainoisia tai sitten eivät huolehdi muuten ulkoisesta olemuksestaan, ja kyllä heidän miehet heitä haluaa. Mussa vaan taitaa olla jotain sellaista mikä inhottaa monia. ap
Miehille tilanne on aika mahdoton, miehen ei ole mahdollista saada niitä naisia joita oikeasti haluaisi ja sitten kun mies lopulta yrittää tyytyä siihen mitä on mahdollista saada niin sitten nainen valittaa siitä.
Täydellinen analyysi, jätä se kylmä sika!