Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ystävä" hyökkäsi eilen humalassa verbaalisesti kimppuun

Vierailija
04.08.2016 |

olimme terassilla ja puhe tuli, kuten naisilla usein, shoppailusta. äkkiä tämä ihminen, jota olin pitänyt ystävänä, alkoi haukkua tyyliäni sanoen mm. että olen "säälittävä" ja että minut pitäisi ilmoittaa johonkin "tyyliä vai ei"-tyyliseen ohjelmaan. oli kuin märkä rätti päin naamaa! jähmetyin niin, että sain lopulta parkaistua "no jos olet tuota mieltä niin ei tartte kattella!" ja poistuin. bussissa tuli itku...kotona poistin kys. ihmisen heti kavereista facebookista ja harkitsin jopa estämistä... mainittakoon, että emme olleet missään räkäkännissä vaan juoneet pari lasillista viiniä! loppuiltana join kyllä yksin lisää..

tänään tuli sitten whatsup-viestiä jossa kyseli, miksi olen poistanut hänet kavereista ja miksi suutuin siitä että "puhui suunsa puhtaaksi". avauduin tunteistani facebook - päivityksellä, jossa en maininnut nimiä mutta kirjoitin mm. että " jos en kelpaa ei tarvitse katsella" ja pian tuli viesti, että miksi teen riidastamme julkisen ?

että tämä oli nyt tässä ;( riparilla alkanut ystävyys. en voi vieläkään ymmärtää mitä.. miksi.. näin tapahtui?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sulle kateellinen jostain?

Vierailija
22/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuminen = suorapuheisuutta?

No ei ole!  Tähän juuri erityisen pahansuovat ihmiset vetoavat, että he ovat suorapuheisia ja rehellisiä..

Ja paskat!

Ja toisekseen...nimenomaan kännissä ihminen sanoo sen, mitä mieltä oikeasti on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teit ihan oikein. Jos jotain ystävyydessä pitää olla, niin ainakin luottamus ja kunnioitus toista kohtaan.

Älä käytä turhaan aikaasi miettiäksesi, miksi hän teki noin. Ihminen, jolla on asiat ok, ei tunne tarvetta loukata läheisiään tuolla tavalla ilman mitään järkevää syytä. Et tarvitse tuollaisia ihmisiä elämääsi.

PS. Tyylikkäästi hoidettu tuo "ei tarvitse katsella". :) Hyvä sä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan