Minkä nimisiä luokkakavereita sait
Kommentit (12)
Pia, Minna, Petteri, Mika, Jaana, Kari, Teppo, Helena, Jarmo, Vilma, Simo... ja mitä noita nyt oli.
Minä olen aloittanut kouluni 60- luvulla. Silloin oli tyttöjen niminä Helena, Päivi, Elina, Sirpa, Leena ja pojilla sellaisia nimiä kuin Heikki, Jouni, Sakari ja Simo.
Arto, Mika, Jani-markus, Mikko, Teemu, Tero, Tuomas, Juha, Kaj, Jaana, Tiina, Minna, Satu-maarit, Niinax2 , Riikka, Virve, Henna, Marjo, Marjaana, Mari ja minä
Pari Mikkoa, Mikaa ja Jania, oli Ville, Markku, Markus, Jari ja Simo, tytöistä kaksi Niinaa, Tiina, Kati, Anna, Mia, Tanja, Katja ainakin
Anne , Minä itse( olen Jonkun Luettelemani koulukaverin Nimikaima siksi ,minä itse) , Anu, Anu, Marjo, Mari, Miia, Mervi, Johanna, Sari, Sari , Soile Sanna, Lotta, Ella , Katja,
Matti, Mika , Markus, Ville, Tomi, Tero, ( kun peruskoulu alkoi, joidenkin
Janne, Heikki,
perhe muutti pois oli myös Norjasta perhe , joilla olisi ollut saman ikäinen poika ja luokallani en Valitettavasti muista Hänen Nimeään vuotta , alempana ois ollu Hänen sisar olisi Hyvä tietää Mitä Heille kuuluu nyt Aikuisena?).Myös Kimmo
Meitä aloitti 40 peruskoulun ,.
Jani, Jari, Teijo, Teemu ylä- asteelle tuli
Seppo, Arto, Antti , Juha , Jarkko,
Marko, Jani, .
Annukka, Anna, Anni, Niina, Susanna, Maria, Marjo, Mira, Maija, Mia, Eveliina, Eevi, Noora, Pauliina, Rose-Marie, Jonna, Linnea.
Joona, Joonas, Markus, Markus, Samu, Samu, Tapio, Aleksi, Ilpo,
En muista kuin muutaman.