Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö rikoilmoituksen jos oma puolisosi löisi sinua nyrkillä kasvoihin?

Vierailija
04.08.2016 |

Miksi/miksi et?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tulisiko miten pahat vauriot. Suhde olisi joka tapauksessa ohi sillä hetkellä.

Vierailija
2/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin. Ja kumppani olisi entinen sen jälkeen. Väkivalta ei ole hyväksyttävää ja eipä silloin oikeasti rakasta, jos pystyy noin tekemään. Tai ainakin jotain on tällaisen ihmisen päässä vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin joka tapauksessa, ja suhde olisi ohi. väkivaltaiset typerykset ei muutu.

Vierailija
4/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Jos kadulla joku löisi minua nyrkillä, soittaisin samantien poliisit. Miksi puoliso olisi ero asia? Pahempihan se on, että tuttu luotettu henkilö täräyttää.

Vierailija
5/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kysymys minusta, yli viisikymppisestä ämmästä.

Mulla on useampi parisuhde koettuna, huonojakin. Jokainen mies on tasan tarkkaan tiennyt, että poliisi tulee ja suhde loppuu siihen, jos lyö minua. Omituista minusta oli se, että väkivaltaisen tapauksen ( ei kuitenkaan lyömisen vaan 'kiinnikäymisen' tai uhkailun) jälkeen mies ei tuntunut ollenkaan ymmärtävän, että hän itse teki sillä lopun meidän tarinasta.

Vierailija
6/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka lujaa. Jos taju ja hampaita lähtisi niin sitten tekisin mutta jos tulisi vain punainen jälki ja jomotusta niin sitten en. Suhdetta en jatkaisi ainakaan ensimmäisessä tilanteessa, toisessa ehkä.

Vierailija
7/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tekisin.

Vierailija
8/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu voimakkuudesta. Ero tulisi kuitenkin.

Vierailija
9/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miksi löisi. Jos olisin ansainnut lyönnin esimerkiksi pettämällä niin en tekisi mitään ilmoitusta mihinkään enkä muutenkaan kehtaisi asiasta ulista. Muuten (jos en olisi lyöntiä ansainnut) varmaan löisin takaisin, viiltelisin miestä tai käyttäisin tapausta henkisenä lyömäaseena jatkossakin oikeuttaen kaikki sekoiluni tuolla "nokun sä löit mua sillon kerran". Uhkailisin myös säännöllisin väliajoin, saadakseni tahtoni läpi, kertovani asiasta poliisille. Jos kertoisin jollekin niin liioittelisin lyöntiä ja kertoisin miehen myös esim. raiskanneen.

Eli kannattaa jokaisen monta kertaa miettiä ennen kuin työntä nyrkkinsä tällaisen hullun naamaan. Kostamatta en nimittäin osaa jättää, se on varmaa.

Vierailija
10/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti tekisin. En hyväksy lyömistä missään ja koskaan, enkä varsinkaan omalta puolisolta, johon pitäisi pystyä luottamaan joka tilanteessa.

Vierailija
11/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hampaita lähtisi tai nenä murtuisi niin kyllä. Mutta jos lähes jäljetön lyönti niin en tekisi.

Vierailija
12/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aviopuoliso, tekisin jotta varmasti pääsen hänestä eroon. Jos avo niin eroon rikosilmoitusta ei tarvita, mutta törkeästä tekisin sen silloinkin.

Vierailija
13/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtäkään syytä, miksi en tekisi.

Vierailija
14/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aviopuoliso, tekisin jotta varmasti pääsen hänestä eroon. Jos avo niin eroon rikosilmoitusta ei tarvita, mutta törkeästä tekisin sen silloinkin.

Ei avioeroon tarvita rikosilmoitusta.

Vierailija
15/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tekisin ja olisi entinen puoliso samoin tein!

Vierailija
16/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miksi löisi. Jos olisin ansainnut lyönnin esimerkiksi pettämällä niin en tekisi mitään ilmoitusta mihinkään enkä muutenkaan kehtaisi asiasta ulista. Muuten (jos en olisi lyöntiä ansainnut) varmaan löisin takaisin, viiltelisin miestä tai käyttäisin tapausta henkisenä lyömäaseena jatkossakin oikeuttaen kaikki sekoiluni tuolla "nokun sä löit mua sillon kerran". Uhkailisin myös säännöllisin väliajoin, saadakseni tahtoni läpi, kertovani asiasta poliisille. Jos kertoisin jollekin niin liioittelisin lyöntiä ja kertoisin miehen myös esim. raiskanneen.

Eli kannattaa jokaisen monta kertaa miettiä ennen kuin työntä nyrkkinsä tällaisen hullun naamaan. Kostamatta en nimittäin osaa jättää, se on varmaa.

No niin, kannattaisiko harkita ammattiapua? Tiedostat kuitenkin itsekin olevasi hullu, siitä on hyvä jatkaa.

Vierailija
17/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, kannattaisiko harkita ammattiapua? Tiedostat kuitenkin itsekin olevasi hullu, siitä on hyvä jatkaa.

Käynyt jo vuosia ammattiavussa, ts. avohoidossa. Kiitos kuitenkin huolenpidosta. :D

Mutta mitä niin pahaa toimintatavassani on? Eikö ole vain hyvä että väkivaltainen sekopää oppii olemaan, eikä pääse koirana veräjästä? Itsepähän siinä virheen tekee jos mua nyrkillä lyö.

T. Viesti 9

Vierailija
18/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli nyrkillä löisi jälki olisi varmasti sellaista että lääkäriä tarvittaisiin eli ei siinä rikosilmoitusta tarvitse tehdä, lääkärin kuuluu se tehdä joka tapauksessa.

Vierailija
19/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa että tekisin, mutta minua on nuoruudensuhteessa lyöty ja silloin en tehnyt, olin vain hirveän hämmentynyt en osannut kertoa asiasta kenellekään. Toivottavasti nyt aikuisena olisin paremmin kartalla.

Vierailija
20/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli nyrkillä löisi jälki olisi varmasti sellaista että lääkäriä tarvittaisiin eli ei siinä rikosilmoitusta tarvitse tehdä, lääkärin kuuluu se tehdä joka tapauksessa.

Ei siinä aina lääkäriä tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä