Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko fjällräven oikeasti niin laadukas mitä hinta antaa ymmärtää??

Vierailija
03.08.2016 |

repaleisesta kankenistakin pyydetään 20.e.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota Kånken reppufetissiä alkuunkaan, helekutin epäkäytännöllinen kapine. Aikoinaan Fjällrävenillä oli ihan hyviä ulkoiluvaatteita ja rattikelkkakin oli joskus skidinä. Vaan taitaa aika harva merkkivaate olla hintansa väärti nykyjään. No, tyhmät lammassielut maksaa ihan mistä vaan kun se on muotia.

Vierailija
22/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahatkaa niitä Kånkkeneita kun pesette. Ne on vahattua kangasta, ja viiruisuus aiheutuu siitä, kun vaha kuluu tai lähtee pesussa pois.

Omasta mielestä Kånken on kivan näköinen sekä käytännöllinen perusreppu ja huollettuna ( vahaus)todella kestävä.

Remmit ovat vain mitoitettu pienille tytöille, joten pituus ei riitä isolle miehelle. En siis itse voi käyttää, koska käsissä ei kierrä veri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös vahata niitä tuotteita mihin vahausta suositellaan (reput, takit). Itselläni kesti musta Greenland-talvitakki siistinä viisi talvea, sitten alkoi väri olla turhan hiipunut.

Vierailija
24/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös hermostuin Kånken-reppuun, ei toiminut arjessa yhtään, etutasku epäkäytännöllinen. Olen kyllä hermostunut moneen muuhunkin reppuun mm. Mar1mek0n Buddyyn, omituinen suppilo ja liian pieni kantokahva.

Vierailija
25/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin omani jo 80-luvulla, nyt se on teinillä käytössä. Hyvin on kestänyt.

Vierailija
26/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös hermostuin Kånken-reppuun, ei toiminut arjessa yhtään, etutasku epäkäytännöllinen. Olen kyllä hermostunut moneen muuhunkin reppuun mm. Mar1mek0n Buddyyn, omituinen suppilo ja liian pieni kantokahva.

Olisit hermostunut itseesi. Sinähän ne olet ostanut.

Zinc

Mun reput on toiminut loistavasti ja repussa on erilaisia taskuja yli kymmenen. 

Jos et osaa ostaa reppua omiin käyttötarpeisiisi, niin syyllisen löydät peilistä.

Vierailija
27/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kysesisestä repusta, mutta nuo vähän tyyriimmät retkeilyvaatteet ovat olleet kyllä hintansa väärtejä. 

Reput kun itsellä kulkee selässä pitkiäkin matkoja monta kertaa viikossa ja painoa on usein aika paljon niin ei tuollaisella repulla minulle ole mitään virkaa. 

Vierailija
28/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös vahata niitä tuotteita mihin vahausta suositellaan (reput, takit). Itselläni kesti musta Greenland-talvitakki siistinä viisi talvea, sitten alkoi väri olla turhan hiipunut.

Pöh, takkihan alkaa olla parhaimmillaan vasta sitten 5-10 vuoden kohdalla kun siinä alkaa jo vähän kilometrit näkyä vähintään värien hiipumisena!

Vierailija
29/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä siinä maksaa

Brändi. Laadullisesti aivan samanlaista Kiina-tavaraa kuin markettien tai tusinaketjujen halvemmat vaihtoehdot.

Tämä, jos kettumerkki edustaa ainoastaan yhtä marketeissa myytävää reppumallia.

Tosi eräjormat todellakin arvostaa.

Vierailija
30/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh, takkihan alkaa olla parhaimmillaan vasta sitten 5-10 vuoden kohdalla kun siinä alkaa jo vähän kilometrit näkyä vähintään värien hiipumisena!

Pitää harkita jos vaikka jatkaisin takin käyttöä uudella asenteella. Toisaalta haluaisin ostaa uuden Greenlandin mutta kun viime talvena sovitin niin olivat muuttaneet mallia jotenkin. Oli jotenkin laatikkomaisempi, en tykännyt. Tai sitten peilissä oli vika :D

Vierailija
31/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo paskaiset hirvitykset pitäisi kerätä kansalle ja polttaa. Tuhkat kipata jonnekin mistä ne eivät palaa, vaikka mariaanien hautaan (anteeksi kalat)

Vierailija
32/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää harkita jos vaikka jatkaisin takin käyttöä uudella asenteella. Toisaalta haluaisin ostaa uuden Greenlandin mutta kun viime talvena sovitin niin olivat muuttaneet mallia jotenkin. Oli jotenkin laatikkomaisempi, en tykännyt. Tai sitten peilissä oli vika :D

Olen itsekin huomannut että peilit ikääntyvät aika huonosti, vuosi vuodelta näyttää leveämmältä kun tuohon vaatehuoneen peiliin vilkaisee.

Vierailija
33/37 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkeneista en tiedä, mutta mulla on muun muassa muu fjällrävenin reppu, talvitakki ja housut. Olen kokenut tuotteet kestäviksi ja laadukkaiksi. Vetskarit toimii ja rullaa, langat ei repsota, saumat ei purkaudu, kangas kestää jne. Yksityiskohtia on myös mietitty toimiviksi.

Talvitakki on esimerkiksi lähes 10 vuotta vanha ja kovalla käytöllä joka talvi (mm. kannettu halkoja, kuraiset koirat ja lapset sylissä) ja se on edelleen kuin uusi.

Vierailija
34/37 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Fjällräveniltä kevyttoppatakki. Tikkaukset pettivät selkäpuolelta luultavasti repun takia ja ensimmäisessä pesussa täytteet karkasivat paikoiltaan, vaikka pesin ohjeen mukaisesti. Ei todellakaan ollut 200 euron arvoinen takki.

Vierailija
35/37 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo paskaiset hirvitykset pitäisi kerätä kansalle ja polttaa. Tuhkat kipata jonnekin mistä ne eivät palaa, vaikka mariaanien hautaan (anteeksi kalat)

Kasan päälle myös kaikki converset :) Nehän on kånkenin kanssa ihan must.

Vierailija
36/37 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vanha kankea. Kova kangas. Viiruja tullut pesukoneen km jäljiltä. Ei haittaa. Ajaa asiansa kansioita ja kirjoja kuljettaessa. Muuten ostaisin paremman repun, missä kunnon hihnat, vetoketjutaskuja ja halpa. Siitä ruotsalaisesta halpaketjusta löytyy hyvät retkeilyreput.

Vierailija
37/37 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kestää, uudet ei. Itsessään reppu on epämukava ja epäkäytännöllinen. Lapsi ruinasi sellaista pitkään ja parin kuukauden käytön jälkeen otti takas vanhan käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä