Koko jääkiekon idea menee pilalle, jos pelaajat alkaa luistelemaan kaukalossa pride-paidat päällä
Jääkiekko on maskuliininen ja raaka äijälaji, johon sen viehätys urheilulajina paljolti perustuu. On lajin häpäisyä, jos pelaajat alkavat pitämään yllään homojen ja transujen puolesta liputtavaa paitaa.
Kommentit (38)
Olisi paljon jännittävämpää olla katsomossa jos jääkiekossa olisi samat säännöt kuin gladiaattoreiden taisteluissa. Nykyään matsit ovat ihan blaah. Veri voisi lentää edes vähän.. Katsojat kaipaavat verta ja kuolemaa.
Joukkohomostelustahan lätkässä aina on kyse.
Menee ihan ringeteksi tuo homma nyt kyllä.
Eikö se jääkiekon idea nimenomaan ole pelata sitä jääkiekkoa? Vai haluaako ap ne kiekkoilijat ilman vaatteita sinne?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se jääkiekon idea nimenomaan ole pelata sitä jääkiekkoa? Vai haluaako ap ne kiekkoilijat ilman vaatteita sinne?
Turpiin vetämisessä siinä on kyse. Sitä kansa haluaa.
Seta vaatii seuraavaksi kaikille pelaajille vaaleanpunaisen peruukin.
Se joka kieltäytyy pitämästä sitä tapetaan välittömästi.
Näihäseo. Kyllä raavaiden urosten pitää saada läpsiä toisiaan käyrällä mailalla takapuolelle ja halailla jätkäporukassa hyvän "ystävän" maalintekoa ilman mitään pride-hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on kyse muustakin, kuten kansallisesta ylpeydestä, miehuullisesta voimankoetuksesta jne.
Jääkiekkohan on homoin pelilaji ikinä. Kiekkoilijat kaulailevat toisiaa ja menevät toistensa päälle. Lisäksi nuolevat toisiaan. Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkohan on homoin pelilaji ikinä. Kiekkoilijat kaulailevat toisiaa ja menevät toistensa päälle. Lisäksi nuolevat toisiaan. Nähty on.
Miesten paini on kyllä sairasta katsottavaa. Hyh hyh.
Pieru haisee Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi paljon jännittävämpää olla katsomossa jos jääkiekossa olisi samat säännöt kuin gladiaattoreiden taisteluissa. Nykyään matsit ovat ihan blaah. Veri voisi lentää edes vähän.. Katsojat kaipaavat verta ja kuolemaa.
Alfaa ja alfalfaa 🦻
Vierailija kirjoitti:
Seta vaatii seuraavaksi kaikille pelaajille vaaleanpunaisen peruukin.
Se joka kieltäytyy pitämästä sitä tapetaan välittömästi.
Ei tee kyllä hyvää lajille tuollaiset...
Miksi se pride pitää tunkea jokapaikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pride pitää tunkea jokapaikkaan?
Ja pildemölinät.
Hikeä, kusta ja paskaa. Siinä on lätkän miehekäs ydin.
Minä olen luullut, että jääkiekon idea on urheilu, mutta se onkin siis sanoa "en MINÄ mikään HOMO ole!"
Jääkiekko on jääkiekkoa, ei yhtään mitään muuta! Seuraavaksi voidaan ostaa pelaajien paitaan parin pelin ajaksi mikä tahansa ideologinen tunnus ja vaatia pelaajia sitä paitaa käyttämään, koska muuten ei tasa-arvo etene.
Eniten mietin sitä, miksi ihminen ei saa olla ylpeä siitä, että on hetero. Kaikkia muita ideologioita pitää pelipaidassa edistää, mutta ei sitä ikiomaa. Miksi pitää hävetä sitä, että on biologisesti ja identiteetiltään mies?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen luullut, että jääkiekon idea on urheilu, mutta se onkin siis sanoa "en MINÄ mikään HOMO ole!"
Tätä ei ennen edes erikseen kysytty, kun oli 100-prosenttisesti hetero laji.
Nykyään on pakko löytää edes yksi homo, että pääsee wokettamaan...
Jääkiekkoilijoiden homoilu pitää rajoittaa saunailtoihin ja hallin suihkutiloihin!