Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 18-vuotias ja parisuhteessa 30-vuotiaan miehen kanssa. :)

Vierailija
04.08.2016 |

Vastailen mielelläni kysymyksiin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppinen "setämies" kirjoitti:

Olen onnellinen puolestanne!

Kiitos. :)

Vierailija
22/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Sinä olet se sama pakkomielteinen kaveri, jonka on välttämätöntä avata tietty määrä näitä vanhempi mies, nuori nainen -ketjuja päivässä tai demonit ottavat vallan. Se miksi et ole saanut ip-bänniä on suuri mysteeri.

Hohhoijaa, sulla tässä taitaa olla ne lääkkeet ottamatta? tämä on ensinnäkin palsta jossa suurin osa ihmisistä kirjottelee anonyyminä, joten miten voit syyttää mua joksikin toiseksi henkilöksi? Mieti miten monta kävijää tällä palstallakin käy päivässä, joten tuskin yksi ja ainoa ihminen kirjottaa parisuhteen ikäeroista... Eikä ole mitenkään harvinaista että ihmisillä on esimerkiksi 10-12v ikäeroa suhteissaan, joten ei ole mitään syytä epäillä ettei mun suhde olis todellinen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olenkin 25 ja mies 52!

Mun isä on 48v. :D

Vierailija
24/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😕 ööh so what? Mikä sun idea tällä oli? Että seurustelet vanhemman miehen kanssa no mikäs siinä, mutta miksi meillä on kysyttävää tästä kun hyvin ymmärrät siinä ei ole mitään ihmeellistä ja ei kiinnosta minkä ikäisen kanssa kaikki seurustelevat ikä ei katso rakkautta... Sun logiikkaa en ymmärtänyt tässä oli mun vastaus, sitähän sää kysyit 😝😏

Vierailija
25/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😕 ööh so what? Mikä sun idea tällä oli? Että seurustelet vanhemman miehen kanssa no mikäs siinä, mutta miksi meillä on kysyttävää tästä kun hyvin ymmärrät siinä ei ole mitään ihmeellistä ja ei kiinnosta minkä ikäisen kanssa kaikki seurustelevat ikä ei katso rakkautta... Sun logiikkaa en ymmärtänyt tässä oli mun vastaus, sitähän sää kysyit 😝😏

Tätä palstaa seuraamalla on muodostunut sellainen käsitys että parisuhteet jossa ikäeroa on enemmän, haukutaan maanrakoon, samoin haukutaan ne ihmiset jotka on siinä parisuhteessa. Ei myöskään ymmärretä että jos on ollut rankka nuoruus, niin siitä voi kasvaa yli aikuisena ja tulla paremmaksi ihmiseksi, että ei sen ole pakko pilata koko elämää. Anteeksi antamattomuus on myös kova sana täällä. Jos itse suinkaan voin vaikuttaa edes vähän muiden mielipiteisiin keskustelemalla heidän kanssaan, teen sen mielelläni. :)

Vierailija
26/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vikaa ihmiset tässäkin näkee. Itse en vielä tuon ikäisenä olisi ollut valmis seurustelemaan niin paljon vanhemman miehen kanssa mutta nyt 24-vuotiaana sitä kyllä syttyy niistä kypsemmistä miehistä oman ikäisten sijaan, jotain puuttuu näiltä jätkiltä jotka eivät ole kypsyneet vielä, tarvitsisin ihan MIEHEN joka on valmis samaan kuin itse olen. Ei tähän tabuun liity pelkkä tiukka pillu ja pervo mies -kontrasti, yllättävää kyllä mieskin on ihan älyllinen ihminen eikä pelkkä penis mutta miesvihahan tällä palstalla velloo valitettavasti.

Vierailija
27/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vikaa ihmiset tässäkin näkee. Itse en vielä tuon ikäisenä olisi ollut valmis seurustelemaan niin paljon vanhemman miehen kanssa mutta nyt 24-vuotiaana sitä kyllä syttyy niistä kypsemmistä miehistä oman ikäisten sijaan, jotain puuttuu näiltä jätkiltä jotka eivät ole kypsyneet vielä, tarvitsisin ihan MIEHEN joka on valmis samaan kuin itse olen. Ei tähän tabuun liity pelkkä tiukka pillu ja pervo mies -kontrasti, yllättävää kyllä mieskin on ihan älyllinen ihminen eikä pelkkä penis mutta miesvihahan tällä palstalla velloo valitettavasti.

Mä oon aina ollu kiinostunu vanhemmista pojista/miehistä. :) 14-vuotiaana seurustelin 20-vuotiaan kanssa. Nykyäänkin olemme vielä hyviä ystäviä ja hän on tällä hetkellä 20-vuotiaan ystäväni kanssa yhdessä.

Vierailija
28/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ollu kiinostunu vanhemmista pojista/miehistä. :) 14-vuotiaana seurustelin 20-vuotiaan kanssa. Nykyäänkin olemme vielä hyviä ystäviä ja hän on tällä hetkellä 20-vuotiaan ystäväni kanssa yhdessä.

Kai harrastitte seksiä? laiton!

Vierailija
29/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai harrastitte seksiä? laiton!

Ei harrastettu seksiä, en ollut tuolloin vielä valmis seksiin ja mies kunnioitti sitä, eikä hän itsekkään ollu sellanen pelkän pesän perään läähättäjä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän