Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, milloin on nainen liian väljä?

Vierailija
03.08.2016 |

Koska omalta mieheltä ei saa rehellistä ja totuudenmukaista vastausta kyselen nyt täältä. Eli milloin tavara on liian väljä? Mistä sen huomaa? Kuinka suuri ero synnyttämättömällä ja synnyttäneellä naisella?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahva- eiku geisha-kuulilla olen saanut pidettyä kireänä. Jumppaan kuulilla päivittäin noin 15 minuuttia. Kun jumpan aikan katon peilillä pimppiäni, niin se menee jumpatessa kuin kamelin leuat. Sillai, kun yhdynnässäkin supistelen, niin ei kauan hepit kovana pysy, olkoon sitten mies minkälainen tahansa.

Vierailija
22/29 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole väljää kohdalle koskaan osunut, enemmänkin liian tiukkoja. N. 60 eri pillua on kuitenkin "uralla" tullut ajettua. Kun joskus osuisikin sellainen väljä, että ei tarvitsisi koko ajan pelätä, että toinen ei halkea paksun kullini vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on väljä jos ei osaa tai viitsi käyttää lantionpohjan lihaksiaan. 

Vierailija
24/29 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahva- eiku geisha-kuulilla olen saanut pidettyä kireänä. Jumppaan kuulilla päivittäin noin 15 minuuttia. Kun jumpan aikan katon peilillä pimppiäni, niin se menee jumpatessa kuin kamelin leuat. Sillai, kun yhdynnässäkin supistelen, niin ei kauan hepit kovana pysy, olkoon sitten mies minkälainen tahansa.

Käyn ostamassa sormuksen 😍

M.

Vierailija
25/29 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se pimppa synnyttämällä ainakaan tiukkene.

Vierailija
26/29 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi säätää,ei mies...mulla 19x5.,,,oon yleensä riittänyt

Vierailija
27/29 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle joku pillun väljyys on isokin asia kannattaa vaihtaa miestä jos haluaa onnellisen pitkän parisuhteen. Ei missään nimessä kannata tehdä lapsia sellaisen kanssa. Nämä ovat vain minun mielipiteitäni, jokainen tehköön miten parhaaksi näkee ja hankkii itselleen sellaisen elämän kuin ansaitsee.

Vierailija
28/29 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muija kerran totesi että hinkkaa sitä tienpuoleista reunaa välillä.

Vierailija
29/29 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei meinaa laueta takaapäin huulia tökkiessä ( vain korkeintaan 5 cm sisään )

niin on väljä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä