Mies, milloin on nainen liian väljä?
Koska omalta mieheltä ei saa rehellistä ja totuudenmukaista vastausta kyselen nyt täältä. Eli milloin tavara on liian väljä? Mistä sen huomaa? Kuinka suuri ero synnyttämättömällä ja synnyttäneellä naisella?
Kommentit (29)
No eipä ole väljää kohdalle koskaan osunut, enemmänkin liian tiukkoja. N. 60 eri pillua on kuitenkin "uralla" tullut ajettua. Kun joskus osuisikin sellainen väljä, että ei tarvitsisi koko ajan pelätä, että toinen ei halkea paksun kullini vuoksi.
Nainen on väljä jos ei osaa tai viitsi käyttää lantionpohjan lihaksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahva- eiku geisha-kuulilla olen saanut pidettyä kireänä. Jumppaan kuulilla päivittäin noin 15 minuuttia. Kun jumpan aikan katon peilillä pimppiäni, niin se menee jumpatessa kuin kamelin leuat. Sillai, kun yhdynnässäkin supistelen, niin ei kauan hepit kovana pysy, olkoon sitten mies minkälainen tahansa.
Käyn ostamassa sormuksen 😍
M.
No ei se pimppa synnyttämällä ainakaan tiukkene.
Nainen voi säätää,ei mies...mulla 19x5.,,,oon yleensä riittänyt
Jos miehelle joku pillun väljyys on isokin asia kannattaa vaihtaa miestä jos haluaa onnellisen pitkän parisuhteen. Ei missään nimessä kannata tehdä lapsia sellaisen kanssa. Nämä ovat vain minun mielipiteitäni, jokainen tehköön miten parhaaksi näkee ja hankkii itselleen sellaisen elämän kuin ansaitsee.
Mun muija kerran totesi että hinkkaa sitä tienpuoleista reunaa välillä.
Jos ei meinaa laueta takaapäin huulia tökkiessä ( vain korkeintaan 5 cm sisään )
niin on väljä.
Kahva- eiku geisha-kuulilla olen saanut pidettyä kireänä. Jumppaan kuulilla päivittäin noin 15 minuuttia. Kun jumpan aikan katon peilillä pimppiäni, niin se menee jumpatessa kuin kamelin leuat. Sillai, kun yhdynnässäkin supistelen, niin ei kauan hepit kovana pysy, olkoon sitten mies minkälainen tahansa.