170cm ja 64kg. Tunnen itseni lihavaksi.
Eli nuo mitat ja tunnen itseni pyöreäksi. Monet on kyllä sanonut että oon ihan normaali ja moni mieskin kyllä kehunut kroppaani mutta en vaan itse sitä näe.. Tosiaan kilot on kerääntynyt sentään ihan hyviin kohtiin että siihen sentäs olen ihan tyytyväinen. Onko noi normaalit mitat vai onko mun kehonkuva ihan vääristynyt. Ajattelen painoani ihan joka päivä.
Kommentit (8)
Olen 172/63 enkä ole hoikka, vaan pyöreähkö, onneksi äärimmäisen sopusuhtainen sentään. Näytän isommalta kuin kuulostaa, sillä olen leveä luustostani, ei siis raskaat luut, vaan en ole siro, siksi näytän isommalta kuin voisi kuvitella. Onneksi lihakset ovat kauniit, mutta eihän ne vaatteiden alta näy :)
Itse olen 170/52 ja tunnen oloni tosi lihavaksi, isompi olen kuin moneen vuoteen. Tavoite 45kg...
Älä huoli, tämän palstan keskivertokävijän silmissä olet anorektikko.
Miten ihmiset aina jaksaa tehdä tämmöisiä alotuksia. "Nyyh olen x cm/y kg, oonko läski??" Jos jotain kanssaitkuja kaipaat, tee tunnukset Demiin, siellä voit teinien kanssa päivitellä läskejäsi. Ihan oikeesti kyllä se usein peiliin katsomalla selviää onko lihava vai ei. Ymmärrän painon vahtimisen jos ylipainoa on se yli 5kg, mutta muuten silkkaa ajanhukkaa pohdiskella jotain kiloja.
Ketään ei kiinnosta sun paino. Ihmiset voisivat yrittää olla onnellisia sellaisina kuin ovat ja yrittää elää terveellisesti sen sijaan, että tullaan kaiken maailman vauvapalstoille itkemään omaa pituus-paino suhdettaan.
Itse olen tyytyväinen mitoissa 170 cm ja 58 kg. 64 kiloisena tunsin itseni todella tukevaksi. Ja nyt 62 kilosenakin vatsa pömpöttää..
Mä olen 171 cm ja 64 kg ja tunnen itseni pulleaksi. En ole koskaan ennen painanut näin paljon (paitsi raskausaikaan) ja kilot ovat vyötäröllä. Ihannepainoni on n. 55-57 kg, tällöin vyötärö ei tursua.
No huoh. Tulin kysymään ihan rehellisiä mielipiteitä koska muiden silmissä olen normaali mutta en omasta mielestäni. Siksi kysyinkin että onko normaalia pitää itseään lihavana noissa mitoissa vai onko mulla tosiaan mennyt yli tää painon tarkkailu. Mene itse sinne demiin itkemään. Ap
Kilot kerääntyneet?? Sulla on tasan mun ihannemitat. Hiukan laihemmassa kunnossa en viihtynyt koskaan ja tunsin itseni oudoksi. Valokuvista päätelleen näytin silloin erittäin hyvältä. Nyt vuosien jälkeen se on taas tavoitepainoni.