Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valaistuin kuukupin loistavuudesta vasta palattuani tamponeihin.

Vierailija
03.08.2016 |

Niin, hukkasin kupin muutossa ja olen nyt käyttänyt pari kuukautta tamponeja. Olen oikeasti yllättynyt kun se vuotaa, sen voi unohtaa ja sitä täytyy vähän väliä olla vaihtamassa. Sitte oot jossaan julkisessa vessassa sormet veressä eikä joka kopissa ole edes hanaa, jossa saisi pestä kätensä. Onnistuu vasta sitten kopin ulkopuolella.
Kuukuppi ei koskaan vuotanut ja siitä tarvitsi huolehtia kaksi kertaa päivässä. Aamulla ja illalla, ja jos satuit syystä tai toisesta unohtamaan niin se ei aiheuttanut mitään paniikkia, että mikäköhän tauti nyt synty.
Niin joo ja vielä se kun olet vessassa, jossa ei ole roskista ja mietit mihin tunget sen käytetyn ällötyksen.

Vaihtakaahan siis kaikki muutkin kuppiin, se on parempi, turvallisempi, halvempi ja luontoystävällisempi!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas meni toisin päin. Kuppi tuntui ikävältä vaikka sen oikein laittoi ja falskasi usein. Lisäksi sen tyhjentäminen julkisissa vessoissa oli ällöttävää ja aina sormet veressä. Ja sen sai tyhjentää myös useasti päivässä ja minulla tulee keskiverrosti vuotoa. Piti aina käyttää vähintään pikkuhousunsuojaa lisänä.

Tamponi on helppo poistaa siististi kun ottaa narusta kiinni yhdellä paperinpalalla sormia suojaten ja laittaa asettimella siististi paikalleen.

Ja ennen kuin kukaan itkee että kuppi oli väärin tai väärän kokoinen niin ei ollut. Kokeilin useita merkkejä, malleja ja kokoja ja tuhlasin muutaman sata euroa etsiessä sitä kuukuppiutopiaa missä osa näyttää elävän

Vierailija
2/3 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin päinvastaiset kokemukset. Kivulias, vuotaa, saa olla vaihtamassa lähes yhtä usein kuin tampoonia (2xpvä ei todellakaan riitä), aina sormet veressä kun täytyy ilmata se kuppi, kun muuten ei saa irti (tamponien kanssa mulla ei ole koskaan ollut sormet veressä, miksi ihmeessä olisi?). Lisäksi ne veret pitää kaataa jonkin paperin päälle, koska muuten ne jää sinne pöntön pohjalle lillumaan. Ei ollut mun juttu vaikka sinnikkäästi kokeilin kun kaikkialla siitä puhuttiin. Nyt siirryin takaisin tamponeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan se kuppi kätevä, vasta kaksi päivää menkkojen alusta. Sillä jos sen laittaa megamonsuunimenkkojen ekana ja tokana päivänä, se saattaa pöntölle mennessä luiskahtaa paineella pönttöön. Sieltähän sitä on kiva sitten onkia tonkia, kokemuksella näin sanon.

Mutta ei sen käyttö mitään sen siistimpää ole kuin minkään muunkaan tulvatulpan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi