Onko minulla vielä mahdollisuus saada kaunis vartalo?
Moikka! Olen 18v tyttö, ja pelkään niin, että vartaloni jää laihdutuksen jälkeen roikkuvaksi ja ällöttäväksi, enkä saa koskaan kokea kaunista nuoren naisen vartaloa. Olen noin 85kg ja 170m pitkä, ja tavoitteeni olisi 55-60kg, tosin 65kg kin tietenkin jo parempaan päin. Uskotteko että ihoni palautuu ja saan ihan ok näköisen vartalon??? Olen niin epötoivoinen ja vihaan itseäni siitä, että olen päästänyt itteni tähän kuntoon :((( Mulla on raskausarpiakin pitkin kehoa(rinnat, kyljet, vähän vatsassakin)tosin ne ei oo mitenkään tosi syviä onneksi, ja mulla on muuten aika paksu, iho niin sen takia on ehkä jotain toivoa...Äidillänikin on vatsa palautunut 3 lapsen jälkeen, eikä hänen rinnatkaan roiku vaikka 3 lasta imettänyt monta vuotta. Olisin niin onnellinen jos jollakin olisi rohkasevia kommentteja, tai jos joku toinen nuori ihminen voisi kertoa omasta laihdutuksestaan. Olen alkanut nyt urheilemaan päivittäin, teen youtubesta semmoisin 30-45min full body workout-videoita, jotka on aika rääkkiä, ja rasvaan ihoa aamuin illoin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ihmisiä jotka ovat laihduttaneet 40-50 kg eikä heille ole jäänyt roikkuvaa ja ylimääräistä nahkaa ollenkaan. Kaikilla ei ole samanlaiset geenit, toisille sitä jää jo pienen painonpudotuksen jälkeen, kun toisille ei jää yhtään vaikka olisivat pudottaneet ison määrän kiloja. Nuorella ihmisellä kroppa ja sen iho palautuu yleensä hyvin nopeasti, joten en kantaisi huolta tästä asiasta jos olisin sinä.
Mulla pitäis varmaa olla ihan hyvät geenit ton suhteen, kun äidilläni ei mikään roiku vaikka 3lasta, ja molemmat vanhempani hyvin nuoren näköisiä .
Tiedän ihmisiä jotka ovat laihduttaneet 40-50 kg eikä heille ole jäänyt roikkuvaa ja ylimääräistä nahkaa ollenkaan. Kaikilla ei ole samanlaiset geenit, toisille sitä jää jo pienen painonpudotuksen jälkeen, kun toisille ei jää yhtään vaikka olisivat pudottaneet ison määrän kiloja. Nuorella ihmisellä kroppa ja sen iho palautuu yleensä hyvin nopeasti, joten en kantaisi huolta tästä asiasta jos olisin sinä.