Olen 18-vuotias ja parisuhteessa 30-vuotiaan miehen kanssa. :)
Kommentit (29)
Mun mielestä se mies on tässä paha, mutta sinä olet puhtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kohta tule kommentteja kuinka mies on paha ja sinä olet puhtoinen.
Voipi olla. Molemmat kyllä ollaan ihan hyviä ihmisiä.
Onko sinulla tiukka emätin? Otatko suihin, entä peräsuoleen peeniksen?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia parisuhteessa jomman kumman osapuolen pitäisi olla paha ja toinen puhtoinen? jos ite oot suhteessa kans, miten teillä nämä roolit jakautuu..?
Vierailija kirjoitti:
On ihan tarpeeksi tiukka ja otan suihin, mutta anaaliseksiä en harrasta. :)
Vierailija kirjoitti:
:))
Minä lähinnä ihmettelen miksi. Itse en ottaisi niin vanhaa miestä vaikka olen sinua useamman vuoden vanhempikin.
Joo, miähellä on ällöttävä kulli.
Vierailija kirjoitti:
Yäk.
Yäk, vaan itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan tarpeeksi tiukka ja otan suihin, mutta anaaliseksiä en harrasta. :)
Ei peenistä peräsuoleen? Oletko meribiologin urasta haaveileva?
Et ole. Sinä olet se sama pakkomielteinen kaveri, jonka on välttämätöntä avata tietty määrä näitä vanhempi mies, nuori nainen -ketjuja päivässä tai demonit ottavat vallan. Se miksi et ole saanut ip-bänniä on suuri mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähinnä ihmettelen miksi. Itse en ottaisi niin vanhaa miestä vaikka olen sinua useamman vuoden vanhempikin.
30v, vanha?. Mies parhaassa iässä, tuossa iässä ollaan yleensä komeitakin vielä mutta myös kypsempiä. Ja miksikö, no siksi koska rakkaus <3. Miehessä löytyy ulkonäöllisesti kaikki ne piirteet mistä tykkään ja luonteeltamme ollaan myös tosi paljon samanlaisia, sielunkumppaneita. :) kaikki ei voi hiffata, mutta ei kai sitä kaikilta voi vaatiakkaan... ;)
Vierailija kirjoitti:
Selvä Ikis
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Sinä olet se sama pakkomielteinen kaveri, jonka on välttämätöntä avata tietty määrä näitä vanhempi mies, nuori nainen -ketjuja päivässä tai demonit ottavat vallan. Se miksi et ole saanut ip-bänniä on suuri mysteeri.
Joo Ikistä ei oo vieläkään saatu bannattua
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia. Sulle ehkä sopii joku vähemmän aikuinen. - ei ap
Eiköhän kohta tule kommentteja kuinka mies on paha ja sinä olet puhtoinen.